Ertesi gün sabah uyandım. Üzerime pudra pembesi uzun önden kurdaleli ve dantel işlemeli bir elbise geçirdim. Altına ise pudra babetlerdi tercihim. Dolaptaki o kadar abartılı şey arasından bunları seçmiştim. Saçlarımı topuz yaptıktan sonra dışarı çıktım. Sarayın bahçesine yavaşca süzüldüm. Bahçede gezinirken Krater'i gördüm. Beni görünce yanıma geldi.
Majesteleri ...
Evet ?
Bahçede gezinmek tehlikeli ! Kaçabilirsiniz ?!!!
Bir kahkaha patlattım. Kaçmak ha ? Ben sana kaçmayı öğreticem Krater efendi ! Dudaklarımı büzüp
Bundan sanane haddini bil ! Karşında karşında ... Takıldım daha varisi olduğum ülkenin adını bilmiyordum.
Karşında Horos Prensesi var !
Başını hafifçe eğdi.
Özür dilerim. Ekselansları ...
Çekilmesı için izin verdim. Bahçede ilerlemeye devam ederken sık ağaçların arasından güzel bir açıklığa çıktım. Açıklıkta bir ağaç ağacın dalındada ise çiceklerle bezeli bir salıncak vardı. Koştum. Çocukluğumdan beri salıncaklara bayılırdım. Bu heleki çicek bezeli bir salıncaksa ...
Ağacın yanına geldim. Salıncak iplarine tutunarak oturağa çıktım. Hafif bir rüzgar beni itiyordu. Hafifçe salındım. Kuşlar etrafımdq eski bir şarkıyı cikcikliyordu. Sonra güzel bir kuş başıma menekşelerden bir tac bıraktı. Ben mutluyken bir an askerlerin sesini duydum. Hemen uzaklaştım. Askerler beni bulduğunda yanlarında asil giyimli bir saray leydisi vardı. Leydi beni görünce eğildi. Altı üstü benim yaşlarımdaydı. En fazla 16-18 aralığındaydı. Askerler önlerine beni ve genç leydiyi alarak saraya götürdüler.Saraya vardığımızda yemek vakti gelmişti. Babam' gercek degil' o genç leydi ve ben vardık. Leydi neden her yere burnum bitişik geliyordu anlamamıştım.
Majesteleri izninizle acaba bu genç hanımefendi neden bizimle yemek yiyor ?
Amara o hanımefendi annenin eğitiminden geçmiş oldukça asil bir elfdir. Maalesef eğitimini annenin hastalığından dolayı bıraktı. Adı Kontes Larona . Asil bir saray leydisidir. Ve ahlakı saray yaşantısı ve hımm güçleri konusunda sana örnek ve arkadaş olmasını istedim.
Anlıyorum.
Yemekten sonra leydi odama geldi. Dolaptan sarı ve hoş bir elbise seçip pudra elbisemi dolaba kaldırdı.Bir Hafta Sonra
Saraya , yemeklere , genç leydimin ve dadımın kurallarına yasaklara alışmıştım. Fakat söyle bir sorun vardı. Güçlerim doğa üzerineydi. Ve ben buz prensesiysem bu güçlerim buza yönelik olmalıydı. Kral güçlerimin doğaya yönelik olmasını annemin büyük büyük dedesi Elimpes'li kral Angrobaya yoruyordu. Yani ona göre çok az dedem Angrobaya'ya çekmiştim. Buz elflerinde nadir olan doğa gücüne sahiptim. Tabi bu ona göreydi. Bense bunu öz babamın Elimpesli olmasına yoruyordum. Ki zaten öyleydi. Fakat bende öyle olduğunu mırıldanıp geçiyordum. Babam belki kral değildi ama Elimpesliydi. Kesindi işte ! Bu aralıkta saraydan çıkmamı babam yasaklamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VARİS ; Kayıp Prenses
FantastikKader... Bir kelime iki hece bir ömür... Göz renginize göre hayata başlarsınız. Ve ben Amara Willims hayata farklı isimler ve ünvanlar altında gerçek benliğimi bulmaya geldim.