📌Umarım multimedya da anlatılan hikayelerden okumuyorsunuzdur. Yoksa cidden çok üzülürüm. O kadar yanlış ki. Ensest içerikli hikayeler... Bu hikayelerle karşılaştığınız da lütfen şikayet edin.📌
Klasik bir öğrenci olarak klasik alarm sesiyle uyandım. Okuldan normalde de nefret ederim ama bugün ekstradan nefret ediyorum. Acaba neden ?! Niye olacak Açelya dan uzak durmaya karar verdim. En azından okuldayken...
Tamda kızı öpüp sevdiğimi itiraf etmişken... Püü bana ! Aman itirafta zaten aşk itirafı sanki. Eh kızda öptüğümü bilmediğine göre kendi kendime gelin-gelin olmayayım.
Hah işte ! İyice kafayı yedim. Ben bu yüzden sevmiyorum insanları. Yan etki yapıyor. Bünye alışık olmayınca tabi...
Neyse kalkıp hazırlandım. Kahvaltı yapasım yok ama annem tarafından öldürülmek gibi bir niyetim de yok. O yüzden oturup birşeyler yedim ve okul için yola çıktım. Bu yollardan Açelya ile gitmek vardı şimdi... ah ah !
Okula girince hemen sınıfa gidip oturdum.
Benden daha önce gelen beş altı kişi vardı ve ben sınıfa girdiğimde bir dedikodu kazanı kaynar diye düşünüyordum. Ama öyle olmadı. Demek ki o uyuz köpekler ağzını sıkı tutmuştu.
Sınıf yavaş yavaş dolmaya başlayınca Selim de her zamanki mallığı ile yanıma gelip saçma sapan şeylerden bahsederken moral olarak düzeldiğimi fark ettim.
Açelya da gelip yanıma oturduğunda konuşmaya başladı. O sıra da Selim çoktan kendi sırasına gitmişti.
" Neden sabah beni beklemedin ? Birlikte gelirdik okula. "
Başımı tam ona dönmeden sorusunu cevapladım.
" Böylesi daha uygun. Okulda pek yakın olmayalım. Senin dışlanmanı istemiyorum. "
Derin bir nefes alarak konuştu.
" Böyle birşeye gerek yok Asena , ben senden uzaklaşmak istemiyorum hem... "
" Bunu eve gidince tartışırız. "
Lafını keserek söylediğim de sustu.
Hocanın gelmesine beş dakika kala köpek takımı içeri girdi. Hepsinin burnu bir karış hava da. Kodumun malları. Bu kadar aptal olmak için üstün bir çaba mı harcıyorlar acaba ? Hiç normal bir mallık değil çünkü. Bunlar başka birşey.
Tabi içlerinden birinin kem gözleri üzerimizde... Ahu'nun...
Ulan taş gibi kız be. Zaten sadece at gibi olan bir vücuda sahip başka da hiçbir haltı yok. Beyin desen kırıntı bulamazsın , karakterden yoksun zaten. Aklı bi sinsiliğe çalışıyor.
Kaşar.O güzel kafasının içinde ne tilkiler dönüyor Tanrı bilir ! Baya bir uğraştıracak beni sanki ama neyse hayırlısı artık.
Hoca gelip derse başlayınca bile bakışları üzerimdeydi. Bunun altından bir çapan oğlu çıkacak. Kesin ya !
Tenefüs zili çalınca hemen Selim'in kolundan tutup ikimizi de dışarı attım. O lanet sınıfa giresim hiç yoktu.
Tüm gün böyle geçti.
Yine Açelya'yı beklemeden eve döndüm. Akşam 20.00 gibi kapı çaldı.Tabi ki sevgili annem telefonunu elinden bırakmıyordu çünkü sevgili teyzelerimle ismi " bacılar " olan bir WhatsApp grubu kurmuşlardı ve çılgınlar gibi dedikodu yapıyorlardı. Babam ise Facebook da arkadaşlarıyla okey oynuyordu telefonundan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KABA KAHRAMAN LGBT
Fiksi RemajaSinirle kendimi sokağa attım. Hızlıca yürümeye başladım. Önüme gelen taşa sinirle tekme attım fakat içimde ki dindiremedim. Her zaman ki gibi sinirimi birinden çıkarmalıyım diye düşünüyorken ilerde bir grup kızın başka bir kızı aralarına alarak hırp...