Odam dan bavul ve cantamla birlikte çıktım.
Annem yanıma geldi "Kızım nereye?"
Ben : Derin veya Turna nın evine.
Kapıyı açtım ve dışarı çıktım ilk olarak Derin'i aradım ve Derine sordum.
Derin ise hiç musait olmadıklarını söyledi çünkü annesi ve babası tartisiyormus; bu nedir ne tesadüf? bugün çok kötü bir gün.
Turna yi arayip sordum Turna nasıl olsa tek başına yaşıyordu.
Ama Turna da musait değildi neden mi şehir dışına gitmişti tabii bugün cuma günüydü.Ben içim den ne yapacağım şimdi diye düşündüm ve biraz sahil de yürümeyi karar verdim.
Sahil de yürümeye başladım saat 7 olmuştu bile bir restoran ta yemek yedim ve sonra sahil de yürümeye devam ettim.
Biraz hava esiyordu; sahil biraz kalabalıktı.
Ben yüruyordum sonra yoruldum ve bir banka oturdum.
Denizin kokusunu ve esen rüzgarı hissedebiliyordum.
Gözlerimi kapattım, denizdeki dalgaların sesini dinledim.
Gözlerim hâlâ kapalıydı.
Yanıma birinin oturduğunu fark ettim ve gözlerimi açıp kafamı yana çevirdim.
Yanımdaki Emre idi onun da gözleri kapalıydı sonra açtı ve bana bakıp gülümsedi ben de ona gülümsedim.
Emre :Niye burdasın, ne oldu ?
Ben :Olanları zaten biliyorsun; Kerem in soylemedigi şeyi annem ve babam biliyor ve ben den saklıyor... bir duşunsene annen ve baban sen den onca şey yıllar boyunca saklamiş...
Emre : Doğru gerçekten sinir bozucu bir şey.
Benim göz yaşım düştü ve Emre bana bakarak "Üzme kendini.."dedi.
Ben ona bakarak gülümsedim.
O da "hadi kalk biraz yürüyelim."dedi.
Yürümeye başladık.
Emre "Burda bekle hemen gelicem!"dedi.
Çok meraklandim acaba ne olacak ?!
Emre yanıma geldi ve bana kahve uzattı elime aldım ve teşekkür ederek içmeye başladım.
Emre :Evett geç oldu artık sen evine ben evime.
Ben kafamı aşağı eğdim ve söze başladım "Hayır olmaz ben gitmem bir daha eve, valizimi aldım o kadar artık bir pansiyona giderim..
Emre :Teyzen, halan veya bir akraba yok mu ? Ya da arkadaşlarına git.
Ben :Tüm akrabalarim geldiğimiz yerde yaşıyorlar; arkadaşlarim da hiç musait değiller...
Neyse hadi iyi geceler!
Valizimi aldım ve bir pansiyon bulmak için yürümeye başladım ki arkamdan Emre seslendi.
"Aylin !"
Ben arkamı dönüp "efendim" dedim.
Bana yaklaştı ve "Aslında dışarda kalman pek doğru olmaz bu yüzden benim evimde kalabilirsin."Evet Emre nın evine girdik ve evi çok güzeldi bizimkisi gibi iki katlıydı.
Emre :Beni takip et kalacağın odayı gosteriyim.
Emre yi takip ettim ve bana kalacağım odayı gösterdi gerçekten güzeldi kendine ait banyosu vardı böylelikle rahat olacaktım...
Ben teşekkür ettim.
Emre :Sen istersen üstünü değiştir ben oturma Odası'na gidiyorum.Ben üstüme biraz daha rahat şeyler giyindim ve oturma odası'na gittim.
Emre televizyon açmış kanalları geziyordu.
Onun yanındaki koltuğa oturdum ve çaktırmadan Emre yi izlemeye başladım.
Bir an kafası bana döndü ve ben hemen kafamı televizyona çevirdim.
Sırıttı sonra da film açıp izlemeye başladı ben de izlemeye başladım.Ben ayağa kalktım "Emre ben yatıyorum " dedim.
Emre de kafasını salladı.
Sonra odama gidip uyumaya başladım...Yarın nasil bir gün olacak diye merak ediyordum annem ve babamın bana yaptıklarını bir türlü aklımdan silemiyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okyanusumdaki Inciler
Teen FictionHer şey Aylin in yeni lise ye transfer olmasıyla başlar. Yeni arkadaşlar, düşmanlar ve yeni hayat... Aylin in hayatı değişecek bazı zorluklarla karsilacaktir...