👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆
Dinlemenizi tavsiye ederim ama herkes begenmeyebilir onu bilemem, zevk meselesi.
Moorim school şarkısı diziyi bilen bu şarkıyı kesin bilir😀😊Hafta sonu olmuştu bugün hiçbir planım yoktu.
Yatağımda bilgisayar dan film izliyordum filmin adı "Moorim school" biraz garip gelebilir ama kore dizisi kore dizileri pek izlemem ama gene de çok severim genellikle k-pop dinlemeyi daha çok severim.
Neyse ben Derin i bir kurban olarak seçtim onu da K-Pop hayranı yapmaya çalışıyorum bunu da biliyor...
O da benim izlediğim diziyi seyrederdi ve bazen o bana gelir beraber izlerdik.Evett son zamanlarda 4n1k çok ünlü oldu bugün cumartesi hep beraber bulaşacaktık ve sinema ya gidecektik biletler ben den di.
Her şey hazırdı Turna Derin ve diğerlerine alışveriş merkezine gelmelerini söyledim ve geldiler.
Hepsi çok güzel giyinmiş ti.
Ve hep beraber sinema ya girdik biletlerin parasini önce den ben odemiştim film 4n1k idi.
O kadar parayi da kumbaram dan almıştım kim bilir param ne kadar kaldı?!😦
Yunus Turna ya sarılarak izliyordu; Oğuz, Can, Derin ve ben pizza yiyerek izliyorduk.
Mola olmuştu ve Derin tuvalete gitti biz de yerimiz de oturuyorduk.Derinin ağzından: Tuvalet ten çıktıktan sonra Azra, Damla ve Yunus un eski sevgilisi olan Özlem i gördüm ben hemen saklandım neyse ki beni görmediler.
Çaktırmadan salona girdim mola bitmişti ve yerime geçtim Aylin e anlattım Aylin ağzını ayı gibi açtı, tam "ne?" diye bagiracakti ki ben onun ağzını kapattim.Aylin: Turna ya soyleyelim mi?
Derin: Olmaz kızın üstüne atlar, dalar kıza tanımıyor musun Turna yı.
Onlar yukarda oturuyorlar çaktırmadan bak.
Aylin :Gördüm. Oğuz ve Can'a soyleyelim o zaman.Oğuz ve Can'a söyledikten sonra "Yunus'a soyleyelim mi"dedim.
Derin atıldı "Hayır Turna şüphelenir en iyisi onlara bir şey soylememek!"
Oğuz :Tamam da film bittikten sonra ya Turna Özlemi görürse ne olacak ?
Can :Ya daha erken çıkıcaz ya da daha geç.
Ben :En iyisi filmin bitmesini beklemek sonra bakarız.
Hepsi :TamamFilm bittikten sonra herkes çıkmaya başladı biz biraz salon da oyalandıktan sonra çıktık kapı da Aylin ,Damla ve Özlem ile karşılaştık.
(Nedeeennnn, whyyy, whhhyyy???)
Turna bir an şoka girdi ve kıza bildiginiz daldı Özlem de az değilmiş o da daldı.
Yunus ağzı açık izliyordu.
Biz; Oğuz, Can ve Derin ayırmaya çalışıyorduk.
Herkes bizi izliyordu.
Güvenlik geldi ve hepimizi ayırdı.
Sonra nereye mi gittik?!Karakol da Oğuz, Can ,Derin , ben,Turna ,Yunus ,Azra ,Damla,Özlem hepimiz bank ta oturuyorduk.
Ben :Bunu sık söylemem ama Lanet olsun!
Derin :Kavga etmek zorunda mıydınız??
Oğuz :Bari beni içine sokmasaydiniz şimdi adım çıkacak okulda popülerliğim ya giderse?!Herkes Oğuz'a sert bir şekilde bakıyordu ben de dahil.
Can :Ya Oğuz senin korktuğun şeye bak, asıl babam beni kesecek.
Yunus :Neden ben iki kız arasında kalıyorum????
Ben :Ne güzel seni seven var ona şükret.
Derin :Aynen.
Turna :Şiiişttt ne oldu be size?
Oğuz :Sevgili ye bence hiç gerek yok, sevgiliniz olunca türlü türlü kavgalar oluyor bunun gibi, sonra bi bakmışsınız karakoldasiniz.
Ben : Oğuz sevgiliye gerek yok diyen sen misin Can dese anlicam da bunu sen mi diyorsun?
Oğuz güldü..Ertesi gün olmuştu dün ki olay dan sonra hepimiz çok yorgunduk.
Pazar günüydü ve ödev yoktu bu demek dans demek; ben dans etmeyi çok severim ve boş vaktim de hep dans ederim dans ederek rahatlarim.
Bu haftasonu boyle geçti...Bonus:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okyanusumdaki Inciler
Teen FictionHer şey Aylin in yeni lise ye transfer olmasıyla başlar. Yeni arkadaşlar, düşmanlar ve yeni hayat... Aylin in hayatı değişecek bazı zorluklarla karsilacaktir...