*Suga*
- Áruld el mi történt Jina! - kérleltem miközben a pizzát falatoztuk az ágyon ülve. - Tudnom kell miért csinálta ezt veled az a lotyó.
- Tényleg semmiség... - felelte remegő hanggal és könnyes szemekkel.
- Jina! A semmiért nem szokták így letámadni egymást az emberek. - magyaráztam neki halkan.
Nem mert rám nézni, meg szólalni sem. Közelebb húzódtam és állánál fogva felemeltem fejét, hogy szemébe nézhessek. - Kérlek mond el mi baj.
- Te kellesz neki... - suttogta halkan.*Jina*
Suga arcán meglepődöttséget láttam és csodálkozást. Nem tudtam mit mondhatnék még neki, mert az érzéseimet nem vallhattam be.
- Miattam ment neked? - hebegte.
Csak bólogatni bírtam a fürkésző szemei hatására. Tekintetéből nem tudtam kiolvasni semmit. Szerettem volna szorosan a mellkasába bújni és ott megnyugodni tényleg miközben ő csak ölel. Nem volt más vágyam csak ott lenni a karjaiban.
Két karjával körbe fonta testem és ajkaimra hajolt egy szenvedélyes, gyengéd csókért. Kis idő múlva homlokát az enyémnek támasztotta és csukott szemekkel suttogott ajkaimra.
-Holnap délután lelépünk arra az időre amíg még itt van. Csak mi ketten.
- Hova? Megint elmegyünk a hétvégi házba? - mosolyodtam el az emlékek hatására.
- Nem. Olyan helyre megyünk ahol nem zavarnak meg, ahol nem találnak ránk. - szorított még jobban magához.
Tüdőmbe szaggatottan jutott be a levegő a szájából elhangzottak miatt. Azonnal a fogadás jutott eszembe és elszomorított a tény, hogy még ilyen helyzetben is csak arra tudott gondolni, de szinte azonnal eszembe jutott az is, hogy lehet, hogy csak vigyázni akar rám. Kétségek között voltam egyetlen barátnőmet illetően és Őt illetően is.
Nyakamba fúrta arcát és nagyot sóhajtott mitől a forró levegő nyakam hajlatába csapódott le. Jól esően borzongott meg testem és utáltam magam amiatt, hogy még a legrosszabb passzban is ilyen reakciókat vált ki belőlem. Kezemet lassan vezettem fel oldalán keresztül a hátára és vékony ingén keresztül kezdtem cirógatni forró bőrét. Még hallottam ahogy megakad levegő vétele, éreztem ahogy megfeszül a teste aztán egy pillanat alatt döntött hanyatt az ágyon fölém kerekedve. Gyönyörűen csillogó tekintete fogva tartott, mozdulatlanná tett. Mellkasa az enyémnek simult amitől érezhetően vad dörömbölésbe kezdett mind a kettőnk szíve. Zihálástól kiszáradt ajkát megnyalta majd óvatosan hozzáérintette enyémhez.Nem volt durva, egyáltalán nem. Érintései, mint a szélben táncoló pihéké, olyan lágyak voltak és visszafogottak. Nem tudott érdekelni az ami korábban történt Hana-val, vagy, hogy esetleg a szüleim nem nézték volna jó szemmel amit csináltam. Valahogy úgy éreztem, hogy nekem Suga mellett a helyem, vele kell lennem, vele leszek biztonságban.
Csókjaival lassan, de biztosan haladt nyakam felé ugyan azzal a gyengédséggel, mint számon. Éppen, hogy hozzám ért, mégis ezek a pillanatnyi összekapcsolódások, olyan vágyat, kéjt és izgalmat ültettek testem minden zugába, hogy meg-megrángott mindenem. A levegő is csak szakaszosan, kapkodva jutott el tüdőmig, kiszáradt számon keresztül. Ajkaim remegtek az újbóli édes pillanatokért mikor puha, telt, bizsergést okozó párnáit újra megízlelhetem.
Rajta is érződött a vágy, pedig finomabban csinált mindent, mint eddig bármikor. Pont ezzel csigázta fel kedélyeimet jobban, mint valaha...
Nyakamtól elválva ismét szemeimbe nézett, szenvedve. Lehajtotta fejét, nagyot sóhajtott és suttogni kezdett.
- Jina... kérlek, vigyázz magadra. Szükségem van rád.... - hajtotta fejét mellkasomra és szorosan átölelt.
Puha tincsei közé túrtam és simogatni kezdtem fejét. Nem sokára csak egyenletes szuszogását lehetett hallani ami mosolygásra késztetett. Nem voltunk meztelenek sem. Egyszerűen csak a szívem dobogását hallgatva aludt el, ami sokkal intimebbnek hatott,mint ha éppen nyelvével barangolná be egész testemet. Arcomra ragadt a mosoly úgy figyeltem a rajtam szundító szőkeséget amíg el nem nyomott engem is az álom.Ahogy ébredezni kezdtem, még csukott szemekkel kezeimmel Őt kezdtem keresni. Csalódottan vettem tudomásul, hogy egyedül vagyok, majd mikor agyamban felderengett a tény, hogy Hana is a házban tartózkodik ragadott a rettegés. Tisztán éltek bennem az emlékek az előző estét illetően. Féltem, hogy védtelenségemet kihasználva újra megteszi, vagy esetleg még durvában elbánik velem. Éppen telefonomért nyúltam amikor kintről kulcs csörgése ütötte meg fülem, majd a bejárati ajtó csapódása.
- Jina? - hallottam meg Suga-t ahogy egyáltalán nem kedves hangnemben szólalt meg.
- Honnan tudjam mit csinál "Miss Tökéletes Énekes" kisasszony? - válaszolt Hana flegmán - Amúgy is... nem kurvára mindegy? Én nem vagyok, olyan szűz kurva, mint ő. Én tudom mire van szükséged. - váltott csábító hangnemre - Engem akkor raksz meg amikor akarsz. De, ha szeretnéd itt és most leszoplak.
Levegő után kellett kapnom, hogy megelőzzem a feltörni vágyó hangos zokogásom. Ajkamba harapva fojtottam el hangomat, testem egész valójában reszketett, hányingerem volt és bánatom folyékony mivoltja egyetlen folyékony cseppben megmutatkozva rohant végig arcomon.
- Szopogasd a villanyborotvámat, hátha az majd kellően megbasz. - hallottam Suga csípős válaszát.
Hangos csörtetés után végre fordult a szoba zárjában a kulcs és szőke hercegem lépett be a kinyitott ajtón. Kellemes mosollyal arcán szelte át az ágy és az ajtó közti távolságot majd leült az ágyra és egy apró puszit nyomott ajkaimra melyet elég sokáig elhúzott ahhoz, hogy az én agyam eddig sosem látott képeket vetítsen elém. Suga-t ahogy épp combjaim között ritmusosan mozgatja csípőjét, vagy hátra vetett fejét, lehunyt szemeivel ahogyan hangosan sóhajtozik az élvezettől.
Az erotikus gondolatok hatására borzasztóan elszégyelltem magam és elvörösödtem.
- Mi az? - nevetett fel - Ennyitől nem szoktál így kipirulni. Akkor volt utoljára ilyen szép piros az arcod amikoooor... - húzta el a szó végét majd sejtelmes mosollyal nyalt végig.Zavaromban hanyatt vetődtem az ágyon és az eddigieknél is vörösebb arcomra húztam a takarót. Nem voltam képes a szemébe nézni. Le akarta rólam szedni a takarót, de úgy szorítottam, mintha az életem múlt volna rajta, majd egy kis idő után mocorgást hallottam aztán egy halk "hát jó, te akartad"-ot eleresztve puha, forró bőrének érintését éreztem meg bokámnál. Lábam szárára csapódott a forró levegő, majd ajkai finoman szántottak végig felhevült bőrömön. Egyre feljebb kúszott a takaró alatt. Szemérmemhez elérve, nagy levegőt kiengedve magából orrát hozzám dörzsölte és nagyot szippantott nőiességem boxerével fedett részéből.
- Hmm - morgott bele kéjesen - Isteni!- lehelte és egy apró puszit rá.
Tovább haladt míg nem ajkaimra hajolt és szenvedélyes csókot nyomott rá, miközben farmerral fedett merevedését erőteljesen préselte ágyékomhoz. Lassan vált el csókunkból és mélyen szemembe nézett.
- Mitől lettél, olyan piros az előbb? - kérdezte sejtelmes mosollyal.
- Illetlen dolgok jutottak eszembe. - suttogtam félve.
- Mégis milyenek?
- Hát... ahogy szeretkezünk, meg ahogy alattam... élvezel. - nyögtem ki suttogva a szavakat összeszorított szemekkel.
- Hmm. Mikre nem gondolsz szüzike. - morogta olyan közel hajolva, hogy párnáink összeértek - Könnyen segíthetünk rajta, hogy ne csak álmodozz.
Levegő után kaptam és egész belsőm remegni kezdett a gondolatra, hogy a férfi akire mindennél jobban vágyok valóban arra vágyik amire én. Kezeimmel épphogy hozzáérve simítottam végig az izmokkal tarkított felkarján mitől egy forró sóhaj szökött ki ajkain. Bal tenyeremet hátára simítottam, míg jobbommal hajába túrtam. Ismét belevesztem gyönyörű íriszeibe és azok mintha irányították volna minden mozdulatomat. Mintha beszéltek volna hozzám. "Tedd azt amire mind a ketten vágyunk."
- Jina. - lihegte ajkaimra - Kedvemre való lenne úgy megdugni, hogy itt ez a hárpia és hallja, hogy mi az ami soha nem lehet az övé. De mivel téged feszélyezne nem akarom. Menjünk most. - mondta.
- És hova megyünk? - ziháltam kissé.
- Egy elegáns hotelbe. Kettesben...
ESTÁS LEYENDO
Akiket hülyére lehet venni [Suga ff] - BEFEJEZETT ❤
FanficSuga és Jimin együtt bérelnek egy albérletet hosszú ideje. Meghirdetik az egyetlen üresen álló szobát amire egy lány, Min JiNa jelentkezik, aki egy fogadásnak hála fenekestül felforgatja a swag Suga életét. +18as részek lesznek benne! Trágár szavak...