Έφτασαν κιόλας τα Χριστούγεννα. Δεν μπορώ να πω χαίρομαι αλλά ο καιρός για της πανελλήνιες πλησιάζει όλο και περισσότερο. Αλλά γιατί αγχώνομαι αφού διαβάζω. Κάθε μέρα όλη μέρα κλεισμένη σε ένα δωμάτιο και διαβάζω. Δεν έχω ευχαριστηθεί μια βόλτα. Πολύ σπάνια βγαίνω έξω. Έναν καφέ δεν έχω πιει εδώ και έναν μήνα. Έχω ξεχάσει ακόμα και τι γεύση έχει ο καφές. Θέλω ξεκούραση. Και θα ξεκουραστώ τώρα μέσα στις διακοπές αλλά πάλι μετά ξεκινάει το διάβασμα. Αλλά ας μην το σκέφτομαι τώρα αυτό. Θα ξεκουραστώ και μετά θα διαβάσω κιόλας. Περίμενα πως και πως τις διακοπές των χριστουγέννων. Τις είχα πολύ ανάγκη. Έχω κουραστεί πάρα πολύ. Δεν κοιμάμαι και καλά οπότε ήταν ότι πρέπει. Επιτέλους θα βλέπω τον Άρη λίγο περισσότερο. Μου έχει λείψει να πω την αλήθεια. Δεν τον βλέπω πολύ και μου έχει λείψει. Άρα ισχύει αυτό που λένε ότι εκτιμάς αυτό που έχεις όταν το χάσεις. Βέβαια εγώ δεν τον έχω χάσει αλλά καταλαβαίνω πόσο τον αγαπώ τώρα που δεν τον έχω συνέχεια δίπλα μου. Είναι τρομερό να είναι αυτός που αγαπάς τόσο κοντά σου όμως να τον αισθάνεσαι τόσο μακριά. Έτσι νιώθω. Νιώθω ότι επειδή δεν τον βλέπω είναι μακριά μου ενώ το σπίτι του είναι δύο βήματα από το δικό μου. Σήμερα θα έρθουν να φάμε όλοι μαζί εδώ. Οι γονείς του έχουν μάθει για την σχέση μας και έχουν χαρεί πάρα πολύ. Με συμπαθούν και από ότι βλέπω χαίρονται που ο γιος τους τα έχει με μια κοπέλα που ξέρουν και συμπαθούν πολύ. Είναι ευτυχία αυτό για έναν γονιό να ξέρει την κοπέλα η το αγόρι αντίστοιχα που βγαίνει το παιδί σου. Και οι δικοί μου γονείς χαίρονται που με βλέπουν με τον Άρη γιατί τον θεωρούν πολύ καλό παιδί. Και είναι πολύ καλό παιδί και με αγαπάει πολύ και το δείχνει κάθε μέρα. Όταν με βλέπει δηλαδή γιατί τώρα όπως λέει και εκείνος πρέπει να κλείσει ραντεβού για να με δει. Και έχει και δίκιο. Οπότε έρχεται στο σπίτι μου .. εγώ ή θα έχω πολύ διάβασμα ή θα είμαι στο φροντιστήριο. Μόνο το Σαββατοκύριακο καταφέρνει να με δει για αρκετή ώρα χωρίς να κάνω τίποτα. Μου λείπει τόσο πολύ να περνάω χρόνο μαζί του αλλά ότι κάνω για εκείνον το κάνω. Το διάβασμα για εκείνον είναι.. για να περάσω εδώ και να είμαι κοντά του.
Έχω κατεβει στην κουζίνα για να βοηθήσω την μαμά με τις ετοιμασίες. Είναι και η κυρία Ιωάννα από εδώ και βοηθάει επίσης. Η μαμά έχει είδη μαγειρέψει τα μισά φαγητά για το βράδυ και αργότερα θα κάνει και τα υπόλοιπα. Ο Άρης με τον Νίκο στο σαλόνι και παίζουν όπως πάντα. Δεν κουνιούνται να κάνουν τίποτα. Αλλά τι να πεις; ΑΝΤΡΕΣ! Αναίσθητοι αλλά τους αγαπάμε. Δεν ξέρω πως γίνεται αλλά τους αγαπάμε όσο χαζοί και αναίσθητοι και αν είναι. Είναι στην φύση μας να τους αγαπάμε. Μετά τον πατέρα μας ο δεύτερος άντρας της ζωής μας είναι αυτός που ερωτευόμαστε.—————————————————————
ΧευΚι άλλο κεφάλαιο.
Δεν πιστεύω να άργησα;
Ελπίζω να σας αρέσει.
Δεν νομίζω να ανεβάσω άλλο σήμερα οπότε θα τα πούμε αύριο με νέο κεφάλαιο εκτός και αν δεν είναι κουρεμένη μετά το survivor(το βλέπουμε και αυτό.. δεν χάνω εγώ τον Μάριο και τον Κωνσταντίνο ❤) όποτε θα ανεβάσω και άλλο.
Τα λέμε .
Φιλάκια 💋💋💋💋💋
CZYTASZ
Ο Καινούργιος Μου Γείτονας [Book 1]
RomansΖωή:Είναι μια δεκαεφτάχρονη κοπέλα μαθήτρια της δευτέρας λυκείου. Καστανά μαλλιά και πράσινα μάτια πολύ καλή μαθήτρια και φιλική με όλους. Νίκος: Είναι ένα δεκαοχτάχρονο αγόρι μαθητής της τρίτης λυκείου και αδερφός της Ζωής. Καστανά μα...