Κεφάλαιο 63

3.6K 294 16
                                    

Από το μπαρ γυρίσαμε στις τέσσερεις σχεδόν και εγώ και η Εύα πέσαμε ξερές για ύπνο. Δεν είχα κουράγιο από την κούραση να κρατήσω ούτε τα μάτια μου ανοιχτά. Το επόμενο πρωί μας ξύπνησαν στις 9 από την ρεσεψιόν. Γιατί τόσο πρωί; Δεν μας λειπουνται λίγο;; Κατεβήκαμε κάτω να φάμε και μετά ξανά ανεβήκαμε στο δωμάτιο να ντυθούμε για να πάμε στην Επίδαυρο. Είχαμε ξενάγηση στις 10 και μισή. Ήταν έξω από την πόλη αποτελεί θέλαμε λίγη ώρα για να φτάσουμε. Αφού ετοιμαστηκαμε κατεβήκαμε στην ρεσεψιόν. Εγώ με την Εύα πήγαμε πρώτα να πάρουμε έναν καφέ για αυτό βρήκαμε τα παιδιά κατευθείαν στο λιμάνι όπου μας περίμενε και το λεωφορείο.  Μπήκαμε μέσα και σχεδόν μετά από μισή ώρα ήμασταν στην Επίδαυρο. Η ξεναγός μας οδήγησε προς ένα μουσείο πρώτα στο οποίο δεν μπήκαμε μέσα γιατί είχε πάρα πολύ κόσμο. Μετά πήγαμε στο θέατρο. Ήταν πολύ μεγάλο. Εγώ με τα παιδιά πήγαμε μέχρι πάνω στην κορυφή του θεάτρου για να βλέπουμε από ψηλά. Η ξεναγός μας έριχνε κέρματα στην μέση του θεάτρου για να μας δείξει ότι από το κέντρο αυτοί που μιλούσαν ακούγονταν μέχρι πάνω. Και όντως ακούγονταν.. όπως ακούγονταν και όταν έκανε παλαμάκια. Ήταν τέλειο. Κατά τις 12 φύγαμε από την Επίδαυρο και μισή ώρα μετά ήμασταν πίσω στην πόλη.. πήγαμε να φάμε και μετά εγώ με την Εύα πήγαμε για ύπνο γιατί είχαμε κουραστεί πολύ από χθες στο μπαρ. Ξυπνήσαμε κατά τις 5 και πήγαμε για χυμό μιας και καφέ είχαμε είδη πιεί. Μετά βρήκαμε και τα αγόρια και πήγαμε να γυρίσουμε και τα άλλα στενά της πόλης στα οποία δεν είχαμε πάει. Ήταν πολύ ωραία και ολόκληρη η πόλη έχει φανάρια μόνο σε ένα σημείο. Τρομερό. Εμείς στην Αθήνα όπου και να πάμε έχει πάνω από δύο φανάρια. Είναι πολύ ήσυχη πόλη.. μακάρι να έμενα εδώ.. θα ήθελα πάρα πολύ να έμενα εδώ στο Ναύπλιο. Είναι μια τόσο ωραία πόλη και ήσυχη. Αφού κάναμε την βόλτα μας και πήραμε και ένα σουβενίρ που θέλαμε για να έχουμε από εδώ πήγαμε για παγωτό. Αυτό το παγωτό από τον Ιταλό μπορεί να είναι λίγο ακριβό αλλά αξίζει να δοκιμάσεις.. Φάγαμε και το παγωτό μας και μετά πήγαμε μια βόλτα μέχρι τον φάρο. Από εκεί νομίζω παίρνεις και καράβι για να πας στο Μπούρτζι. Θα πάμε μεθαύριο. Αύριο το πρόγραμμα λέει Παλαμήδι. θα ανέβουμε με λεωφορείο και θα κατέβουμε με τα πόδια τα 999 σκαλιά. Τα αγόρια έχουν βάλει σκοπό να μετρήσουν αν όντως τα σκαλιά είναι 999. Παρόλο που είμαστε μόνο μία μέρα εδώ και σήμερα είναι η δεύτερη δεν θέλω να περάσουν οι μέρες. Θέλω να μείνω εδώ. Είναι τέλεια... Αφού κάναμε και την βόλτα μας γυρίσαμε στο ξενοδοχείο να κάνουμε ένα μπάνιο γιατί κάνει πάρα πολύ ζέστη και είχαμε ιδρώσει. Πρώτα έκανα μπάνιο η Εύα και μετά εγώ. Αφού κάναμε και το μπάνιο μας ήρθαν τα αγόρια στο δωμάτιο μας για να κάνουμε καμιά βλακεία και να περάσει λίγο η ώρα μας μέχρι το βράδυ που θα πηγαίναμε σε ρεμπεταδικο. Το οποίο μπορώ να πω ότι ήταν τέλειο έτσι. Ζωντανή μουσική χορέψαμε το γλεντισαμε. . Καλύτερα πέρασα στο ρεμπεταδικο από ότι στο μπαρ. Δεν λέω και τα μπαρ ωραία είναι αλλά και το ρεμπεταδικο ήταν το κάτι άλλο. Από εκεί φύγαμε κατά τις 2. Δεν ήμασταν πολύ κουρασμένες οπότε μέχρι τις 4 ήμασταν με τα παιδιά και μετά πέσαμε για ύπνο.

—————————————————————
Χευ..

Τι κάνετε;

Πώς σας φαίνεται η ιστορία μου;

Ελπίζω να σας αρέσει.. Αν κάτι δεν σας αρέσει και θα θέλατε να αλλάξω να μου το πείτε στα σχόλια.

Τα λέμε στο επόμενο.

Φιλάκια 😘😘😘😘😘😘😘😘

Ο Καινούργιος Μου Γείτονας [Book 1]Место, где живут истории. Откройте их для себя