5. "Before party"

5.6K 328 25
                                    

Reggel végre kipihenten ébredtem. Annyi minden történt előző nap, hogy már lassan követni sem bírtam. Nehéz volt rávennem magam, de felkeltem és a konyhába indultam a napi feketémért.
Gyanúsan nagy volt a csend. Körbe néztem a lakásban, de sehol senki. Ritka alkalom volt, hogy ennyire üres volt a lakás. A következő pillanatban eszembe jutott az esti buli és hogy neki kéne állni takarítani. Az első gondolatom az volt, hogy Suga tutira azért lépett meg, hogy kihúzza magát a munka alól.
Megtöltöttem a kávéfőzőt mindennel ami kell egy jó kávéhoz, bekapcsoltam majd szobámba indultam a bluetooth hangszórómért.
Elindítottam jó hangosan a kedvenc dalomat és miközben megettem a reggelire választott egy csomagnyi puffasztott rízsemet elkezdtem összevakarni a konyhát és az étkezőt. Nem volt nehéz dolgom mivel egyébként is rendben tartottam a lakást, de ha már tudtam, hogy vendégek jönnek és ők is tudták, hogy Jimin és Suga új lakótársa egy lány akkor illett magam odatenni. Elpakoltam ami elől volt és letöröltem a pultot, az asztalt meg ilyenek. A kedvenc dalaimat hallgatva nagyon szaladt az idő én pedig jókedvűen táncikálva szedegedtem le estére a poharakat és a tányérokat.

*Suga*
Elnéztem a mackónadrágjában és kis topjában ahogy a széken állva riszálgatja a fenekét és énekel. Aranyos látvány volt amit nem lehetett nem megmosolyogni. Sosem érdekeltek a lányok, de nagy ritkán elszórakoztam velük. Kellettek ahhoz, hogy kielégítsék férfiúi igényeimet. Végül úgyis mindig Jimin vitte a csajt. Amit csak egyszer bántam.
De itt volt ez a lány. Úgy gondoltam jó buli, lesz elvenni az ártatlanságát és belevinni a mi világunkba.
Ahogy oldalra nyúlt az egyik pohárért kicsit elvesztette egyensúlyát, a lábai alatt lévő szék pedig megbillent. Kénytelen voltam odaugrani és elkapni, nehogy összetörje magát.

*JiNa*

Már vártam testem és a hideg, kemény padló fájdalmas találkozását, de valahogy ez nem történt meg. Alig bírtam felfogni, hogy sikerült még sem összetörni magam és a szemeim is még szorosan össze voltak zárva amikor megszólalt egy hang felettem:
- Hogy lehetsz ilyen rohadt béna? Ha nem vagyok itt már megint valami bajod esik.
Lassan kinyitottam szemem és elémtárult megmentőm, Suga arca. Nem kedves inkább mérges volt az arckifejezése. Gyorsan felállított majd levágott egy nagyobb szatyrot a konyhapultra.
- Mi ez? - kérdeztem.
- Néhány cucc az estére amiről tudom, hogy szeretik a srácok. Hálád jeléül, hogy már megint - emelte ki a szót - megmentettelek ki is pakolhatnál. Átöltözök és jövök segíteni. - ezzel el is tűnt a szobájában.
A szatyorból előkerült néhány óriás baguette, sertés hús, gyors levesek, édességek milliói, gyümölcsök, zöldségek, üdítők. Elkezdtem mindent a helyére rakni mire Suga kiballagott a konyhába és elkezdte kitölteni a kávéját egy csészébe.
- Hagyd csak, majd én megcsinálom.
- Te inkább vágj ketté egy baguette-t és pakold meg jól. Reggelizünk.
- Én már ettem. - magyaráztam.
- Arra a madáreledelre gondolsz aminek a csomagolása ott figyel a szemetesben? Az a szar az nem kaja. Rendesen kell enned vagy nem fogod bírni az ágytornát. - húzta kacérmosolyra száját.
Nem mertem tovább vitatkozni így nekiláttam a kiosztott feladatnak.

A reggeli végeztével Suga neki állt porszívózni egy fejhallgatóval a fején én pedig a port töröltem le. Félre húztuk a bútorokat, hogy legyen elég hely, mivel megtudtam, hogy a srácok mindenfélét szeretnek játszani.
- Ha van itt kint valami olyan amit féltesz azt inkább rejtsd el. - figyelmeztetett Suga.
- Miért? - vágtam értetlen fejet.
- Rap Monster egy igazi romboló gép. V valószínűleg iszonyatosan be fog baszni, mert elhagyta a nője meg amúgy is. Lesznek táncos játékok is és ha Jungkookie meglátja, hogy a közelében vagy valószínűleg úgy fog menekülni, mint aki az életéért fut.
Nem igazán értettem a dolgot, de nem akartam többet kérdezni, mert láttam, hogy így is idegesítő vagyok számára.
Először ő foglalta be a fürőt, viszonylag gyorsan végzett is. Majd én következtem. Úgy volt megbeszélve, hogy Jimin este 6 körül érkezik így fél 5 tájékán nyugodtan mertem még készülődni. Hosszú hajamat lágy hullámokba sütöttem, sminknek meg egy amolyan "ápol és eltakar"-t tettem fel. Ruhám már ki volt készítve az ágyamra így egy szál törcsiben indultam a szobámba. Csakhogy nem számítottam arra, hogy Suga az étkezőasztalnál ül, így próbáltam a lehető leggyorsabban beslisszolni a szobámba amikor észrevettem.
- Állj csak meg! - kiabált utánam majd feltápászkodott a székéről és felém indult - Így kicsípted magad? Nekem akarsz tetszeni? Vagy kinek? - mosolygott.
- Igazából senkinek.
- Pedig nagyon úgy néz ki. Mondott valamit Jimin a mai estéről?
- Hogy ma estére az oltalma alá vesz. - válaszoltam félénken.
- Háhh... ezt nem hiszem el baszd meg! - kacagott hitetlenül - Na jó! Ide figyelj. Jimin se jobb, mint Tae, minden ilyen bulin sakál részegre issza magát szóval ne számíts tőle sok mindenre. Amit mondott az annyit jelent, hogy ma este le akar itatni és meg akar dugni. Én nem bíznék benne a helyedben, de ez a te dolgod.
- Hiszen te is valami hasonlóra készülsz. Akkor mi a problémád? - kérdeztem vádló hangnemben.
- Az, hogy én józanon akarom és nem úgy, hogy ne tudj magadról és ne emlékezz semmire. - ordította a képembe.
- Értem. De akkor most mit csináljak?
- Ehh... a picsába. Majd én vigyázok rád. - húzta végig ujját mellkasom szabadon lévő részén amitől libabőrös lettem. Csodálatos szemeit az enyémre szegezte, elmosolyodott majd sarkon fordult és a szobájába indult.
Nem tudtam mire vélni viselkedését. Elutasító volt egész nap meg morcos, de néhány pillanatban viszont csábító amiről éreztem, hogy be akar cserkészni. Teljesen összezavart, de valahol mégis tetszett nekem. Még akkor is amikor leszidott a bénázásomért.

A szobámba érve gyorsan felöltöztem, majd visszaindultam a konyhába és elkezdtük elrendezgetni a szendvicseket majd mindent behordani a nappaliba amikor is egy nagy fékcsikorgásra lettem figyelmes, ordibálásra és arra hogy valami üveg tört össze

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A szobámba érve gyorsan felöltöztem, majd visszaindultam a konyhába és elkezdtük elrendezgetni a szendvicseket majd mindent behordani a nappaliba amikor is egy nagy fékcsikorgásra lettem figyelmes, ordibálásra és arra hogy valami üveg tört össze.
- Jesszusom. Megyek megnézem mi történt. - hadartam aggódva.
- Felesleges. Ez csak RapMone volt. Már megint leejtett egy üveg piát. - nevetett- a rombológép...
Ekkor kivágódott a bejárati ajtó ahol hat fiú özönlött be a lakásba.

Bocsánat, hogy ilyen gagyi és rövid részt hoztam, de jelenleg csak ennyire futotta. Ígérem legközelebb jobban odateszem magam! :)
Addig is kérlek titeket vote-oljatok és kommentben jelezzétek, hogy tetszik a történet vagy ha éppen nem tetszik akkor azt írjátok meg!
Puszi :*

Akiket hülyére lehet venni [Suga ff] - BEFEJEZETT ❤Where stories live. Discover now