3. A sorsfordító fogadás

7.8K 413 89
                                    

Sziasztok! Hát itt az új rész, az eddigi leghosszabb. Remélem elnyeri tetszéseteket. Kommentben várom a visszajelzéseket és akinek nagyon tetszik az kérem szépen jellezze egy csillaggal.
Továbbá ezúton is nagyon szépen köszönöm @CsAnnaBella segítségét mindenben, neki köszönhetitek, hogy a sztori ilyen irányba alakult, és @bartfaiklaudia12 folyamatos támogatását.
Nektek, az olvasóknak pedig jó szórakozást kívánok!
Puszi :*

2 héttel később...

*JiNa*

Ezekkel a srácokkal tényleg nem nehéz együtt élni. Suga-t az ominózus reggel óta nem láttam, csak abból tudom, hogy néha itthon járt, hogy a ruháit megtalálom a szennyes tartóban, vagy éppen elmosogatva szárad egy-két edény a csöpögtetőn.
Jimin-nel már kialakítottunk egy napirendet. Nagyon rendes, mindig segít nekem, rengeteget beszélgetünk. Tetszik neki a dolog, hogy mindennap főtt étel van az asztalon, és rend van meg tisztaság, úgy hogy neki nem is kell nagyon semmit sem csinálnia. Adott egy kulcsot is a szobájához, hogy néha-néha ott is kitakarítsak, persze cserébe jár majd valami fizetség...
Hát nem mondom, hogy nem rendetlen. Kosz az kimondottan nincs nála, de a ruháit mindig odahajigálja le ahol éppen el fér. Nem esik nehezemre összeszedni heti egyszer. Ráadásul ő intézi egyedül a bevásárlást.
Egyik reggel ahogyan szoktuk mindig, elkészítettem a reggelit, ő lefőzte a kávét és megterítettük az asztalt majd egy elég furcsa kérdéssel indította a beszélgetést.
-Figyu JiNa! - kezdte elgondolkozva - Teeee mennyire bírod jól a házibulikat? Vaaagy esetleg van-e vele problémád?
-Öhm... - gondolkoztam el a kérdésen. Még sosem voltam házibuliban... most mit mondjak? - Az igazság az, hogy még nem voltam házibuliban, szóval nem tudom, hogyan is zajlik egy ilyen... összejövetel. Miért kérdezed?
-Hááát... tudod a haverokkal minden hónapban egyszer rendezünk nálunk egy kis "összejövetelt" - rajzolt idézőjeleket ujjaival a levegőbe - ahol közre játszik általában az alkohol is. Ha van kedved, és el tudod viselni hét kan jelenlétét te is részt vehetnél a következő ilyenen. Úgyis sokat meséltem már rólad a srácoknak. És Jin nagyon kíváncsi már a főzési tudományodra, hiszen agyon dicsértelek neki. És tudod elég nehezen viseli, ha valakinek a főztjét dicsérjük.
-Öhm... várjál csak. Hét fiú? Igazából nem hangzik vészesnek. Bár nem tudom egyedüli lányként mennyire lenne jó ötlet részt vennem egy ilyenen.
-Elhívhatnád te is pár barátnődet, úgy máris nem lennél egyedül. - húzta ajkait széles mosolyra Jimin.
-Tu...tudod ne-nekem nincsenek itt.... barátnőim... - dadogtam szégyenlősen. Jimin elkerekedett szemmel nézett rám. Mindenre számítottam csak erre nem. És bádábumm.... szexi féloldalas mosolyra húzta ajkát majd lassan felém kezdett sétálni.
Ekkor lepergett előttem az eltelt 2 és fél hét amióta ismerem. Mindent együtt csináltunk kb és rengeteget nevettünk... Csak most jutott el a tudatomig az is, hogy nézett rám amikor a strandon meglátott apró bikinimben.

Én pedig most néztem meg őt először női szemmel ahogyan felém lépdelt melegítő nadrágjában ami szexin lógott csípőjéről és fekete izomtrikójában ami láttatni engedte izmos karjait

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Én pedig most néztem meg őt először női szemmel ahogyan felém lépdelt melegítő nadrágjában ami szexin lógott csípőjéről és fekete izomtrikójában ami láttatni engedte izmos karjait.
Soha nem gondoltam, hogy valaha is két pasival fogok együtt élni, azt meg főleg nem, hogy ennyire jó képűekkel, mert hát igaz sokat nem találkoztam Suga-val, de meg kell hagyni azonnal észrevettem hófehér, tökéletes, porcelán bőrét és helyes kis kölyök arcát... Jimin már előttem állt, lassan emelte fel kezét majd ugyan azzal a mosollyal arcán, mihez már egy csábos tekintetet is társított mondta:
-Hát akkor arra az estére az oltalmam alá veszlek. - simított végig gyengéden arcomon.
Belsőm megremegett, a gyomrom egy apró gombócba ugrott, arcom pedig a vörös minden árnyalatát lejátszotta már. - És mivel valahol a fiúkat is el kéne majd szállásolni így valamelyikünknek át kéne adnia nekik a szobáját. Nem venném jó néven, ha a te tennéd. Így azt hiszem egy szobán is osztoznunk kell. - Na basszus. Még csak most vált világossá számomra, hogy tetszem neki, máris közös szobáról beszél.
-Hát, ha gondolod akkor... nálam aludhatsz. Végülis... sokszor néztünk filmet együtt a nappaliban is.... és... - nem tudtam befejezni a mondatot zavaromban.
-Szevasztooooook! - riasztott meg minket ebben a pillanatban egy ordítás a bejárati ajtó felől. Mi a fene... Suga úr megtisztelt minket azzal, hogy nem csak akkor állít haza mikor alszunk, vagy éppen senki nincs itthon. Egy pillanatra dermedten állt meg az nappali ajtójában. - Öhm... bocsi, ha valamit megzavartam. Már megyek is el akkor... nem tudtam srácok... bocsi...
-Jajj szevasz hyung! - pacsizott le vele Jimin, mintha nem is történt volna semmi.... - Dehogy zavarsz. Te is itt laksz, még ha két hete színedet sem láttuk. Ittál már kávét?
- Ja azt még nem. És éhes is vagyok. - húzta el száját morcosan mint egy kisgyerek. Tetszett ez az arca. Olyan aranyos volt, hogy kedvem lett volna odaszökdécselni, megölelni, majd egy cuppanós puszit nyomni arcára. De ehelyett inkább csak egy kedves mosollyal jutalmaztam és neki álltam még egy adag omlettet készíteni.
-Remélem szereted az omlettet, mert mi azt eszünk. - pillantottam hátra az asztalhoz ahol éppen leült. Jimin a szobájában öltözött. Ekkor vettem észre, hogy Suga szemeivel méregeti egész testemet.

Akiket hülyére lehet venni [Suga ff] - BEFEJEZETT ❤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora