Multimedya : Ahu
Hala okul bahçesinde dikilmiş Açelya'nın çoktan gözden kaybolduğu yere bakıyordum.
Hay ben böyle işi sikeyim. Ben bu kızdan hoşlanmıştım ya.
Bir anda birinin omzuma çarpmasıyla sinirle yana döndüm zaten Açelya sikmişti bütün moralimi.
Gördüğüm kişi Ahu'ydu.
Ellerimi kaldırarak bağırdım.
"Hasbinallah manyak mısın kızım sen ?"
"Şşş sakin olsana sen biraz. "
Bak birde gülüyor.
"Yav siktir git be üff. "
Kaşlarımı çatarak yürümeye başladım. Daha üçüncü adımı atmadan kolumdan tutup beni durdurdu. Hızla kolumu çektim.
"Bak kızım zaten sinirliyim ikile. Yoksa güzel yüzünü aşağıya indiririm."
Gülümsemesi daha da büyüdü.
"Demek beni güzel buluyorsun. "
Hay onu diyen dilimi eşek arısı soksun!!
"Hı hı güzel buluyorum. Sen niye buna gülüyorsun ? Seni sikme fikrimden hoşlandın herhalde. "
Yüzü tekrar kızardı ve gülümsemesi kayboldu.
"Açelya ile de konuşurken böyle küfür ediyor musun acaba merak ediyorum."
"Otu boku merak etme de işine bak. Ayrıca adamına göre muamele. Açelya gibi bir meleğe küfür etmem. Ha benden başka biri de herhangi birşey yapmaya kalkarsa ağzına sıçarım. "
Gerçekten Açelya'ya çoktan lezbiyen damgası vurmuş olabilirlerdi ve benim uğraşmaya çalıştıkları gibi Açelya'ya da bulaşabilirlerdi. Şimdiden tehdit etmek en iyisiydi.
"Demek okulumuzun lezbiyeni yeni kızdan hoşlanıyor öyle mi ? "
Sıkıldım.
"Of sıkıcısın , bunaldım. Hadi defol git. Hadi !"
"İnkar da etmiyorsun bakıyorum. "
"Sen kimsin ki korkup inkar edeceğim neyse ortada zaten. Ayrıca bunun itirafı yapacağım kişi sen değilsin. "
"Demek yeni kızda lezbiyen. ....
Daha konuşacakken susturup kendim konuştum.
"Amma laf yaptın. Bu kadar meraklı mısın eşcinsellere hayırdır ? "
Ağzı açık kalmıştı ve balık gibi bakıyordu. Bazı hareketleri Açelya'ya benziyordu ama ortada büyük bir fark vardı. Açelya dünya da görüp görebileceğiniz en tatlı ve saf kızdı. Melek gibiydi. Ahu ise fazlasıyla seksi bir şeytan.
Hep aynı şey. Fazla homofobik aslında gizli eşcinsel falan.
"S-sen ne saçmalıyorsun? Ne merakım olacak iğrençsiniz. "
İşte ben bu laflara gülerim , öyle de yaptım zaten.
"Ya sen kimi kandırıyorsun? Gizli eşcinsel olduğunu anlamayacak kadar saf mı sandın sen beni ? Sürekli bana ve başka kızlara baktığını fark etmiştim zaten. "
Çoktan kolumdan tutup kimsenin bizi duyamayacağı bir yere çekti. Şimdi fark ettirmemeye çalışsa da elleri titriyordu. Ve yüzünde ki korkulu ifade çok net bir şekilde belliydi.
Bir şey söylemesine izin vermeden tekrar konuştum.
"Bak kızım senin yönelimin benim zerre umurumda değil. Kimseye söylecek kadar şerefsiz değilim ayrıca bunun lafını yapacak kadar bile umursamıyorum seni. Açelya'ya bir kötülüğünüz dokunursa işte o zaman görürsünüz asıl kötülüğü. Yine de seni yöneliminden vurmam tamam mı ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KABA KAHRAMAN LGBT
Teen FictionSinirle kendimi sokağa attım. Hızlıca yürümeye başladım. Önüme gelen taşa sinirle tekme attım fakat içimde ki dindiremedim. Her zaman ki gibi sinirimi birinden çıkarmalıyım diye düşünüyorken ilerde bir grup kızın başka bir kızı aralarına alarak hırp...