Yazar Anlatımı
Amara odasında gezeledi. Birazdan musiki öğretmeni gelecek ve genç kıza adeta o cırt sesiyle işkence edecekti. Amara suratını ekşitti.
Mal cadı !
Kaçmalıydı. Başka türlü kurtulamazdı. Boğuluyordu artık bu sarayda...Amara'nın Dilinden
Odamda dolanırken beynim kaçma içgüdüsüyle doldu. Sahi annemin vefatını bekliyordum. O ölünce kaçıp Elimpes'e gidecektim. Sonunda dolabıma yöneldim. Dolaptan abartılı sarı elbisemin yerine oldukça sade beyaz su tarzı bir elbise seçtim. Ardından bir sırt çantası ve içine su meyve gibi şeyler doldurdum. Penceremi açtım. Sarmaşıklar bitmişti pencere pervazında ... Güçlerim bendeydi. Elimi sarmaşıklıklara doladım. Sarmaşıklar bir anda büyüyüp avluya indi. Güzeel . Bu işi halletmiştik. Çantamı omzuma yaslayıp sarmaşıklara tutundum. Beni doladı. Ve aşağı bıraktı. Sakince koşmaya başladım. Tam arkamı kollarken biriyle çarpıştım. Krater ...
Aceleyle bana bakarken tek kolunu arkamızdaki duvara yasladı. Diğer koluyla beni kavradı.
Prenses nereye ?
Ben ...
Kalbinin üstüne elimi dayadım yavaşça ve buummm ... Onu tam kalbinden geriye doğru fırlattım. Baygın yatarken ben keyifle seyrettim. Dilimi çıkarıp yoluma devam edecekken askerler çevremi kuşandı. Krater tek bir el hareketiyle onları durdurdu.
Sinir bozucu yaratık ! Elf bozması!Askerlere dağılmaları için izin verdi. Bense hayretle onu seyrediyordum. Elimi tuttu.
Prens-
Kes ! Sen engellesen bile gideceğim Krater !
Hayır ! Hiçbir yere gitme hakkınız yok !
Elini bırakıp gidecekken etrafımda saf bir kalkan oluşturdu. Tek bir hareketimle kalkan parçalandı. Ilerlemeye başladım. Krater kolumu yakalarken sert bakışlarını üzerime dikti.
Asla !
Gözlerimden bir damla yaş süzüldü. Koluna sıkı bir yumruk indirirken sarı saçlarının erkeksi kokusunu aldım. Vay alçak !
Demek oyunu kuralsız oynuyoruz öyle ha ? Bileklerimi arkadan yakaladı.
Beni bırak !
Sabret diye fısıldadı.
Bu gece Elfmas Balosu olacak prenses ! Bu baloda siz taç giyeceksiniz ! O zaman işte bunu durdurabilirim.
B bana yardım mı edeceksin ?
Eğer şimdi odanıza geri dönerseniz ...
Bileklerimi bıraktı. Nefes almaya çalıştım. Sadece bir gece ... Dayanabilirdim. Hafifçe sırıttım.
Krater kolumu bırakırken saray kapısına doğru yürürken göz ucuyla beni izliyordu. Mırıldandığını duydum.
Asi prenses ...
Ilerlemeye devam ettim. Tam saray kapısına dönecekken ani bir hareketle arkamı döndüm.Elimdeki okları Krater'e yönlerndiridim. Oklardan kurtulamaya çalışırken o ben bahçe kapısına koştum. Tam kapıyı açacakken Krater bir küre yolladı. Arkamdan vuruldum. Yere yuvarlanırken bana doğru koştu. Başımı tutarken fısıltısını duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VARİS ; Kayıp Prenses
FantasíaKader... Bir kelime iki hece bir ömür... Göz renginize göre hayata başlarsınız. Ve ben Amara Willims hayata farklı isimler ve ünvanlar altında gerçek benliğimi bulmaya geldim.