Κεφάλαιο 66

3.6K 280 9
                                    

ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!! Όλοι καταλάβατε τα βάσανα. Πάει και το σχολείο πάνε και οι εκδρομές πάνε και οι βόλτες. Πάνε όλα. Γράφουμε εξετάσεις. Του χρόνου είναι η τελευταία μου χρονιά στο σχολείο. Πώς πέρασε έτσι ο καιρός. Είναι είδη Μάιος και ξεκινάμε να γράφουμε. Να δω τι θα γράψω. Πάντα όσο και να διαβαζω στις εξετάσεις δεν γράφω καλά επειδή είναι πολλά μαθήματα μαζεμένα και δεν τα θυμάμαι. Το ξεκαθαρισα σε όλους. Και στον Άρη και στην Εύα και στον αδερφό μου και πιο πολύ στον Άρη. Τώρα που θα γράφουμε δεν θα ενοχλήσει κανείς. Ο Άρης θα έρχεται να λέει γεια και θα φεύγει. Τέλος. Θέλω να γράψω καλα. Θύμωσε λίγο βέβαια αλλά μετά με κατάλαβε. Και καλά έκανε και κατάλαβε γιατί θα τσακωνόμασταν. Εξήγησα σε όλους ότι θέλω να διαβάσω να γράψω καλά και μετά θα κάνω ότι θέλετε. Έχω γράψει είδη δύο μαθήματα και τα έχω πάει πολύ καλά. Αγχώνομαι πολύ για τα μαθηματικά την φυσική και την χημεία που δεν είμαι τόσο καλή. Τι θα γράψω εκεί; Φυσική δεν ξέρω τίποτα. Όταν λέω τίποτα εννοώ τίποτα. Από πέρσυ ούτε μια άσκηση δεν μπορώ να λύσω. Η τελευταία άσκηση που έλυσα στην φυσική ήταν στην τρίτη γυμνασίου. Καταλαβαίνετε πόσο τραγική είναι η κατάσταση. Και να κάθεται ο αδερφός μου με τις ώρες να μου τα εξηγεί επειδή τα καταλαβαίνει αλλά εγώ τίποτα.. δεν μπορώ να τα καταλάβω. Δεν θα γράψω τίποτα σε αυτά. Άντε να γράψω κάτι στην χημεία που την ψηλό καταλαβαίνω αλλα και πάλι όχι τα πάντα. Κάνα δέκα θα γράψω εκεί. Εγώ αγχωθει πάρα πολύ και παρόλο που είπα στον Άρη τώρα που θα διαβάζω να μην με ενοχλεί εκείνος είναι συνεχώς στο σπίτι μας και μαζί μου. Δεν καταλαβαίνει. Αλλά τι να τον κάνω που τον αγαπάω. Να δω του χρόνου τι θα κάνω;; Που θα δίνω πανελλήνιες και θα τον έχω μέσα στα πόδια μου. Δεν θα μείνω στο σπίτι. Δεν υπάρχει περίπτωση θα πάω να μείνω με την νονά μου άμα γίνει του χρόνου ότι και φέτος. Δεν γίνεται να διαβάζω εγώ και ο Άρης να είναι πάνω από το κεφάλι μου να με φιλάει να με αγκαλιάζει και να μου λέει άσε λίγο το βιβλίο κάνε ένα διάλειμμα. Με τίποτα. Πρέπει να γράψω και φέτος και του χρόνου. Δεν θέλω να πέσουν οι βαθμοί μου. Όχι ότι με νοιάζει και πολύ αλλά πρέπει να διαβάζω για να περάσω ψυχολογία του χρόνου. Αν δεν διαβάζω δεν θα περάσω τόσο απλά. Και θέλω πολύ να περάσω σε σχολή ψυχολογίας στην Αθήνα γιατί εδώ είναι οι καλύτερες σχολές. Και αγχώνομαι από τώρα και για τις πανελλήνιες. Να τελειώσουμε και τις εξετάσεις να μην ξανά ανοίξω βιβλίο για όλο το καλοκαίρι μόνο εξωσχολικό θα διαβάζω. Δεν αντέχω άλλο. Έχω πέσει με τα μούτρα αλλά στο διάβασμα. Αλλά και εγώ χαζή είμαι; Αφού βαθμούς έχουμε πάρει και τα πήγα πολύ καλά.. αλλά και πάλι.. δεν γίνεται στα τετράμηνα να έχω 19,7 και να περάσω την τάξη με 17 επειδή δεν διαβάζω για τις εξετάσεις. Θα συγκεντρωθω και θα διαβάσω γιατί αυτό πρέπει να κάνω.

—————————————————————
Χευ.

Να και το επόμενο κεφάλαιο.

Ελπίζω να σας αρέσει.

Δεν έχω κάτι να πω.

Τα λέμε στο επόμενο.

Φιλάκια 😘😘😘😘😘

Ο Καινούργιος Μου Γείτονας [Book 1]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora