Teljes kipihentséggel ébredtem a kellemesen meleg és puha ágyban. Életemben nem aludtam még, olyan kényelmesen, mint akkor. Arcom alatt rögtön valami kellemesen meleg és furcsán lüktető területet érzékeltem. Szememet kinyitva egy meztelen és kockás has tárult elém. Az ijedtségtől hirtelen vettem levegőt, mire egy kéz túrt a hajamba. Ráérősen simított végig loboncomon, amitől a fejbőrömre is libabőrök kúsztak.
-Jó reggelt! - dörmögte még álmos hangon.
-Neked is! - feleltem halk reszketeg hangon.
Fogalmam sem volt, hogy kerültem a mellkasára, de próbáltam kiélvezni a nyugodt pillanatokat, a hófehér, porcelán szerű bőr kellemes érintését és azt a csodálatos illatot ami a tusfürdője és a saját testének elegye alkotott. A legfinomabb illat volt amit valaha éreztem. Legszívesebben palackoztam volna, hogy majd amikor nem lehet velem akkor is szagolgathassam.
Ujjai a hátamra kalandoztak hajamból.
- Mikor érkezik a csaj? - kérdezte.
- Mármint HaNa? Kettőkor száll le a gépe. Miért?
- Akkor ideje összeszedni magunkat így 11-kor.
Ahogy meghallottam, hogy mennyi az idő, mint akit kilőttek úgy pattantam ki az ágyból és indultam a konyhába reggelit készíteni. Gyorsan összedobtam két baguette - et melegszendvicsnek, betöltöttem a kávéfőzőt, majd amíg a kávé lefőtt és a melegszendvics sütő megsütötte a szendvicseket, berobbantam a szobámba és elkezdtem minden, olyan dolgot összeszedni amire szükségem lehetett. Suga a fene tudja mikor ballagott oda a szobám ajtajába, de borzasztóan megijedtem, mivel egy szót sem szólt csak nézett.Már megint azokkal a szemekkel nézett rám amiktől rögtön melegem lett és fázni kezdtem egyszerre. Leplezetlen vágy csillogott szemében, de fogalmam sem volt minek a hatására, hiszen semmi olyan ruha nem volt rajtam ami miatt úgy beindult volna.
- Segítsek? - kérdezte kéjes, mély hangon.
- Azt megköszönöm. - hadartam elpirulva, mint aki észre sem vette az előbbi hangsúlyt.
Lassan, mégis határozott léptekkel indult felém majd csuklómnál elkapva szegezett a szekrényemnek.
- JiNa. Komolyan mondom megőrjítesz. - búgta ajkaimra - Veled kelek, veled fekszem, álmaimban pedig, olyan dolgokat művelek veled amiket te talán még elképzelni sem mersz.
A hallottaktól megremegett a lábam, lélegzetem elakadt. Karomon lassan végig simított ahogy engedett szorításából, majd csípőmet megragadva rántott közel magához olyannyira, hogy reggeli merevedése az ágyékomhoz préselődött. Egy morgást hallatott, majd egy pillanat alatt tapadt ajkaimra egy birtokló csókkal. Nyelvét azonnal átpréselte ajkaim között és finoman masszírozta az enyémet. Egy szempillantás erejéig sem ellenkeztem, viszonoztam vad csókját, kezemet hajába siklattam és belemarkoltam az észveszejtően puha tincsekbe. Jól esően nyögött számba ami azonnal szikrát gyújtott ártatlan testemben ezzel belőlem is kicsalva egy apró nyögés féle hangot. Fenekemre vezette ujjait majd erősen belemarkolt. Szenvedélyes pillanatunkat a melegszendvics sütő csengése szakította félbe amitől zihálva váltunk szét. Kis ideig még egymás szemébe néztünk amiben a vágy tüze lobogott. Veszettül kívántam a férfit.
A negyedik napja volt a fogadásunknak és akárhogyan is próbáltam magamban elnyomni ezeket az érzéseket egyszerűen úgy éreztem, mintha az én testem lenne a fém az övé pedig a mágnes. Másfelől ott volt az a rengeteg gondoskodás és figyelem amit kaptam tőle. Bár Jimin szavai, miszerint sosem látta még ilyennek Suga-t, bogarat ültettek fülembe, de ott volt az a hülye fogadás miszerint elveszi a szüzességemet, márpedig úgy, hogy én is akarom. Azt már elérte, hogy én is akarjam, de még sem tette meg. Ezért is nem tudtam, hogy csak arra kellek neki, hogy lefektessen aztán tovább menjen, mint eddig mindig, vagy valami komolyabb szándéka volt velem. Minden mindegy alapon hagytam, hogy sodorjon az ár és teljesen át adtam magam a férfi gondoskodásának.
Ujjait összekulcsolta az enyémmel és úgy vezetett ki a konyhába. Reggeliztünk, de egyikünk sem szólalt meg, csak lopva rá pillantottunk néha a másikra. Szája szélén folyton valami furcsa mosoly játszott amit nem sikerült megfejtenem.
Néhány ruhával és az ágyneműmmel tértem be Suga szobájába ahol ő már helyet szorított szekrényében az én cuccomnak.
- Azt hittem több cuccot hozol. - mondta nekem az ágyról ahonnan törökülésből figyelt - Segítek kipakolni.
Elmart egy szatyrot a háromból. Nem figyeltem oda, hogy mit csinál, de egyszer csak elismerő hümmögéseket és nagy sóhajokat hallottam meg a hátam mögül. Ahogy hátra pillantottam éppen a bugyijaimat szemre vételezte amiket már szín szerint kiválogatott. Arcom azonnal átváltott vörösbe és fogalmam sem volt mit mondjak. Száját nyalogatta és jó kedvűen mosolygott a fehérneműkre.
-Ez itt a kedvencem! - mutatott izgatottan az egyik fehérre majd rám pillantott egy perverz mosollyal
BẠN ĐANG ĐỌC
Akiket hülyére lehet venni [Suga ff] - BEFEJEZETT ❤
FanfictionSuga és Jimin együtt bérelnek egy albérletet hosszú ideje. Meghirdetik az egyetlen üresen álló szobát amire egy lány, Min JiNa jelentkezik, aki egy fogadásnak hála fenekestül felforgatja a swag Suga életét. +18as részek lesznek benne! Trágár szavak...