Köszönet, miegymás

2.1K 80 22
                                    

Nos!
Azzal kezdeném, hogy ez életem első dolga amibe belekezdtem és be is fejeztem. Ezt csak annak köszönhetem, hogy a számok amik az olvasottságot és a vote-okat jelezték folyamatosan növekedtek. Soha nem gondoltam volna, hogy ennyien fogjátok olvasni!
Azt, hogy egyáltalán elkezdtem bartfaiklaudia12-nek köszönhetem, mivel az övé volt az első fanfiction amit elolvastam és az a sztori adta meg az első lökést, hogy újra írni kezdjek. Bár akkor még nem ezt a sztorit írtam.
CsAnnaBella - nak köszönöm, hogy segített kitalálni a címet, megcsinálta a borítót és amikor elakadtam segített.
ifzsanna - nak köszönöm, hogy megihletett a fantasztikus sztorijával, amit azóta már háromszor olvastam el.
Manna_21 - nek köszönöm, hogy segített egyes részek megírásaban és lelkileg támogatott.
mochism07 -nek köszönöm, hogy szintén támogatott lelkiekben.
VictoriaStyles9707 - nak köszönöm a lelkes támogatást és kitartó kommentelést.
K-Popper_Queen - nek az elemző kommenteket és támogatást.
Dzsesszikának, Raminak, Vikinek és Editnek, hogy folyamatosan várták az újabb részeket lelkesen.
És nektek a drága olvasóknak, hogy ilyen kitartóan olvastatok, vote-oltatok, kommenteltetek és vártátok az új részeket!
Volt olyan időszak amikor azt gondoltam abbahagyom, de akkor jöttek a kommentek, hogy folytassam már.
Az írás és az olvasás segített kimászni a bátyám halála utáni és a kapcsolatom vége utáni depresszióból.
Nagyon hálás vagyok nektek!

És akkor jöjjön a következő fanfiction-öm reklámja.
BTS Jimin a főszereplő és egy általam kitalált olasz lány, Luna Morelli. A címe Onirico. Ez egy olasz szó, ami azt jelenti, hogy álom. És most fogom kirakni az első fejezetet. Várom a kommenteket, hogy mit szóltok.

Ezzel ezt a történetez BEFEJEZETTNEK NYILVÁNÍTOM!Mina voltam! :*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ezzel ezt a történetez BEFEJEZETTNEK NYILVÁNÍTOM!
Mina voltam! :*

Akiket hülyére lehet venni [Suga ff] - BEFEJEZETT ❤Where stories live. Discover now