8. Boldog születésnapot!

6.4K 296 10
                                    

Csak annyit tennék hozzá, hogy a ruhát amiről szó van az elején azt a borítóképen találjátok.

- ChimChim ez most komoly? - megkért, hogy hívjam így - Arra sem emlékeztem, hogy egyáltalán vannak ilyen ruháim. - mondtam elképedve.
- Hidd el ez be fog jönni. - mondta meggyőző mosollyal.
- Ha nincs igazad kinyírlak. - nevettem el magam.
Kopogtak.
- Na készen vagy? Indu...
Suga megállt a szó kellős közepén és úgy nézett végig rajtam majd kiestek a szemei és csak szótlanul állt az ajtómban. Szemei szinte perzselték a bőrömet ahogyan végig siklott rajtam pillantása tetőtől talpig.
- Igen készen vagyok! Indulhatunk. - feleltem nagy mosollyal aminek az oka az volt, hogy Jimin-nek igaza lett.
- JiNa. Holnap délelőttre tedd magad szabaddá. Megyünk, veszünk neked egy-két holmit és én fizetek. Ez a legkevesebb a tegnapi után. - mondta Jimin.
-Oké, legyen. Köszi. Akkor majd valamikor érkezem. - köszöntem el.
A taxi már kint állt a ház előtt. Suga kinyitotta nekem a kocsi ajtót majd megint hátra ült mellém. A rövid kis úton nem nagyon szóltunk és értünk egymáshoz. Mind a ketten az ablakon kifelé bámulva merültünk gondolatainkba. Boldog voltam, hogy megint vele lehetek, de fogalmam sem volt éppen hányadán állunk. Mivel ott volt a fogadás, de amit Jimin mondott az is érdekes volt. Meg ahogyan viselkedett. Nem tudtam mire jutni, mert az autó megállt. A célunk megint a stúdió volt. Mikor odaértünk egy kedves lány fogadott minket.
-Szia JiYeon vagyok, Suga turné menedzsere. Sokat hallottam már a szépségedről és a tehetségedről a fiúktól. Remélem jól ki fogunk jönni.
-Szia én Mi... - kezdtem bele a bemutatkozásomba, de JiYeon sietve vágott bele a mondatomba.
-Tudom ki vagy. - mondta mosolyogva - Min JiNa 23 éves lány Bucheon-ból aki éppen a fősuli kezdetét várja. Itt mindenki tudja, hogy ki vagy. Harmadik napja beszél rólad mindenki a házban.
Mi van? Én senkit nem ismertem, de rólam mindenki tudta ki vagyok. Kicsit kellemetlenül éreztem magam, de nem tudtam tenni semmit. Oldalra pillantva Suga büszke mosolyát láttam meg először aztán észrevettem, hogy a kezemet fogta. Fogalmam sem volt mikor kulcsolta össze ujjainkat, de ahogy hüvelykujja megmozdult kézfejemen és a puha bőre végig siklott rajtam megborzongtam.
- A többiek már várnak titeket az egyesben. Ja és JiNa! Nagyon boldog születésnapot!
Lesokkolódtam amint ezt kimondta. Én direkt nem említettem senkinek. Ő meg tudta...
Mikor JiYeon elment Suga-hoz fordultam.
- Ez a nő valami nyomozó?? Direkt nem mondtam senkinek.
- Engem szidj, ha problémád van vele. Bementem a leendő sulidba, mint a mostohabátyád és kikértem az adataid.
- Hogy mit csináltál?
- Talán baj? - kérdezte miközben megállt. Szemöldökét kérdőn felvonta.
- Igazából nem. Köszönöm. Csak tudod mióta a nagymamám meghalt azóta nem boldog a szülinapom.
- Miért, mi történt?
-Miattam halt meg. - sírtam el magam - Én tehetek az egészről.... - zokogtam egyre hevesebben.
Suga átölelt és simogatta a hátamat majd egy lágy puszit nyomott a hajamba. Percekig álltunk a folyosón így összeölelkezve.
-Nem azért vagyunk itt, hogy sírj. Nyugodj meg. Azt szeretném, ha ez megváltozna a mai nappal és jól éreznéd magad. Szeretném, ha ma tényleg boldog szülinapod lenne.
Sikerült végre megnyugodnom és besétáltunk az ajtón amin ugyan úgy ott díszelgett a hatalmas arany színű egyes. Bent már Rap Monster és Hope várt minket. Tartottak egy kisebb megbeszélést amiből annyit sikerült kivennem, hogy este nekik hármuknak fellépésük lesz. Majd elindultunk enni.
Ugyan abba a kedves kis vendéglőbe mentünk ahová Suga egyszer már elvitt. Nagyon jót beszélgettünk, szinte meg is feledkeztem arról, hogy milyen szörnyű szülinapjaim voltak. A kajánk elfogyasztása után kihozott a pincér egy mini tortát amin egy gyertya égett. A három fiú boldog születésnapot kívánt majd elkezdtünk falatozni. Nem tudtam elhinni, hogy ezt tényleg Suga szervezte meg, akivel abban fogadtunk, hogy egy hét alatt lefektet. A torta nagyon finom volt. Fehér volt és rózsaszín mázzal rá volt írva, hogy 23.
Ezek után visszatértünk a stúdióba ahol együtt meghallgattuk a Suga-val most már közös dalunkat. Furcsa volt számomra, hogy itt Szöulban már nem egyedül zenéltem, hanem voltak akik segítettek, meghallgattak és hozzá értő tanácsokat adtak.
Pár óra múlva az épület elé indultunk. Az ajtó előtt tömegesen vártak a lányok a fiúk nevét sikítozva. Nem igazán értettem a helyzetet, de ekkor Suga a kezembe nyomott egy maszkot, egy hajgumit és egy napszemüveget.
- Ezeket vedd fel, a hajadat pedig rejtsd el, ha nem akarod, hogy holnap a ház előtt lesifotósok várják mikor léped át a küszöböt. Tudod itt elég nagy nevünk van. Nem magam miatt vagy a többiek miatt bújtatlak el, hanem téged akarlak megóvni. - simított végig arcomon finoman.
Nem tudtam mire vélni a viselkedését, de valószínűleg a többiek sem mivel földbe gyökerezett lábbal és tátott szájjal nézték végig a jelenetet. Napközben is többször hozzám ért finoman, de úgy hogy ezt a többiek ne vegyék észre. A vendéglőben is néha végig simított a karomon meg a combomon, majd a kezemet is megfogta.
Míg felvettem a dolgokat és elrejtettem a hajam Mone és Hope egymás között sutyorogtak és minket bámultak. Kicsit feszélyezett a dolog, de Jimin is elmondta, hogy Suga egyébként nem ilyen és gondoltam ők sem ilyennek ismerték.
Elindultunk és hála a srácok testőreinek minden probléma nélkül ültünk be a nagy fekete limuzinba. A srácok jó hátulra ültek, mi pedig rögtön oda ahol beszálltunk. Az ablakok sötétítettek voltak így a kint visítozó tömeg nem láthatott be. Suga mellettem ült kb szétfolyva az ülésen én pedig keresztbe tett lábbakkal. Alig hogy elindult az autó az ő keze finoman a combomra simult. Áram ütésként hatott rám az érintése. Mint mindig, akkor is forróság áradt szét keze nyomán. Simogatott finoman én pedig keze után kaptam, jelezve, hogy az adott pillanatban amit csinál az nem a legjobb ötlet. Ő ahelyett, hogy visszahúzta volna a kezét összekulcsolta ujjainkat majd a szemembe nézett egy gyengéd mosollyal.
- Most pedig megnézhetsz engem a színpadon. Csak, hogy lásd hova fogsz jutni, ha hagyod, hogy segítsek. És persze ez része a születésnapi ajándékodnak, mert még tartogatok neked egy-két meglepetést ma estére. Az is lehet, hogy ma haza sem fogsz jutni.
- Ezt, hogy érted? - kérdeztem meglepődve.
-Pssszt! - tette mutatóujját szája elé - Meglepetés!
Jó fél órát autóztunk a helyre. Újra felvettem a nőiességemet elrejtő álruhát és beindultunk az épületbe. Mindenki ismerősként köszöntött, habár fogalmam sem volt róla, hogy ki kicsoda. Suga egy percre sem hagyott magamra. Amikor mégis eltűnt mellőlem pár percre JiYeon is megjelent akivel sikerült néhány mondatot beszélnem amiből megtudhattam, hogy a három fiú ereklyeként hordozta körbe a képemet és a dalunkat a nagy "üvegházban". A srácok felmentek a színpadra, megkezdődött a beállás azaz a hangpróba én pedig a tánctérről néztem végig. Rajtunk és a stábon kívül még senki nem volt ott. Ezek után még volt másfél óra a kezdésig ami alatt mi visszavonultunk a backstage-be. Hope és Mone eldőltek a szobában lévő két díványon, Suga egy nagy fotelben ült, én pedig annak a karfáján. Én a telefonomat nyomkodtam és otthoni barátnőmmel beszélgettem JiSoo-val. A két fiú hamar elaludt, de Suga csak ült és nézett ki a fejéből néha pedig lopva pillantott rám amiről azt hihette, hogy nem veszem észre. Egyszer csak hirtelen az ölébe rántott, kezemből kikapta a telefont és a háta mögé rejtette, a másik kezével pedig erősen tartott, hogy ne meneküljek és ne essek le. Miután kezét előhúzta háta mögül oldalamon benyúlt a ruhám alá majd kínzó lassúsággal kezdte felfelé csúsztatni felhevült bőrömön. Kapkodni kezdtem a levegőt ahogyan ő is és kezem szinte magától indult el végig fel a karján majd hófehér arcbőréhez. Szépen ívelt ajkait finoman hozzáérintette enyémekhez, lágy csókokat hintve rá.
- Tudok egy helyet ahol kicsit egyedül lehetünk. - suttogta ajkaimra.
- Én nem ilyen körülmények között képzeltem el az első alkalmat. - suttogtam vissza.
- Én sem. Nem azért akarok veled kettesben lenni. De, ha ebben a helyzetben meglátnak minket ezek ketten - bökött állával a két alvó fiú felé - az nem sok jót szülne.
- Akkor menjünk.
Suga lassan felállított, maga felé fordított. Összeérintette ajkainkat.
- Ugye tudod, hogy megőrjítesz? - mondta mély, kéjjel telített halk hangon.
- Mintha te jobb lennél. - pihegtem ajkaira.
Elkapta csuklómat és maga után vonszolt egy liftbe. Miután bezáródott az ajtó Suga a felhoz szorított teljes testével, karjaival szorosan ölelte a derekamat és vadul kezdett csókolni. Én hajába kapaszkodtam, másik kezemmel pedig a fenekét markoltam. Nem tudtam betelni vadságával és azzal ahogy éhesen csókol és szorít magához.
A lift halk sípolással jelezte a megállást. Elváltunk és egy pillanatig még egymás szemébe merültünk majd megpróbáltuk normalizálni légzésünket és lehiggadni, hogy ha valaki szemebe jönne ne azt lássa, hogy úgy zihálunk mint akik éppen... na szóval mindegy. Suga ismét megragadta csuklómat és a folyosó végéig húzott maga után. Szerencsére senki nem jött szembe velünk. Egy szobába mentünk be ahol félhomály volt. Leselejtezett díványok, ruhás állványok, fotelek, asztalok és székek voltak mindenfelé. Suga becsukta az ajtót, ráfordította kulcsot ami a zárban volt majd elrakta zsebre.
- Innen már nincs menekvés. - mondta mosolyogva és lassan indult felém.
Kezei ismét oldalamon siklottak, de lefelé egészen a combomig. Karjaim már a nyakában voltak és csak csodáltam gyönyörű tekintetét. Combomnál fogva ölébe kapott és feltett az egyik asztalra.
- Mit csináljak veled? - kérdezte halkan dörmögve.
- Fogalmam sincs mit akarsz velem csinálni. - suttogtam lehajtott fejjel.
- Ezt most nem mondtad komolyan remélem. - kezdte hitetlenkedve - Azt hiszem elég nyíltan tudomásodra hoztam mit akarok veled kezdeni.
De nekem akkor fogalmam sem volt mégis mit akar tőlem. Vagy csak "azt" akarta velem vagy valami többet, nem tudtam. Kínosan éreztem magam. Elrontottam a pillanatot. Fogalmam sem volt mit tehetnék, hogy visszahozzam a hangulatot kettőnk közé, de ő nagyon jól tudta.
- Túl sokat gondolkozol. Csak élvezd az életet. Élvezd a pillanatot. Élvezd, hogy kettesben vagyunk és, hogy azt teszünk amit akarunk. Én így élek. Kiélvezek minden percet. Újabban főleg azokat amiket veled töltök. Igen kellemes... - mondta elgondolkodva.
- Szerelemből akarom elveszíteni a szüzességem, nem pedig azért, mert hülyére veszel. - vágtam fejéhez duzzogva.
Ekkor elengedett teljesen majd hátrébb lépett egyet.
- Mi a faszt mondtál? - kérdezte halk, vészjósló hangon - Baszd meg... ha csak az kell, hogy bebizonyítsam, hogy nem csak egy skalp vagy számomra akkor megteszem. Azt hittem eddig is épp eléggé bizonyítottam. Ha csak meg akartalak volna dugni akkor már a bulin tettem volna az ügy érdekében. - kelt ki magából.
- Ne haragudj. Nem akartalak megbántani. - görbült le a szám. A fejemet lehajtottam és a könnyeim szépen csendben folyni kezdtek. Ujjak puha érintését vettem észre állam alatt majd a tekintetemet rá emeltem a csodaszép szemekre.
- Ne sírj. Én sem akartalak bántani. De lehetne, hogy a maradék egy órát, ne így töltsük el hanem normálisabban?
Én csak bólogattam csendben, nem mertem megszólalni nehogy valamit megint elrontsak. Ő magához ölelt és simogatni kezdte hátamat. Bátortalanul, de én is megöleltem és fejemet a mellkasának döntöttem. Szíve olyan hevesen dobogott, hogy attól féltem teste bármelyik pillanatban felrobbanhat. Tekintetem ráemeltem és ahogy rám nézett láttam, hogy zavarban van attól, hogy hallottam a szívét. Hogy ne láthassam arcán ezt a zavart inkább megcsókolt, de olyan finoman és kedvesen, amilyet addig csak a filmeken láttam a hős szerelmesektől. Sosem gondoltam h nekem is lehet ilyen hollywoodi pillanatom. Hiába tettünk mindent finoman így is zihálni kezdtünk és egyre jobban szorítani magunkhoz a másikat.
Suga telefonja megcsörrent elrontva a pillanatot. Megnézte ki hívja aztán közölte, hogy sajnos vissza kell mennünk, mert lassan kezdődik a koncert.
Lementünk és a stáb tagok adtak egy nagyobb pulcsit, hogy azt vegyem fel, nehogy bárki is meglássa, hogy lány vagyok. Felvettem a nagy pulcsit és Suga illata volt. Ő rám nézett mosolyogva majd azt tátogta nekem, hogy "jól áll" én pedig visszatátogtam egy "köszönöm"-öt. A színfalak mögül nézhettem végig mit alkotnak a srácok odafent a színpadon. Komolyan mondom lenyűgözött. A dalok nagyon jók voltak a srácok pedig profi előadók. A közönség őrjöngött és a fiúkon is látszott, hogy mennyire élvezték. Az egész buli alatt le sem tudtam venni a szemem Suga-ról. Annyira más volt a színpadon. Sokkal inkább kijött rajta az a rossz fiú image, mint a hétköznapokban mellesleg ekkor jöttem rá, hogy miért hagyta a két srác inkább Suga-ra a dalom elkészítését. Fantasztikusan tehetséges volt. Az állam leesett, ahogy egymás után hányta a szavakat magából.

A koncert után egy hátsó kijáraton távoztunk majd mielőtt a rajongók észbe kaptak volna gyorsan beszálltunk a limóba és már gurultunk is tovább.
- Na akkor kezdődjön a buli! - szólalt meg mosolyogva Suga.

Akiket hülyére lehet venni [Suga ff] - BEFEJEZETT ❤Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang