Κεφάλαιο 31

4.9K 425 11
                                    

Το επόμενο πρωί ξύπνησα από τον πόνο στο κεφάλι μου. Δεν θα κοιμάμαι καλά τα βράδια το βλέπω εγώ. Άνοιξα τα μάτια μου και είδα τον Άρη δίπλα μου να κοιμάται. Καθόταν σε μια καρέκλα και το κεφάλι του ήταν πάνω στο κρεβάτι που κοιμόμουν. Του χάιδεψα τα μαλλιά και εκείνος αμέσως ξύπνησε.
"Σε ξύπνησα;" Του λέω και χαμογελάω.
"Όχι εντάξει" μου λέει και σηκώνεται από την καρέκλα.
"Καλημερααα" λέει ο αδερφός μου και μπαίνει στο δωμάτιο.
"Καλημέρα" του λέω και εγώ.
"Γιατί είναι έτσι αυτός;" Με ρωτάει ο αδερφός μου.
"Κοιμόταν και τον ξύπνησα" του απαντάω.
"Θα πας σπίτι σου να κοιμηθείς " του λέει ο αδερφός μου.
"Σκάσε ρεε" του λέει ο Άρης και ο Νίκος γελάει.
" Η μαμά ;" Ρωτάω τον Νίκο.
"Έχει πάει να πάρει το εξιτήριο και μεγα θα πάει στην δουλειά" μου απαντάει..
"Πώς είσαι κορίτσι μου;" Με ρωτάει η μαμά.
"Καλά μαμά μου" της απαντάω.
"Είσαι σίγουρος Νίκο ότι θα είστε καλά μόνοι σας;" Ρωτάει τον αδερφό μου.
"Τι έγινε μαμά;" Την ρωτάω.
"Αρρώστησε η γιαγιά και σήμερα μετά την δουλειά μου θα πάω στην Θεσσαλονίκη μαζί με τον μπαμπά σας" μου απαντάει η μαμά.
"Να πάτε κυρία Μαρία και να μην ανησυχείτε καθόλου... Θα αναλάβουμε εμείς να την προσέχουμε" της λέει ο Άρης.
"Είμαι σίγουρη για αυτό αγόρι μου" του λέει η μαμά μου.
"Λοιπόν μπορείτε να πάτε στο σπίτι... Εγώ πάω στην δουλειά... Θα τα πούμε οταν γυρίσω αγάπη μου" μου λέει και με φιλάει στο μέτωπο.
"Εντάξει μαμά μου" της λέω και φεύγει.
"Παμε να φύγουμε από εδώ γιατί δεν αντέχω άλλο εδώ μέσα" λέω και ο Άρης γελάει.
"Σκάσε Άρη" του λέω.
"Καλά συγνώμη" μου λέει και βγαίνουμε από το δωμάτιο.
Ο αδερφός μου είχε έρθει με το αυτοκίνητο οπότε πήγαμε γρήγορα στο σπίτι.
"Να σας πω ...εγώ έχω ραντεβού με την Σοφία" λέει ο Νίκος.
"Καλά ρε αναίσθητο η αδερφή είναι χάλια και εσυ θα βγεις με την Βλαμμένη;" Του λέω για να τον πειράξω και λίγο.
"Πήγαινε θα μείνω εγώ μαζί της" λέει ο Άρης και ο Νίκος φεύγει.
"Να δω τι άλλο θα κάνω για εσένα" μου πεις ο Άρης και μπαίνουμε στο σπίτι.
" Αν θέλεις φύγε" του λέω.
"Δεν θα φύγω" μου λέει και πάμε στο δωμάτιο μου.
Ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και τότε χτύπησε το κινητό του Άρη.
"Ναι" λέει ο Άρης όταν το σηκώνει.
"Ελα ρεε που είστε;" Ρωτάει.
"Εγώ καλά είμαι εσείς;" Μάλλον θα είναι κανένας φίλος του.
"Ποτέ ήρθατε ;" Ρωτάει.
Φίλοι του από την Θεσσαλονίκη από ότι κατάλαβα.
"Ρε φίλε δεν μπορώ να έρθω τώρα έχω δουλειά" τους λέει.
"Ναι είναι σοβαρή δουλειά" του λέει μετά.
Έγινα και σοβαρή δουλειά.
" Πάρε στο σπίτι την μάνα μου να σου πει την διεύθυνση και θσ τα πούμε οταν τελειώσω... Άντε ρε φίλε τα λέμε" του λέει ο Άρης και κλείνει το τηλέφωνο.
"Αν είναι να έχουν έρθει οι φίλοι σου και εσύ να είσαι μαζί μου πήγαινε" του λέω.
"Όχι δεν φεύγω" μου λέει.
"Άρη πήγαινε... Θα πάρω την Εύα να έρθει να μου κάνει παρέα" του λέω αλλά εκείνος τίποτα.
"Όχι είπα... Θα μείνω εδώ... Οι φίλοι μπορούν να περιμένουν" μου λέει.
"Ναι αλλά εσείς να τους δεις 2 μήνες" του λέει.
"Το ξέρω.. αλλά εσύ είσαι πιο σημαντική από τους φίλους που έχουν έρθει για την πλάκα" μου λέει και εγώ του χαμογελάω.
Εντάξει παιδιά το παραδέχομαι τον είχε πάρει με κακό μάτι. Είναι καλός τελικά.

—————————————————————
Χευ

Να και το επόμενο.

Ελπίζω να σας αρέσει.

Τα λέμε

Πολλά φιλιά 😘😘😘

Ο Καινούργιος Μου Γείτονας [Book 1]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ