Kaç Amara !

2.6K 172 0
                                    

Leila ve Kontes'i bir askeri birlikle saraya gonderdikten sonra Asfel kasabasında bir hana yerleştik. Hana girdiğimizde
Evet efendim Kraliçe Joy'un Yerine hoş geldiniz nasıl yardım edebilirim?
Bize iki oda ver hancı.
Maalesef efendim. Kutlamalar sebebiyle tüm odalarımız dolu.
Bize iki oda ver hancı.
Krater belindeki kılıcı çekti. Ne yapıyordu bu aptal? Ellerimle önüne siper olup
Kendine gel. Buraya bir görev için geldik. Insan öldürmeye değil.
Hancı arkasındaki dolaptan bir anahtar çıkardı. Bize doğru uzatıp
Kuzey kanadında 5. oda hanımefendi. Üzgünüm tek odam var.
Krater bileğimi kavrayıp sıkarken beni arkasına ittirdi. Sessizce küfrederken bileğimi ovalamaya başladım. Krater kılıcı adamın ensesine dayadı.
Iki oda dedim hancı.
Hancı duvara yaslanırken
Yemin ederim efendim. Tek oda.
Krater kılıcını kılıfa yerleştirdi. Elimi bırakıp bavulları topladı. Bende arkasından ilerledim. Odaya geldiğimizde kapıyı açıp içeri girdik. Odada bir eski kanepe küçük bir şilte ve soba vardı. Bavulları kenara bırakırken bana sobayı işaret etti.
E hadisene Amara.
Hı?
Sobayı buz gücüne sahip bir elfin yakmasını beklemiyorsun heralde.
Et tamam.
Ellerimi öne uzatıp odunların yanmasını bekledim. Bu olunca Kratere soyuncağımı söyleyince odadan çıktı. Üstüme gri bir uzun gömlek ve iç eteğini giyip onu çağırdım.
O gelirken aceleyle temiz şilteye uzanıp örtüyü üstüme çektim. Krater deri zırhının kayışlarını çözdü. Yün kıyafeti çıkarınca geriye beyaz gömleği ve yeşil pantolonu kalmıştı. Bakmadan edemiyordum. Işi bitince bana baktı ve gülmeye başladı. Şilteye doğru gelince şiltenin ucuna iliştim. Krater gülmeye devam ederken üzerime doğruldu. Nasırlı elleri sırtıma gidince tepki vermedim. Elleri düğmelerime gidince anladım rezaleti. Uyku sersemliğiyle elbisemi düğmelemeyi unutmuştum. Krater işini bitirince gülerek uzaklaştı. Bense dilimi çıkarmakla yetindim. Sırıttı.
Prenseslerin hizmetçileri olmadan giyinemediğini bilmiyordum.
Pas vermeden arkamı döndüm. Krater kanepeye uzanıp buz mavisi gözlerini uykuya teslim etti. Geceleyin zümrüt kolyemin gerdanımı yakmasıyla uyandım. Fazla ısınmıştı. Sabahlığımı üzerime geçirip odada gezindim. Bavulun yanına gelince ince battaniyeyi alıp Krater'in üzerime örttüm. Tanrım uyurken bile fazla yakışıklıydı. Ondan uzaklaşıp yatağıma yöneldim.
------------------------------------------------------

Amara kalk!
Hı?
Han basıldı. Haydutlar her tarafı talan etti. Çabuk kalk ve dediklerimi yap!
Tamam. Deyip hemen açık mavi fırdırlı elbisemi üzerime geçirdim.
Ne yapicam Krater?
Plan şu ben haydutları oyalarken sen pencerede sarmaşık oluşturucaksın. Sonra ahırlardan Hilary'i alıp güney taraftaki gölün kenarına git ve beni bekle!
Tamam.
Ne kadar odaklanmaya çalışsamda olmuyordu. Yapamıyordum.
Olmuyor. Yapamıyorum.
Bu işe yarar mı deyip belime sarıldı ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Bu yeterli mi odaklanman için?
Geri çekildiğinde utançtan kıpkırmızıydım. Arkamı döndüğümde aceleyle sarmaşıkların oluştuğunu gördüm. Ben aşağı inerken Krater beş kişiye tekti. Beşe bir ...
Hızla sarmaşıklardan aşağı indim. Yüzüm yara bere içinde kalmıştı. Koşarak hanın büyük köprüsünün altından geçip seyisin elinden aldığım Hilary'i ve Jackson'u nehir kıyısına doğru sürdüm.

Jackson arkadan gelirken Hilary'nin hızına diyecek yoktu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jackson arkadan gelirken Hilary'nin hızına diyecek yoktu. Nehir kenarına gelince atları ağaca bağlayıp suyu yaralı yüzüme çaldım. Oturup sakinleşmeye çalışırken etrafımdaki çiceklerin yeşermesini izledim. Ben dalmışken o malum sesi duydum. Amara!
Gelen Krater'di. Üstü başı hep ıslaktı. Ayağa kalkıp boynuna atıldım.
Krater!
Bana sarılıp sakinleşene kadar bırakmadı. Bende onu. Geri çekilip küçük yüzümü avuçlarının içine aldı.
Iyi misin?
Ben ben çok korktum lordum.
Ne diyebilirdim ki hayatımı kurtaran adama?
Tebessüm etti.
Bana Krater de Amara.
Ah!
Geri çekilip onu inceledim. Çok ıslaktı. Eğer hemen durulanmazsa üşütürdü.
Krater çok ıslaksın ne oldu sana?
Biraz güçlerimi kullandım. Tabi onlarda kullandı.
Hmm.
Ne hmm?
Bak ne diycem. Hemen soyun. Nehrin az ötesinde kaplıcalar var. Orda yıkan bende tek elbiselerimizi yıkayım.
Ama sen prense-
Olsun. Yeni kıyafetler alana kadar idare edicez.
Aslında hancıyla anlaştım. Uygun bi zamanda bir ulakla bize bavulu göndercek.
Tamam.
Kıyafeti nasıl göndercem?
Jacksonla.
Atla mı?
Evet hadi şimdi git!
Krater Jakcsonla gitti. 5 dakika sonra güzel hayvan heybesinde kıyafetle geri döndü. Iç gömleğim içimdeydi. Onun ve kendi kıyafetlerimi yıkayıp tekrar atla gönderdim. Giyinip geldi. Artık temizdik. Heybemdeki bir örtüyü yere serip uzandım. Oysa nöbet tutmaya karar verdi. Bende karşı çıkmayıp uyudum. Fakat taş zemin uyuttumuyordu. Sonunda uyanıp ayaklandım. Krater dalmıştı. Örtüyü silkeleyip Krater'in üzerine örttüm. Ağır adımlarla Hilary'ye ilerledim.
Kızım , güzelimm. Benim için biraz şu elfden kaçamak yapmamı sağlar mısın?
Hilary kişneyince elimde beliren havucu yedi. Bende sırtına atlayıp heybedeki pelerinimi omuzlarıma attım. Hilary sessizce ormanın içinde ilerledi. Durunca nehrin kıyısına yakın bir yere oturup düşündúm. Annem Danberi şimdi ne yapıyordu acaba? Büyük ihtimal meraktan ölmüştü. Ah interneti özlemiştim. Youtube , Msn ...
Sonra okulum vardı. Daha 17 yaşımdayım. Ve derslerim acaba televizyona falanda çıktım mı flaş flaş GENC AMARA WILMS ORTADAN KAYBOLDU YAKLASIK 5 AYDIR ARANAN WILMSDAN HIC HABER YOK ! ANNESI DANBERI WILMS KIZININ OLDUGUNU IDDAA EDIYOR! Bu ları aklımdan silmeye çalıştım. Lanet olsun silemiyordum. Ayağa kalkıp oturduğum yere baktım. Her tarafta çicekler açmıştı. Hilary'nin yularını okşayıp ata bindim.
Dehh !!

VARİS ; Kayıp Prenses Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin