12. Nagy szavak

5.5K 273 54
                                    

Sziasztok! Ez a rész most nagyon hosszú, lesz akár mondhatnám azt is, hogy két rész lesz egyben. Jogos a kérdés, miért írom egybe. Nem akarom ketté szedni, mert az eredeti tervem is az volt, hogy ebben a részben Jimin viszi vásárolni a lányt, de kicsit hosszúra sikerült a reggel leírása.
Jó szórakozást! :*

Miután Suga közölte, hogy nincs nála semmi amivel védekezhetnénk, közösen eldöntöttük, hogy ideje aludni. A nagy mennyiségű alkohol miatt nehezen tápászkodtam fel öléből és már indultam volna a szobánkba, de megszédültem
és lábaim a tangóharmónikát megszégyenítő módon csuklottak össze. Félő, hogy a kórházban végeztem volna, ha ő nem kap el. Csak akkor tudatosult bennem, hogy mennyire is voltam részeg. Suga halkan kuncogott rajtam majd megpuszilta számat és ölben vitt be a szobába. Letett az ágyra, betakart a puha takaróval melynek illata lassan ismerősként kúszott az orromba és ez mosolygásra késztetett.
- Mit mosolyogsz ennyire? - kérdezte tőlem az ágy mellé gugolva miközben az arcomba settenkedő tincseket próbálta helyére igazítani.
- Olyan illata van, mint neked. - húztam orromhoz mosolyogva a takarót és feleltem halkan rekedtes hangomon.
- Akkor csússz egy kicsit beljebb és érezheted rajtam is.
Bár két takaró volt az ágyon ő az enyém alá mászott be és tenyerét a derekamon helyezte el, úgy húzott közelebb. Ujjaival óvatosan cirógatta
bőrömet majd édesen bekapta alsó ajkamat és végig nyalt rajta. Belőlem újabb sóhaj szakadt ki és bátorságot véve én is magamhoz szorítottam.
- Jó éjt JiNa. - Suttogta halkan.
- Jó éjt Suga...

Reggel vad telefon csörgésre ébredtem. Miközben nyúltam a mobilomért felmértem a helyzetet. Suga egyik keze a nyakam alatt, másik keze testemen átvetve nyugodott mellem alatt és "markolt" oldalamba amolyan óvó vagy
birtokló képpen. Feje jobb mellemhez paszírozva, lábaink pedig teljesen összegabalyodva. Egész testével hozzámsimult. Ha akartam volna sem tudtam volna megszökni.
-Haló? - szóltam bele álmosan.
- Szia JiNa, itt HaNa! Mi újság? Milyen az élet a nagy városban? - hadarta bele a telefonba magas hangján.
- Jajj szia. Igazából meg vagyok. Van két nagyon kedves lakótársam, és azt hiszem lassan barátaim is lesznek. - motyogtam halkan a telefonba, miközben néztem magam mellett az édesen szuszogó Suga-t, szabad kezemmel pedig elsimítottam arcába lógó szőke hajtincsét.
- Júúúúj ennek nagyon örülök. Figyelj csak, igazából azért hívtalak fel, mert szükségem lenne a segítségedre.
- Mond csak.
- Hát holnap megyek Szöulba és az lenne a kérdésem, hogy meghúzhatnám-e
magam nálad 2 éjszaka erejéig. Holnap délután érkeznék.
- Persze, csak szólok a lakótársaimnak. - mondtam halkan. Suga eközben
elmosolyodott és keze lassú tempóban indult lefelé az oldalamon amitől én öntudatlanul, de neki álltam kapkodni a levegőt. Combom tövénél keze becsúszott a lábaim közé, de szerencsére a belső combomon maradtak ujjai. Aprót szorított rajta, majd csípőjével oldalamnak nyomódott amitől megéreztem
kőkemény hímtagját.
- Köszönöm JiNa. Majd a címet küld el SMS-ben, hogy a taxisnak meg tudjam mondani hová vigyen.
- Rendben. - sóhajtottam nagyot - Akkor szia!
Oldalamra fordultam így már teljesen szemben feküdtem Suga-val. Testünk
még mindig szorosan egymásnak préselődött így arcunk és ajkaink között is csak pár miliméternyi távolság volt.
- Lakótárs. - ízlelgette a szót.
- Miért mit mondhattam volna? Hogy van egy srác aki meg akart dugni és van egy aki meg akar? - kérdeztem.
- Mondjuk. Nem hülye ötlet. - mosolygott.
- Persze.. meg lenne rólatok a véleménye. - vágtam savanyú pofát, mire elnevette magát. - Már csak egy a bibi....
- Még pedig?
- Nem lenne nektek zavaró, ha 2 éjszakára foglalt lenne a nappaliban a dívány?
- Öhm... nem hiszem. Miért is?
- Egy személyes az ágyam, így kénytelen vagyok vagy a díványon vagy földön
aludni. És inkább a díványt választanám.
- Az enyém viszont két személyes és már kétszer együtt aludtunk. Szerintem rutinosak vagyunk már. - húzta kaján mosolyra keskeny rózsaszín ajkait.
Ekkor nesz hallatszott be kintről. Halálra rémültem a gondolatra, hogy valaki betört. Testem remegésbe kezdett és szemeimet szorosan lehunyva fúrtam arcomat Suga mellkasába és szorítottam magamhoz egész lényét. Lepergett előttem életem filmje melynek túlnyomó többségét az elmúlt három nap tette ki és a vele töltött pikáns pillanatok. Suga is magához szorított és simogatni kezdte felkaromat.
- Naa.. hékás. Nem kell félni. Ez csak a bejárónőnk. Sayuri Suzuki. Egy lány akinek japán neve van, kínai állampolgár, de születése óta Koreában él. Veled egyidős, nagyon aranyos és gondoskodó lány. Te is szeretni fogod, ahogy itt mindenki, hiszen az a lány csupa szeretet. A történetét majd elmeséli ő maga, mert nagyon érdekes. De most gyere szedjük össze magunkat és köszöntsük. - tápászkodott fel az ágyból.
Észrevéve, hogy a ruháimért indulok szólt nekem.
-Hagyjad csak, mondom, hogy ő is lány. Látott már ő cifrábbat is Tae jóvoltából.
Miután nagyjából szalonképes állapotba szedtem magam Suga elfordította a kulcsot a zárban, összekulcsolta ujjainkat és egy bíztató mosolyt küldve felém
húzott ki a szobából. Ahogy kiléptünk azonnal isteni illatok csapták meg orromat, mi már az egész lakást belengte. A konyha felé lépdeltünk ahol a konyhapultnál egy alacsony lány állt nekünk háttal. A konyhapultot meglátva azonnal rám törtek az előző esti dolgok ködös emlékképei mire enyhe pír kúszott arcomra ezzel életet adva valószínűleg sápadt bőrömnek.
A lány hosszú vörös haja természetes hullámokban omlott vállaira és hátára. Olyan volt ahogy ott állt, mint egy festmény vagy egy animációs film tökéletesen megalkotott egyik szereplője. Ahogy felénk fordult, angyali arca még inkább fokozta a hatást.

Akiket hülyére lehet venni [Suga ff] - BEFEJEZETT ❤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora