15.bölüm

102 20 22
                                    

"Geldin mi Ecrin?"
"Yok Kumsal bugün provasını yapıyorum, yarın gelcem"
"Hahaha çok komik"dedi Kumsal sahte bir gülümsemeyle.

Bahçede Kumsalla sohbet ediyorduk. Zilin çalmasıyla "benim bir etütüm daha var. Derse girmem gerekiyor."deyip Kumsal oturduğu yerden kalktı.

"Benim bitti. O zaman ben seni bahçede bekliyecem. Etüt biter bitmez oyalanmadan gel."

"Tamam kuzum" Kumsal okula doğru ilerlerken bende arka bahçede ki banka doğru ilerledim.

Bank biraz tozlandığı için elimle temizledim sonra oturdum. Telefonumdan kitap okurken mesaj geldi.
Mesaj atan Kaandı.

"Etütüm bitti. Yanına geleyim mi?"
Cevap olarak "hayır"yazdım.
O ise "tamam geliyorum"yazdı.
Gülümsememe engel olamadım.

Telefonumu kot pantolonumun cebine koydum. Üstümde ki siyah gömleğimi pantolonumun altına soktum. Açık bıraktığım saçımı, bileğimde ki tokayla topladım.

"Benim için süslenmene gerek yok. Sen her halinle çirkinsin"dedi Kaan yanıma otururken. Siyah skinny pantolonu ve krem rengindeki tişortüyle havalı havalı yanıma oturan Kaan'a döndüm.

"Senin için yapmıyorum zaten. Kumsal'ın etütü bittikten sonra parka gidicez."

Onun için kendime çeki düzen veriyorum. Ben senin için niye süsleneyim ki? Allahım Yarabbim ya!

"Tamam Ecrin, benimde sizinle parka gelmemi istiyorsan gelirim."

Başımı ona çevirip, yüzümü ekşittim. "Bu ne gerizekalılık?"

Sırıtarak "Emreye de söylerim o da gelsin"dedi.
"Sen lafı nerenden anlıyorsun?"
"Kulağımdan."eliyle kulağını tutup, konuşmasına devam etti. "Bak bu kulak, duymamızı sağlıyor. Çokta işe yarıyor, arada bir sende kullanmayı dene bence"

Başımı önüme çevirdim ve etrafta ki etütü biten öğrencileri seyretmeye başladım.

"Kaan sen geçen kesin omoyla yıkanmışsın. Maymuna dönmüşsünde"
"neden?"
"Omoyla herşey ilk günkü gibi "dedim sırıtarak.

bana dönerken"Vayyy Ecrin'nin aklı başına geldi sonunda demek isterdim ama bu facebook şakalarıyla bir ilerleme kaydedemezsin."dedi dalga geçerek.
" Şuursuz."
"Ya sen nasıl bir insansın kızım ya?"

"Mükemmel ötesi, perfecto,esprili,anlayışlı, güzel,şeker... yoruldum ya sen devam etsene" Bana laf sokmak yerine gülümsemekle yetindi. Galiba bu seferlik sevinmeme izin verdi sonra aklına birşey gelmiş olacak ki sırıttı.

"Bak sana bişey anlatcam. Ben 3.sınıftayken Din kültürü dersinde hoca bana 'Sen nasıl bur kulsun?'diye sormuştu. Bende ona
'Endoplazmik redi-kulum'deyip kahkaha attım."

Sırıtarak "hoca naptı?"diye sordum.

" 'Oğlum bu yaşta bu zeka sana fazla' dedi Ve beni dersten attı"deyince ikimizde kahkaha attık.

"Bak bu güzeldi"deyip omzuna vurdum.
Kahkahamızı durdurabildikten sonra Kaan cebinden telefonunu çıkardı.

"Ee Ecrin çıkışta Parka gidiyor muyuz?"
Ben ve Kumsal gidecektik ama Kaan ile Emre de bize eşlik etse sorun olmaz. Hem zaten biz kabul etmesekte gelecekleri için boşuna "hayır"dememe gerek yok.

"Evet, gidiyoruz"
"O zaman ben Emreye mesaj atayım. Buraya gelsin, burdan beraber parka gidelim."

"Emre nerede ki?"
"Bilmiyorum. Soracam şimdi"

Emreyle olan yazışmalarını bende okumaya başladım."Emre nerdesin oğlum?"
Çok geçmeden Emreden cevap gelmişti. "Camideyim kanka"
"Orda napıyorsun?"
"Imam beni kutsuyor. Camide napılır aq. Dua ediyorum"
"Camide küfür edilmez aq"

SANKİ RÜYA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin