24. Szexuális feszültség

3.9K 205 19
                                    

Szörnyen hálás voltam YoonGi- nak a pezsgőfürdőért  és a fantasztikus lazító masszázsért. Egy heti feszültséget nyomkodott ki belőlem az erős kezű thai bácsika.
A kellemes időtöltés után a lakosztályunkba vettük az irányt ami ekkor már kitakarítva ragyogott, asztalunkon pedig halmozva a finomságok egy szál gyertya és egy csokor fehér tulipán kíséretében. Tátott szájjal meredtem rá. 
- Hogy tetszik? - kérdezte halkan miközben hátulról átkarolta derekamat.
- E - e - ez csodálatos! - dadogtam - De miért?
- Mert megérdemled. Gondolom ilyenben sem volt még részed. - nyomott egy apró csókot fülem mögé ezzel felforralva belsőmet.
- Még soha senki nem tett értem annyit, mint te.
- Akkor essünk neki, mert én éhen veszek.
YoonGi szinte fénysebességgel tüntette el a tányérjára pakolt ételt, én pedig megbűvölve figyeltem minden egyes mozdulatát és csak lassan csipegettem az ízletes falatokat. Még evés közben is gyönyörűséges volt és ahányszor kinyitotta száját egy újabb adagért az járt az eszemben, hogy meg akarom csókolni azokat a hihetetlenül puha ajkakat. A gyertya lángja táncolt a sötétben, úgy világította meg arcát, de mindegy volt éppen milyen szögben esik rá a halovány fény nem létezett előnytelen oldala. Rabul ejtő íriszeit csak egy pillanatra emelte rám, már majdnem elvesztem a két mélybarna, megcsillanó csodában amikor is észbe kaptam és elkezdtem enni mintha semmi nem történt volna. Lopva vetettem rá egy pillantást és győzedelmes mosolyt láttam játszani ajkai szegletében.

Elszégyelltem magam, hogy mily könnyen képes rabjává tenni és hogy milyen könnyen bedőlök neki

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Elszégyelltem magam, hogy mily könnyen képes rabjává tenni és hogy milyen könnyen bedőlök neki. Mindig nagyon jól tudta, hogy mit miért és hogyan kell csinálnia, hogy elbódítsa elmémet. Ebben a játékban ő nagyon is előnyben volt, hiszen már volt tapasztalata mit kell tennie, hogy egy lány fejét teljesen elcsavarja. Én pedig még csak kapisgáltam mi az amivel egy kicsit is felizgathatom.
Tudtam, hogy félszemmel mindig engem figyel, így próbáltam a lehető legszexibben bekapni a falatot amit villám végére tűztem. Miután az evőeszközt elemeltem számtól, lassan végignyaltam felső ajkamat mire belőle egy hangos szakadozott sóhaj szabadult fel. Miközben villámat beleszúrtam a következő falatba beharaptam alsó ajkamat majd újra megismételtem a mozdulatsort. 
- Fejezd be! - morogta orra alatt.
- Mit? - játszottam a tudatlant.
- Jina. Ha nem akarod, hogy lesöpörjem az asztalt és félájultra keféljelek rajta akkor azonnal hagyd ezt abba. Tudom, hogy mit csinálsz. Magad alatt vágod a fát, mert már nem nagyon bírok magammal és, ha ezt folytatod akkor nem szeretkezni fogok veled, hanem kő keményen megbaszlak. - nézett végig a szemembe.
Elértem a célomat, ám szavai hatására zavarba jöttem és arcom burgundi vörös színre váltott a maga természetes bőrszínéből. Levert a víz, pulzusom legalább 200 - ra emelkedett és szívem úgy kalapált, azt hittem szétszakítja mellkasomat. Tudtam, hogy ezzel felizgatom, de nem számítottam ennyire heves reakcióra. 
Igyekeztem csendben, mozdulataimra odafigyelve elfogyasztani a vacsorát. Nem akartam piszkálni az alvó oroszlánt, nehogy aztán megharapjon. 
A vacsora végeztével kiültünk erkélyünkre és a csillagokat kerestük az égen. Hagytuk, hogy a bőségesen behabzsolt étel kissé leülepedjen gyomrunkban és beszélgetni kezdtünk.
- Hogy érzed magad velem? - kérdezte ujjainkat összekulcsolva.
- Csodálatos minden. Köszönöm ezt az egészet. - tekintettem rá hálásan - És te?
- Majd egyszer elmondom. - sóhajtott egy gondterheltet. 
Még egy ideig csendben ültünk egymás mellett és az előttünk elterülő látképet szemléltük. Egy kis idő eltelte után YoonGi felállt és engem felsegítve a fürdőbe húzott maga után. A törtfehér sarokkádba gőzölgő vizet engedett, amibe pár csepp illatos habfürdőt folyatott. Elém állt, egyik kezét arcomra vezette és mélyen a szemeimbe nézett. Csodálatos íriszei foglyul ejtettek, szinte hipnotizáltak. Sehogy sem tudtam elszakítani tőle tekintetemet és jóformán irányította testemet. Ujjaim köntösének kötőjével kezdtek babrálni, azt vigyázva kioldva rajta. Lassan vezettem fel ujjaimat meztelen felsőtestén, hogy aztán válláról lefejtsem a fehér anyagot ami halkan landolt a földön. YoonGi hasonlóképp tett, de miközben végigsimított rajtam, már egy lassú, mély, érzelmes csókba hívott. Nem tudtam ellenállni a mézédes, puha ajkak mámorító kényeztetésének így egy pillanatig sem hezitáltam azon, hogy ennek a csóknak milyen következményei lehetnek, vagy hogy viszonozzam-e egyáltalán. Mire észbe kaptam melltartóm már a földön hevert, az Ő kezei a fenekemen és vadul markolva szorított ágyékához. Lihegve váltunk el a csókból egymás arcát tanulmányozva. YoonGi hirtelen bugyimba nyúlt és gyengéden végighúzta ujját szemérmemen.
- Azt a kurva életbe... - morogta kéjesen - Olyan nedves vagy, hogy egy pillanat alatt tövig csúsznék és élveznék el benned. - fújta ki levegőjét - De még várok ezzel. Most fürödjünk.
Majd felrobbantam a vágytól, hogy csak még egyszer hozzám érjen, vagy valamit tegyen velem. Remegtem, kapkodtam a levegőt az epekedéstől, hogy újabb kéjes pillanatokat élhessek át vele. Mindennél jobban akartam, hogy végre elmerüljön bennem férfiassága és az ő szavaival élve tövig csússzon belém. Sosem gondoltam még csak hasonló dolgokra sem, de neki sikerült ezeket kiváltani belőlem. 
Bemásztunk a kádba aminek YoonGi a sarkában helyezkedett el és enyhén szétnyitva combjait magához húzott, így hátam a mellkasán, a fejem pedig vállán pihent. Simogatta combomat és néha a víz alá nyúlva óvatosan nőiességemhez is hozzáért amitől belőlem minden alkalommal hangos sóhajok távoztak, testem pedig úgy remegett meg mintha áram rázná. Érintésére csípőmet megemeltem, hogy intenzívebb legyen az érzés hiszen veszettül kívántam már.
- Szóval élvezni akarsz... Tudod mit? Addig hagylak szenvedni ameddig nem szenvedsz úgy, mint én. Ameddig nem érzed azt, hogy felrobban a tested azért, hogy csak hozzád érjek. - suttogta fülembe amitől szenvedve nyögtem fel.
Halkan kuncogott fel mögöttem és egy puszit nyomott hajamba. Szenvedtem úgy, mint ő, de bátorságom nem volt elég ahhoz, hogy ezt el is mondjam neki. 
Fürdés után az ágy már hívogatóan tekintgetett felénk, de mi mégis ittunk még egy pohárkával kedvenc whiskynkből. Csak ezután döntöttünk úgy, hogy alszunk. A melegre hivatkozva YoonGi teljesen meztelenül feküdt le és mivel rólam is lecibálta az apró hálóinget és bugyit így én is követtem példáját. Szorosan ölelt magához és jó ideig néztünk még egymás szemébe mosolyogva az éjszaka halovány beszűrődő fényeiben. Még egy utolsó, nedves, puha csókot nyomott ajkaimra aztán mind kettőnket elnyomott az álom, ami az ő karjaiban nem is lehetett más csak csodálatos.

Akiket hülyére lehet venni [Suga ff] - BEFEJEZETT ❤Onde histórias criam vida. Descubra agora