Trochę o mnie

117 5 3
                                    

Jaka jestem?

Jest wiele wersji mnie. Postaram się wam przedstawić główne.

1. Szalona - wrażliwa dziewczyna. Okazuje swoje emocje bez żadnych skrępowań. Śmieje się, krzyczy, płacze, jednym słowem: zachowuje się dziwnie i to odstrasza innych.

2. Poważna - nie lubi się z nikim bawić, trzyma się na uboczu. Kujonka, sztywniara, i to właśnie odstrasza innych.

3. Mroczna - w filmach i książkach najbardziej lubi postaci psychopatycznych morderców, ciekawią ją mroczne sprawy i się z tym obnosi. Ale pomimo że część takich osób jest lubianych, ona jest mniej.

4. Cicha - nieśmiała, niepozorna, prawie że jej nie ma. Inni traktują ją jak tło. Po co mieszać się w trzeci plan?

5. Miła - uśmiechnięta, przyjazna, ale w miarę obojętna. Bez szaleństw. Idealna maska. Tak naprawdę miła jest tylko po to, by zyskać przyjaciół, a tak naprawdę chciałaby wykrzyczeć światu wiązankę przekleństw.


To ja. Ale mam też zalety. Myślę, że jestem kreatywna. I że mam poczucie humoru. I że Szalona potrafi wymyślić niezłą akcję. A Poważna odznacza się inteligencją. Miła ceni sobie uczciwość.

No i nie jest to do końca tak, że nie mam przyjaciół. Po prostu...powiedzmy, że ci przyjaciele mi nie pomogą. 

Miło mi, że mogłam wam trochę o sobie opowiedzieć. Do zobaczenia wkrótce.

Zedrzyj ten uśmiech z mojej twarzy...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz