Η εβδομάδα μου πέρασε σχετικά γρήγορα και υπέροχα. Με τον Άρη τα πάμε πολύ καλά και ο αδερφός μου χαίρεται πολύ που μας βλέπει μαζί. Το φανταζόταν ότι θα θα φτιάχναμε είπε όταν το έμαθε. Μόνο εγώ δεν το φανταζομουν τελικά.
"Γιατί ρε μωρό μου δεν το φανταζοσουν;" Με ρωτάει ο Άρης ενώ κάθονταν αγκαλιά στο κρεβάτι μου.
"Τι γιατί ρεε Άρη;; Κάθε φορά που με έβλεπες μου την έλεγες χωρίς να σου έχω κάνει τίποτα" του απαντάω.
"Πολλά μου είχες κάνει" μου λέει και με φιλάει.
"Για πες μου ένα από αυτά" λέω και τον σπρώχνω.
"Πώς να στο πω τώρα" μου λέει.
"Απλά και καθαρά" του απαντάω.
"Στην Θεσσαλονίκη... Την Νατάσα την είχα ερωτευτεί ...την είχα ερωτευτεί πάρα πολύ.. Και από τότε που ήρθα εδώ είχα πει ότι δεν θα ερωτευτώ ποτέ ξανά κοπέλα" ξεκινάει να μου λέει.
"Και;" Τον ρωτάω.
" Και πολύ απλά εγώ άρχισα να σε ερωτεύομαι κάθε μέρα και περισσότερο και για αυτόν τον λόγο ήθελα να σε απομακρύνω από κοντά μου...και για να μην σε πληγώσω χωρίς να το θέλω" μου απαντάει
"Σ αγαπάω.. να το ξέρεις αυτό" του λέω
"Και εγώ Σ αγαπάω..πολυ" μου λέει και με αγκαλιάζει.
"Αααα εδώ είστε" λέει ο αδερφός μου όταν μπαίνει στο δωμάτιο.
"Ναι εδώ είμαστε... Τι έγινε;" Τον ρωτάω.
"Η Εύα σε θέλει στο τηλέφωνο" μου λέει ο Νίκος.
"Τι θα σηκωθείς τώρα;" Με ρωτάει ο Άρης.
"Ναι" λέω και παίρνω τηλέφωνο από χέρια του Νίκου.
"Ελα Ευάκι μου" λέω όταν παίρνω το τηλέφωνο.
"Έλα.. εεε θες να περάσεις από το σπίτι να τα πούμε λίγο"μου λέει.
"Έχει γίνει κάτι;" Την ρωτάω.
"Ναι... Και θέλω να στο πω γιατί άμα δεν στο πω εγώ δεν θα το μάθεις ποτέ" μου απαντάει.
"Περίεργα μου τα λές" της λέω εγώ.
"Το ξέρω.. δεν λέγονται αυτά από το τηλέφωνο... Ελα από εδώ να σου πω" μου λέει .
"Εντάξει σε λίγο θα είμαι εκεί" της λέω και κλείνω το τηλέφωνο.
"Φεύγεις;"με ρωτάει ο Άρης.
"Ναι πάω στην Εύα.. κάτι έχει να μου πει λέει" του απαντάω.
Παίρνω το κινητό από το κομοδίνο μου βάζω τα παπούτσια μου και φεύγω. Μετά από 10 λεπτά περίπου έφτασα στο σπίτι της Εύας.
"Ααα γεια" μου λέει και βγαίνει από το σπίτι" πάμε στο πάρκο.. ξέρεις.. που καθόμαστε συνέχεια να μιλήσουμε" μου λέει.
"Πάμε" της απαντάω.
Φαίνεται πολύ περίεργη. Έχει γούστο να μου πει ότι τα ξανά βρήκε με τον Χρήστο και να την βρίζω από το πρωί μέχρι το βράδυ. Όταν φτάσαμε στο πάρκο καθήσαμε στο παγκάκι και η Εύα άρχισε να μου μιλάει.
"Λοιπόν" ξεκινάει να λέει.
"Λοιπόν.. επειδή δεν μας βλέπω καλά επειδή ξέρω ότι όταν θες να πεις κάτι που πιθανόν δεν θα μου αρέσει ξεκινάς να λες ένα σορό βλακείες πριν μπεις στο θέμα για αυτό κατευθείαν θα πεις τι έγινε" της λέω για να τελειώνουμε.
"Ωραία λοιπόν... Εγώ έχω σχέση με κάποιον" μου λέει.
"Μην μου πεις μονο ότι αυτός ο κάποιος είναι ο Χρήστος θα σε σκοτώσω" της λέω.
"Οχι..όχι δεν είναι ο Χρήστος" μου λέει.
"Τότε ποιος;" Την ρωτάω.
"Ο Νίκος"—————————————————————
Χευ παιδάκια μου.Τι κάνετε;
Καλή επιτυχία σε όσους και όσες γράφουν σήμερα.
Ανέβασα ένα κεφάλαιο μιας και σηκώθηκα νωρίς... Τώρα το επόμενο θα ανέβει μετά τις 12 που θα έχω τελειώσει το φροντιστήριο.
Ελπίζω η ιστορία μου να σας αρέσει.
Τα λέμε στο επόμενο.
Φιλάκια 😘😘😘😘😘😘😘
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ο Καινούργιος Μου Γείτονας [Book 1]
Любовные романыΖωή:Είναι μια δεκαεφτάχρονη κοπέλα μαθήτρια της δευτέρας λυκείου. Καστανά μαλλιά και πράσινα μάτια πολύ καλή μαθήτρια και φιλική με όλους. Νίκος: Είναι ένα δεκαοχτάχρονο αγόρι μαθητής της τρίτης λυκείου και αδερφός της Ζωής. Καστανά μα...