Multimedya : Açelya
Onların dairesine çıkıp kapıyı çaldım. Aslında merdivende oturmayı planlıyordum ama zavallı popom için vazgeçmek zorunda kaldım. Kapıyı açınca şok olan bir salakla bakışıyoruz şuan.
"Salak salak bakmayı kes. Annem zorla gönderdi. "
"Ah özür dilerim. İçeri gelsene. "
" Yokya gerek yoktu. Ben kapıda öylece beklemeyi tercih ederim zaten."
Aynı binada kaldığımız için odaların yerini biliyordum ve salona geçtim. Oturunca Açelya konuşmaya başladı.
"İçecek bir şeyler ister misin ? O gün yemekte kola içiyordun seviyorsun galiba getireyim mi ?"
Bu ne ya ? Ben nasıl o kadar kötü davranmışken tabiki pişman değilim ama off ya.
"İstemez. "
"Peki o zaman. Şey kumanda yanında istediğin kanalı açabilirsin ya da ___"
"Sus artık. "
"Peki. "
Kanalları gezip izleyecek birşey var mı diye baktım ama yoktu zaten hiç televizyon izlemezdim ki. Son anda belgesel kanalına gelince durdum. İşte bu güzel belgeselleri severim. Ben izlerken sıkıldığım için etrafa baktım ve Açelya telefonuna bakıyordu. Bide gülüyor ama nasıl bir gülüş aşık mı olmuş yoksa ? Ne bileyim hülyalı hülyalı bakıyor telefona. Bir kat daha nefret ettim şuan ay birde aptal aşık. Bu yarım saat sonra dışarı çıktı ve telefonunu da yanına almadı. Ben olsam hayatta bırakmam. Ama eğer o bırakıyorsa bakmamda sorun yoktur dimi. Neyse ben kendime izin verdim. Telefonu açtım. Kilit ekranı şifresi hile koymamış bakalım ne varm...
Bu benim Instagram hesabım değil mi? Lan niye bakıyor bu gülerek hayır fotoğraflarım komik de değil , zaten altı tane fotoğraf var. Neyse hemen bırakıp yerime oturdum. İki dakika sonra gelip telefona bakmaya devam etti. Gizlice tepkilerine bakıyordum. Hala gülüyor. Baktığı ben olamam dimi ? Sonuçta aynı odadayız bakacak olsa niye fotoğrafa baksın. Zaten her gün derste bakıyor neyse. Annesi gelse de bende gece gitsem. Yarım saat daha katlanmaya çalıştım ama çok sıkıldım ya."Annen ne zaman gelecek arada bi sor. "
"Tamam. "
Aradıktan sonra bana cevap verecekti. Ama dudaklarını ısırmakla meşguldü. Tek kaşımı kaldırarak baktım.
"Annen dedi ki biz bugün birlikte burada kalacakmışız. "
"NE SİKİM SAÇMALIK BU ??"
Birden sıçrayıp konuştu.
"Bil-miyorum. "Hemen eve gidip kapıyı çaldım. Annemi mutfağa çekip konuşmaya başladım.
"Anne bu ne demek oluyor şimdi ? O kızdan nefret ediyorum onunla kalmam ben. "Kafama bir tane geçirdikten sonra konuştu.
"Saçma sapan konuşma kız. Ne diyim annesine kızım kızını sevmiyor hadi evine git mi !?"
"Güzel fikir. " Bu sefer daha sert geçirdi.
"Ya sen kime çektin be. Kes artık hem biz iyi anlaşıyoruz hayatta git demem. Sonunda istediğim komşuyu buldum. O yüzden o kızla iyi anlaşacaksın. Hem neyini sevmedin be uyuz! Nasıl da tatlı bir kız. Ama yok sen anca kendim gibi odunları seversin. "
"Ya bir komşu için beni sattın şuan aşk olsun. "
Beni kapıya sürüklerken telefonumu almak için odaya kaçtım. Aldıktan sonra paşa paşa o eve gittim çünkü mecburdum. Kapıyı çaldım ve açınca yine şaşkınlıkla bakıyordu. Şeytan diyor ki kocaman açtığı gözlerini oy eline ver.
"İkna edemedim. Katlanacağız artık. "
"Benim için hiçbir sorun yok. "
Ona gözlerimi devirip içeri girdim. Ve koltukta oturarak telefona bakmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KABA KAHRAMAN LGBT
Teen FictionSinirle kendimi sokağa attım. Hızlıca yürümeye başladım. Önüme gelen taşa sinirle tekme attım fakat içimde ki dindiremedim. Her zaman ki gibi sinirimi birinden çıkarmalıyım diye düşünüyorken ilerde bir grup kızın başka bir kızı aralarına alarak hırp...