Taht odasına girdiğimde babam oldukça endişeliydi. Tek dizimi yere değdirerek eğildim. Krater aynı hareketi tekrarlarken babam toplantı masasına ilerledi. Ona eşlik ederken oturmamızı işaret etti. Altın kaplama sandalyeye oturdum. Babam;
Lafı uzatmaya gerek yok . Kraliçe Baralle oldukça hasta ...
Baba yoksa anneme birşey mi oldu ?
Hayır prensesim ama her an olabilir ...
Anlatın majesteleri ...
Kraliçenin iyileşmesinin tek yolu düşman ülke Elimpes Kraliyet Sarayında bulunan Fridonya Lips adında Elimpesin kalbi olan çiceğin suyu ...
Baba bunu neden bize söylüyorsun ? Onca casusumuz var kolaylıkla alıp getirebilirler.
Göründüğü kadar kolay değil Amara . O çiceği sadece doğa gücüne sahip bir Horoslu koparabilir. Ve o kişi benim kızım.
Baba -
Senden isteğim hatta emrim o çiceği Androma gününden önce saraya getirmen ...
Anladım efendim .
Öyleyse hazırlıklara başlansın ...
Yarın günün ilk ışıklarıyla dadın ,Kontes , Krater ve sen yola koyuluyorsun.
Bu sözler üzerine kafamı eğip odama koştum. Bi ara Kontes'in
Bir prenses gibi zarifçe yürüyün efendim !
Arkama dönüp baktığımda Kontes'in arkasında yürüyen ve Kontes'in sözlerine gülen Krater'i gördüm. Hafifçe gülümsedim. Elbisemin eteğini iyice kaldırarak koşmaya devam ettim.Odama geldiğimde madem artık yola koyuluyorduk. Şiş kabarık etekli elbiselerimi giymek zorunda değildim. Onun yerine deri zırh ve kılıç takabilidim. Odamdaki banyoya girdiğimde dadım Leila'yı gördüm. Kontes'i her ne kadar sevmesemde Leila bana çok iyi davranıyordu. Beni görünce selam verdi.
Hey Leila bi dışarı gelsene !
Ah prenses... Sizin kadar genç değilim ben !
Onu umursamadan elini tutup küçük bir çocuk gibi çekiştirmeye başladım. Kahkalarımız eşliğinde dadımı koltuk takımının olduğu tarafa getirdim. Oturduğumuzda
Bu ne heyecan prenses ?
Bilmiyor musun Leila ? Elimpes'e gidiyoruz !
Leila küçük bir şokun ardından kendini toparladı.
Olayı anlatın majesteleri !
... Ve sonrada babam dördümüzün Elimpes'e gitmesine karar verdi.
Ah demek ki kraliçemizin durumu oldukça ağır efendim !
Bu ne demek oluyor Leila ?
Kral Asrot Elimpes'e karşı görülmemiş bir nefret besler. Eğer yıllar sonra bulduğu kızının hayatını tehlikeye atıyorsa Kraliçemiz gerçekten çok hasta demektir.
Şimdi anlıyorum. Oh Leila anneme birşey olursa ben yaşayamam... Aman Tanrım !
Şşşttt prenses ... Böyle şeyleri sesli söylemek bile uğursuzluk getirir.
Neyse bir an önce hazırlıklara başlansa iyi olur. Leila kendi odana git ve hazırlan!
Dadım itiraz etmeye çalışsa bile sonunda odasına yollandı. O gidince özel iki hizmetçimden olan Maggie'ye seslendim. Kapı önündeki yerinden ayrılarak içeri girdi.
Bavulumu hazırla Maggie!
Efendim , ekselansları zaten sizin için zırh ve uzun gömleklerden oluşan bir bavul hazırlattı.
İçimden güzel diye geçirdim. Başımı çevirip uzun süre pencereye daldığımda bir ürpertiyle başımı çevirdiğimde Maggie hayla kapının pervazında başı eğik elleri hizmetçi üniformasının beyaz önlüğünde buluşmuş bekliyordu. İlk defa bir hizmetçiye bağırdım.
Maggie ne bekliyorsun aptal hizmetçi ? Defol !
Meggie eğilip dışarı çıktı. Tek başımaydım. Ellerimi alnıma dayayıp bir kapı yardımıyla ayrılan Kontes'in odasına girdim. Aptal leydinin odası olabildiģine topluydu. Kontes'in odasıda başka bir koridora çıkıyordu. Merakla dış kapısını açtım. Koridora çıktığımda biraz ilerledim. Bilmediğim bir yere çıkıyor olmalıydı. Ilerlemeye devam ettim. Tam kafamı bir odaya sokup içeriyi gözetliyorken beklenmedik kişi beni bileğimden yakaladı ve odanın içine çekti. Tek diyebildiģim
Bu ne cüret !
Aman prenses alışık olmalısın ?
Ha ?
Beni yakalan aynı zamanda gözlerimide kapattığı tahmin etmem zordu. Ama ...
Krater
Diye cırladım. Ellerini gözlerimden çektiğinde uzun sarı saçlı kişi Krater'den başkası değildi. Sırıtarak bakıyordu. Odaya kısaca göz gezdirirken buranın hizmetimdeki hizmetçilerden birine ait olduğu belliydi. Krater odaya baktığımı görünce
Burası hizmetindeki hizmetçi Ash'e ait oda... Bunun Kontes'in yatak odasıyla başlayan koridorda 10'a yakın hizmetçinin yatak odası bulunuyor. Sonunda ise 2 muhafız koridor başını koruyor.
Ah çok etkilendim Krater sorma yani !
Nasıl anlatımımda en az benim kadar çekici de mi prenses ?
Çok komiksin elf bozması !
Elf diyelim prenses ...
Ne o bozma olduğunu kabul etmiyor musun ?
Tam soru mu sormuşken eliyle ağzımı kapatıp kendine doğru çekti beni . O koridoru kıvık kapıdan gözetlerken bende onun erkeksi kokusunu doyasıya içime çektim. Tam ben bundan zevk almaya başlarken ellerini ağzımdan çekti.
Şşşşttttt ...
Kısık bir sesle
Muhafızlar geliyor prensess ... Tamam .
Muhafızlar gidince ellerini ağzından çekip ,
Bugünlük bu kadar macera prensesimize yeter. Size odanıza kadar eşlik edeyim ekselansları ...
Tabi .
Diyebildim. Tek çarem şu salakla odama kapatılmaktı. Sustum. Başımla onaylayınca elimi kavradı. Nedensiz yere bundan zevk almıştım. Garip Amara işte ne olsun !! Odadan çıktıktan sonra Kontes'in odasına girdik. Oradan ben odama geçip ara kapıyı kilitledim. Krater'de Kontes'in odasından ayrıldı. Odama geldiğimde saat gece dokuzdu. Dadım Leila ve Kontes oturma grubunda endişeyle kıvranırken üstüme geceliğimi geçirip yatağa uzandım. Ne de olsa yarın kendi krallığıma gidiyordum. Ipek kumaştan pikemi üstüme çekip uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VARİS ; Kayıp Prenses
FantasíaKader... Bir kelime iki hece bir ömür... Göz renginize göre hayata başlarsınız. Ve ben Amara Willims hayata farklı isimler ve ünvanlar altında gerçek benliğimi bulmaya geldim.