10.BÖLÜM

823 70 16
                                    

Multimedya : Açelya ( Bölüme uygun kıyafet giyen fotoğrafı var mı diye aradım ama bulamadım. )

Selim ile birlikte büyük bir sabır ve kararlılıkla Açelya'yı bekliyo...

" Yah ! Açelya ! Gel artık bak sensiz gideceğiz ha ! Bir saat oldu be ! "

Selim ve ben Açelya'nın haline bir saattir şok oluyorduk. Fazlasıyla beklemiştik. Ne kadar vakit geçtiğini bilmiyor olmakla beraber bana yıllar gibi gelmişti.

Selim ile birlikte gezdiğimiz zamanlar böyle bir sıkıntı olmazdı. Ben elime ilk gelen tişört ve kotu giyerdim. Dolayısıyla Açelya'nın ' ben böyle dışarı çıkamam ' diyip odaya dalması yetmiyor gibi uzun zamandır bekliyorduk.

" Tamam tamam , geldim işte. "

" Hiç gelmeseydin !! "

Yüzüne kızgınlıkla bakarken giydiği kıyafetleri fark etme şansım olmuştu. Gözlerimi şokla açarak bakmaya başladım. Bugün daha ne kadar şok olabilirdim acaba.

Üzerinde en fazla tütü boyutunda minicik bir etek vardı. Bakınız , mini değil minicik ! Üzerinde de sıfır kollu benim atlet olarak giyeceğim beyaz bir badi vardı.

" Bu halin ne senin ? "

Şaşkın halimle ve bakışlarımla sordum.
Açıkçası çok güzel görünüyordu. Bacakları düzgün ve bembeyazdı. Saçları ve hoş makyajı ile göz kamaştırıcıydı.

" Ne varmış halimde ? "

" Kafayı mı yedin ? "

" Ne alakası var ? "

" Ne demek ne alakası var ?! "

Selim'in araya girmesiyle sinirim falan geçmemişti.

" Hey ! Kızlar bir sakin olun. "

Ya ağzımı açıp cevap verecektim ki tekrar konuşmaya başladı.

" Kıskançlığı bırak artık , Asena. Kız istediği gibi giyinebilir. "

" Sen ne karşıyorsun ya ? Kimsin oğlum sen ? Dış kapının dış mandalı !! "

" Kalbimi kırıyorsun ama , kankiletam. "

" Hala konuşuyor musun sen ?! "

Diyip üzerine çullanmak üzereydim ki Açelya kolumdan tutup beni uzaklaştırdı. Çantasını da almıştı ve gitmeye hazır gibiydi. Ki söyledikleri de bunu kanıtlar nitelikteydi.

" Ben hazırım , böyle gideceğim. "

Üzerine basa basa söylemesi sinirlerimi bozsa da bunları söylerken koluma girip yüzüme bakması ve sevimlice gülümsemesi aklımı başımdan almış gibiydi. Usulca kafamı sallayıp onu onayladım.

Selim'e baktığımda göz kırparak sırıtıyordu. Dilini de çıkarmış saçma sapan hareketler yapıyordu.

" Ne yapıyorsun Selim ? Sakat mısın ?"

Gözlerini devirmiş , oflayarak  kapıyı açmış dışarı çıkmıştı. Arkasından ben ve Açelya da çıkmıştı. Ve Açelya hala koluma girmiş haldeydi. Bunda ki cesaret nereden gelmişti harbiden.

Binadan dışarı çıktığımızda Açelya bana dönerek zaten kısacık olan eteğinden tutmuş , kendi etrafında bir tur dönerek konuşmaya başlamıştı.

" Nasıl olmuşum , yakışmış mı ? "

" Hmm. " Kısaca hımlayarak onaylamıştım. Konuşurken Selim'e sinirli kaçamak bakışlar attığı gözümden kaçmamıştı.

KABA KAHRAMAN LGBTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin