Salı günü geldi ve bugün okul takımımızın, erkeklerin diğer okulla basketbol maçı var.
Bunun için Derin çok heyecanlı çünkü Melih de maç ta oynayacak ve Derin maça gerçekten gitmek istiyor.
Ama maç biz oluldayken olacak bu yüzden Derin de maçı izlemeye gidemicek...Derin yanıma geldi, suratı asıktı.
Ben sirama oturdum Derin de kendi sırasına yani yanıma sonra kafasını masaya dayadı.
Derin "Offf gerçekten gidip maçı izlemek istiyorum" dedi.
Ben ise "Ne yapalım yapcak bir şey yok."dedim.Hoca sınıfa girdi, ders Kimya idi.
( Hoca erkek )
Hoca gene çok sinirliydi.
Ve durup durmadan hepimizi azarladi, neden mi, diğer sınıflar arasında en kötü sınıf bizmişiz çünkü...
Neden hep her seferinde en kötü sınıfa ben düşüyorum?!
Her neyse hoca güzelce azarladi ve neyse ki zil çaldı; hoca sınıftan çıktı hem de kapıyı sert bir şekilde kapatıp. Bu nedir ki? trip atan kizlar gibi 😂😂😂😂İkinci dersi de atlattık ve üçüncü dördüncü ders Edebiyat tı off çok sıkıcı keşke okul dan kacabilseydim.
Derin hala çok üzgündu.
Ve Derini mutlu etmek istiyorum ne yapıp edip maça gitmeli...
Baya bi düşündüm sonra aklıma bir çözüm geldi.
Ben : Derin aklıma bir fikir geldi.
Derin :Ne oldu?
Ben : okuldan kaç sonra maça git!
Derin "Delirdin mi sen hem nasıl kacayim??"dedi.
Ben ise şöyle cevap verdim "Hasta numarasi yap, eve gidicekmiş gibi okul dan çık ve hemen maça git!" Derin "Aslında evet olabilir ama hayatım da hiç okuldan kacmadım."
Ben "Akıllı seni, ben de hiç kacmadım ama hep kaçmak istemisimdir sen benim yerime kaç!"
Derin :Sen de gel o zaman.
Ben : Olmaz hocalar şüphelenir; iki kişi de okuldan çıkarsa..."Aahhh hocam çok midem bulaniyor!"bunu diyen Derin di.
Edebiyat hocası "Uyu sen daha da kötü olursan eve gidersin."dedi.
Derin daha da kötü oldu ( Tabii bunlar numara )
Ve gitmeye karar verdi.Derin in ağzından : İyi numara yaptım.😂😂
Okul dan çıktım ve maçın olduğu yere doğru gitmeye başladım.
Otobüse binip gittim.
Tabii sapkami taktım, bugün neyse ki formayla okula gelmemiştim beni kimse taniyamazdi... (yani inşallah)Kıyafetler 👇
Maç başlamıştı bile ben banka oturdum ve izlemeye başladım...
Oğuz da takımdaydi Aylin ve Turna dışında kimse benim buraya geldiğimi bilmiyordu.
Oğuz bile..Maç bitmek üzereydi son sayıyı Melih atmıştı ben yaşasın diye bağırarak ayağa kalktım Melih bana baktı.
Ben hemen yüzümü gizleyerek yerime oturdum.
Maç bitmişti, maç sahasından çıktım arkamdan bir tanıdık ses bana seslendi.
"Heyy bi baksana!"bunu diyen benim beyaz atli prensim Melih'ti.
Ben "Efendim?"dedim.
Yüzümü gizlemeye çalışıyordum o sırada.
"Senin adın ne ?bana çok tanıdık geldin."
Ben "Bu seni ilgilendirmez!"dedim.
Melih ise "Seni merak ediyorum kimsin tanışmak istiyorum"dedi.
Ben hemen koşmaya başladım peşimden geldi ama sonra beni kaybetti.
Neden mi kaçtım ve adımı soylemedim ,çünkü ya benim olduğumu öğrenince ben den uzaklasirsa ya başka bir şey olursa diye..Eve gittim ve Turna ile Aylin'e olanları anlattım çok şaşırdılar.
Bugün güzeldi benim için.
Aylin in ağzından : Çok şaşırmıştım. Ve keşke ben de de Emre ile aramızda gelişme olsa keşke romantik bir şey olsa...
Aahhh nerde?...😢Ahhh gerçekten nerdeeeee?!
Anca dizilerde ve hikayelerde olur...😢😢😧
Sizce ??
Niye hep kaybediyorummmm???!!!
unicorns_babe hep biz kaybediyoruz dimi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okyanusumdaki Inciler
Teen FictionHer şey Aylin in yeni lise ye transfer olmasıyla başlar. Yeni arkadaşlar, düşmanlar ve yeni hayat... Aylin in hayatı değişecek bazı zorluklarla karsilacaktir...