Okula gittiğimde olanları bizim Tayfa ya anlattım hepsi de çok şaşırdı.
Emre de dahil.
Hala mutsuzdum ve cok korkuyordum...
Turna "Korkuyor musun?"dedi.
Ben "Evet."dedim.
Emre "bir daha yalnız başına sahile gitme!"dedi.
Ben de şaşırdım ve "Tamam."dedim.*Her şeyi unutmak istiyorum ama olmuyor...*
Okul çıkışı oldu ve Derin, Turna, Yaprak ve ben Turna nın evine gittik nasıl olsa Turna evde yalnız kalıyordu.
Evine gittik; yemek yedik, film izledik, dedikodu time yapttık, karaoke yapttık ve olmazsa olmazlardan dans ettik.
Kısaca bugün çok eğlendik...
O gece Turna da kalacaktik.
Pijamalarimizi giyindik.Kıyafetler:
Ben👇
Derin👇Yaprak👇
Turna👇
Müzik açtık ve yastık savaşı yapttık.
Çok yorulduk ve uyuduk..
Harika bir gündü.
Tüm kötü şeyleri unutmuştum neyse ki.Ertesi gün eve gittiğimde gözlerim Kerem'i aradı.
Anneme "Anne Kerem niye burda değil?!"dedim.
"Eşyalarını kendi evinde topluyor buraya yerlesebilmek için" dedi annem.
Ben de Kerem in evine gittim ve ona yardım etmeye koyuldum.
Evi apartmandaydi ve en üst katta yaşıyordu bu bizim için baya sürecekti...
Yunus'u da buraya gelip yardım etmesi için aradım.
Yunus geldi ve yanında da Emre vardı.
Herkes eşyaları aşağıya indirmeye başladı, ben de dahil.
Gerçekten çok yorucu bir iş.
Bir de eşyalar o kadar ağır ki...
Ben iki koliyi üst üste koydum ve aşağı inmeye başladım neden yapttım ki offf çok ağır...
Kolileri tam düşürecek ken Emre geldi ve tuttu.
O anda çok heyecanlanmıştım.
Emre "Daha dikkatli ol bir daha ki sefere sen düşebilirsin!"deyip göz kirpti.
Kabul edin göz kirpan erkekler çok çekici oluyor. 😁
Emre gitti ben Kolileri aşağı indirdim.
Bir anda duraksadim ve hayallere daldım, keşke ben düşecek olsaydım da Emre beni kurtarmış olsaydı...
(Nasıl bir hayaldir 😂😂)
Babam arabasi ile geldi arabaya hepsini yükledik.
Babam eve götürdü.
Biz de mola verelim dedik ve bir cafe ye gittik.
Ben Kerem ile oturdum, Kerem in karşısına Yunus benim karşıma Emre oturdu.
Sonra çok güzel görünen içecekler den ismarladik.İçecekler 👇👇👇👇
( çok güzel değil mi? bir de oruçlu oruçlu milkshake fotoğraflarina baktım canım çekti 😧😍 sizin de canınız çeker inşallah; benim canim çektiyse sizin de çekmeli 😈😈😈
Eger canı çekmeyen olduysa yorum yapsın ben onun illa ki canını çektiririm 😈😈😈😂)Afiyetle içtik ve Cafe den çıkıp eve gittik.
Kerem in odasına eşyaları taşıdık babam da yardım etti.
Ben annemin yanına yardim etmeye mutfağa gittim.
Annem mantı, börekler ve sarmalar yapmıştı (aaaahhhhu ağzım sulandi daha iftira çoook varrrr😦😥)
Annem "Kız şu yakışıklı çocuğun adı ne ?"dedi Emre yi göstererek.
Ben şaşırdım ve "Emre."dedim.
Annem "Hmm; iyi çocuğa benziyor. Neyse sen şu tabakları salona götür"dedi.
Ben dediğini yapttım ve düşünmeye başladım
Iç sesim: vay bee annem Emre ye yakışıklı dedi ve iyi çocuğa benziyor dedi; yaşasın Emre ile sevgili olursam hiç bir sorun olmaz.
Ve kolaylıkla evlenirim onunla...😍😍😁Yemegimizi yedik.
Emre ve Yunus evlerine gitti.
Biz de ailecek ilk kez bir araya geldiğimiz için kaç saat boyunca muhabbet ettik.Yorucu ve güzel bir gündü....
*Her şeyi unutmak istiyorum ama olmuyor çünkü anılar yüzünden...*
Diğer bölümü lütfen bekleyin😊
Beğenmeyi unutmayın lütfen 😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okyanusumdaki Inciler
Fiksi RemajaHer şey Aylin in yeni lise ye transfer olmasıyla başlar. Yeni arkadaşlar, düşmanlar ve yeni hayat... Aylin in hayatı değişecek bazı zorluklarla karsilacaktir...