11.BÖLÜM

618 68 8
                                    

İtiraf etmem gerekirse haftasonu Selim ve Açelya ile gayet eğlenceli geçmişti. Tabi bunda Recep İvedik'in ve Açelya'nın güzelliğinin de katkısı vardı.

Gözlerimi açınca biraz bunları düşündüm. Hayret!  Düşünmek pek adetim değildir ama baya düşündüm. Ertelediğim alarm tekrar çalınca çoktan beş dakika olduğunu anladım ve hemen yataktan fırladı.... Aaaaa hayır tabiki beni hala tanımadınız mı ?

Doğrusu....

Ertelediğim alarm tekrar çalınca  çoktan beş dakika olduğunu anladım ve alarmı tekrar erteleyerek yatağın içine gömüldüm. Tabi ki alarmdan bile daha dakik olan annem uykuma sıçtı ve kalkmak zorunda kaldım.

Üzerime okul üniformasını giyip kahvaltı yaptıktan sonra üst kata çıkan merdivenleri tırmanmaya başladım.

Açelya'yı alıp okula gidecektim.

İşler değişmişti tamam mı ?!? Bana öyle sırıtarak bakmayın !

Ayrıca okulda kurt sürüsünün içine aptal bir kuzu bırakmak asla bir çobanın yapacağı şey değildir.

Evet, evet Açelya bir kuzu ; okulda ki erkekler kurt ve bende çobanı oluyorum bu hikayenin.

Üst kata çıkınca kapıyı çaldım. Açelya'nın annesi kapıyı açtı kocaman gülümsemeyle. Açelya tıpkı annesine benziyordu ; çok hoş ve zarif bir kadındı.

Eh , anasına bak kızını al.

Annem çaktırmasa da tam bir cadıdır. Benim böyle olmam normal yani.

Ne demişler ?

Hoca osurursa , cemaat sıçar.

"Asena kızım , buyur içeri gel. Bende tek başıma kahvaltı yapıyordum. "

Tek başıma derken ?

( Ya ben daha önce kadına bir isim vermiş miydim ? Kaç ay oldu unutmuşum. Umarım hikayeden umudunuzu kesmemiş ve kütüphaneden kaldırmamışsınızdır. )

Ne diyorsun teyzecim sen ya ?

"Yok , teşekkürler. Benim okula gitmem lazım. Açelya'yı çağıracaktım ama o gitmiş galiba. "

"Evet bugün erken çıktı arkadaşlarıyla kahvaltı yapacakmış. "

"Neredeler biliyor musunuz acaba  ?"

"Tam bilmiyorum ama okulun çok yakınında ki bir yermiş. "

"Teşekkürler teyzeciğim , afiyet olsun size. "

"İyi dersler kızım. Dikkatli olun. "

Sanırım kırmızı gördüm. Daha önce size boğa olduğumu söylemiş miydim ?

Ne demek arkaşlarıyla?  Ne demek kahvaltıya gitmek ?

Ay ay cinnet is coming !!!!

Oraya gidip o kahvaltı keyiflerinin ortasına sıçmazsam bana Asena demesinler.

Bak ya siz kim benim kızı almışlar kahvaltıya götürmüşler şaka gibi.

Hayır şakaysa komik değil ; şaka değilse hiç komik değil.

Gideri yok yani !!!

İçimden küfürleri gerekli kişilere arz ederken çoktan okulum yakınımda ki kafeye gelmiştim.

Hızla kapıyı açıp içeri girdim. Bir de ne göreyim ? Açelya ve sınıf kurtları gülüşüp oynaşıp kahvaltı yapıyor. Bak ya kahkaha da atıyorlar.

KABA KAHRAMAN LGBTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin