Κεφάλαιο 21

5.2K 398 0
                                    

~Ενα μήνα μετά~

Έχει περάσει είδη ακόμα ένας μήνας σαν να ήταν μόνο ένα λεπτό. Σε δύο εβδομάδες σχεδόν και λιγότερο έχουμε Χριστούγεννα. Ποτέ δεν κατάλαβα πως περνάει έτσι ο καιρός. Από την μία θέλω να περάσει για να τελειώσει και το σχολείο και το διάβασμα και όλα αλλά από την άλλη σκέφτομαι ότι όσο περνάει​ ο καιρός εγώ μεγαλώνω και δεν το θέλω. Μπορεί τώρα να μην θέλω καθόλου να πηγαίνω σχολείο και να διαβαζω αλλά σε του χρόνου που θα τελειώσουν όλα αυτά και θα αρχίσουν τα πιο δύσκολα θα μου λείπει το σχολείο. Βέβαια δεν λέω από όσο ξέρω και η ηλικία που είσαι στο πανεπιστήμιο είναι από τις καλύτερες αλλά θα μου λείψει​ και το σχολείο. Θα μου λείψει να μπαίνω κάθε μέσα στην τάξη αργοπορημένη και να μου κάνουν παρατηρήσεις. Θα μου λείψουν οι φιλί μου. Αλλά τι τα σκέφτομαι τώρα αυτά. Έχω ένα χρόνο μπροστά μου ακόμα. Είμαι ακόμα δευτέρα λυκείου. Από σήμερα έχουμε τριήμερο ξεκούρασης. Την Δευτέρα δεν έχουμε σιχλειο λόγω εκλογών των καθηγητών οπότε καταλαβαίνετε τι θα γίνεται αυτή τη στιγμή στο σπίτι. Ο Άρης ο Γιώργος και ο Κωνσταντίνος είναι στο σαλόνι μαζί με τον αδερφό μου και θα κοιμηθούν και οι τρεις το βράδυ εδώ. Όπως καταλαβαίνετε θα γίνει χαμός. Εγώ βασικά μόλις ξύπνησα από τον μεσημεριανό μου ύπνο γιατί εχθές άργησα να κοιμηθώ και ήμουν πτώμα.
" Ζωή;" Ακούω τον αδερφό μου να μου λέει όταν με βλέπει να κατεβαίνω κάτω.
"Ορίστε" του λέω.
"Με πήρε η μαμά και είπε να πάρεις την θεία Λίτσα" μου λέει.
"Γιατί να πάρω την θεία;" Τον ρωτάω.
"Γιατί ήρθε για το Σαββατοκύριακο" μου λέει.
"Ήρθε η θεία;;Άρα είναι και η Φανή εδώ" του λέω χαρούμενη.
"Ναι εδώ είναι" μου λέει και πάω τρέχοντας να πάρω τηλέφωνο την θεία μου.
"Ζωή μου" μου λέει η θεία όταν σηκώνει το τηλέφωνο.
"Ελα θεία.. τι κάνετε;" Την ρωτάω.
"Καλά κορίτσι μου... Εσείς πώς είστε;;" Με ρωτάει.
"Καλά.. είμαστε όλοι πολύ καλά" της λέω.
" Θα περάσεις από το σπίτι;; Η Στεφανία θέλει πολύ να σε δει" μου λέει.
"Ναι εννοείται πως θα έρθω ... Θα πω στον Νίκο να με φέρει" της λέω.
"Άσε θα έρθω εγώ" μου λέει η θεία και κλείνουμε.
Ντύθηκα στα γρήγορα και περίμενα την θεία μου να έρθει να με πάρει. Είχα κατέβει στο σαλόνι και καθόμουν με τα αγόρια αλλά δεν τους έδινα και πολύ σημασία.
" Θα πας στην θεία;" Με ρωτάει ο Νίκος.
"Ναι... Εσύ δεν θα πας να τους δεις;" Τον ρωτάω.
"Πέρασαν από εδώ...αλλά εσύ κοιμόσουν" μου απαντάει
"Και γιατί δεν με ξυπνήσατε;" Τον ρωτάω.
"Γιατί μας είπε η θεία να μην το κάνουμε" μου απαντάει.
"Καλά οκ δεν πειράζει.. θα πάω τώρα" του λέω και εκείνη την ώρα βλέπω το αυτοκίνητο της.
"Εγώ φεύγω." λέω και σηκώνομαι από τον καναπέ.
"Εντάξει" μου λέει ο Νίκος και βγαίνω από το σπίτι. Όμως αντί να δω την θεία μου είδα κάποιον άλλον που δεν περίμενα ότι θα δω...

—————————————————————
Χευ 💘💘

Μικρό κεφάλαιο. Και γενικά τα κεφάλαια μου είναι μικρά για να μην σας κουραζω.

Ελπίζω να σας αρέσει.

Τα λέμε στο επόμενο.

Φιλιά 😘😘😘

Ο Καινούργιος Μου Γείτονας [Book 1]Место, где живут истории. Откройте их для себя