Medya; Ecrin ve Mert
İyi okumalar 😆
"Gooolll!" deyip yere uzandım.
"Yes bee! İşte bu! Hahaha!"diye bağırıyordum. Kaan ise bana sırıtıyordu. Bazen bu halime kahkaha bile atıyordu.."İşte böyle! Adam olacan lan. Ben seni yenecem dediysem yenerim. Ezik Kaan! Daha futbol oynamayan birinin nasıl böyle kasları olur anlamıyorum! Bu masaj yapma işi iyi olcak aslında sırtımda ağrımaya başladı!"
"Ecrin skor 9-8 hatırlatırım. Yenmedin yani zaten yenemessin." Evet yenmedim.Hatta yeniliyorum ama olsun şimdi Mert güzel bir gol atacak ve 9-9 olcaz.
"Mert! Bana bak! Sana güveniyorum.
Sen benim yakışıklımsın,kahrama-
nımsın, dünyanın en iyi oynayan futbolcususun. Hadi canım. Gel güzel bir şut çekte şu skoru eşitleyelim.""Tamam Ecrinim sen yeter ki iste."
"Lan yeter be! İki saattir birbirinize iltifat etmekten maç oynayamıyoruz. Eğer böyle yapacaksanız, zamanımızı harcamayın defolun gidin!"diye bağırdı Kaan.
"Pışıkkk! Ortamı sana bırakaca-
ğımımı sandın Ezik! Benim Mertim var ve biz seni yenmeden hiçbir yere gitmiyoz değilmi Mertim." Mert Kaan'a dönüp "Hee! izle ve gör"
Deyip bana göz kırptı.Kaan nedensizce sinirlenmeye baslamıştı.
"Yerter lan vur artık vuracaksan!""Neden yenilmeye bu kadar meraklısın?"
"Yenilmeye değil sırtım ağrıdı o yüzden söylüyorum."
Mert araya girdi.
"Bizene lan senin sırtının ağrımasından?""10 dakika kaldı zilin çalmasına vur artık."
Evet Mert geriye çekildi, koştu koştu koştu veeeeeee "Goooooooll!"diye avazım çıktığı kadar bağırdım hemen koşarak Mert'in boynuna atladım.
Bu ne ara bu kadar uzadı anlamadım. Hep bu sütler yüzünden. Şimdi çok pişmanım yaa! Keşke küçükken sütlerimi içmeyip ona vermeseydim.
Ama ne yapayım süt sevmiyom ki.Boynuna atladığım an Mert beni döndürmeye başladı.
İste bu en sevdigim! Küçüklüğümüzden beri hep sevindiğimizde yada her üzüldüğümde bunu yaparız."İşte benim kahramanım!"
"Ben boşuna mı kahramanlık yaptım!
Alırım 3 duble çikolatalı süt!"Tabikide bunu sadece benim duyacağım şekilde söylemişti.
"Duble ne yaa?"
" 3 kutu çikolatalı süt istiyorum. Bunun neyini anlamadın?""Bir gol daha at sana 6 duble süt alırım.3 duble de neymiş?"
Mert bunu duyar duymaz beni bırakıp topa doğru koşmaya başladı.
Tam düşüyordum ki son anda dengemi sağladım."Lan yeter anasını satayım. Maç başladığından beridir birbirinize söylemediğiniz iltifat kalmadı! Dersin bitmesine 7 dakika kaldı hadi lan daha Ecrin bana masaj yapacak!"
Mert bunu duymuş olacak ki bağırmaya başladı.
"Napcağ, napcağ?"
"Tamam Mertim hadi başlayalım"
...
Topu ayağıma aldım. Emreye bir çalım atıp ilerledim. Mert görüş açıma girdiğindi, topu ona attım. Oda tam Burağı geçip gol atacakken,Kaan Mert'e çelme takıp onu yere düşürdü.
"Mertt!"deyip koşarak yanına gittim. Ona doğru eğildim.
" İyimisin?"
"İyiyim sorun yok."
"Eminmisin?"
"Birşeyim yok Ecrin sakin ol."
Sinirle Kaan'a döndüm.
"Bilerek yaptın biliyorum! Ne sanıyorsun sen kendini?!"
"Böyle çocuk gibi davranacaksan MERTİNİ al git!" Mert kısmını bastırarak söylemişti.
"Gitmiyorum. Penaltı!!"
"Ne penaltısı amk bilerek yapmadım. Yanlışıkla oldu."
"Yaa hayır banane! Penaltı!"
"Tamam be bağırma! Kullanın penaltıyı!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANKİ RÜYA
Подростковая литератураİki farklı kutuptuk biz. Birimiz Kuzey, Birimiz Güney... Küçüklüğümüzden beri Fen Bilimleri dersin de hep ögrenirdik; zıt kutuplar birbirini çeker... Ne zaman bu karşımıza çıkar diye düşünürdük meğer o iki zıt kutup bizmişiz.. Aramızda her zaman...