Gözlerimi sımsıkı kapatmış ve koltuğuma sımsıkı sarılmıştım. 270'e basarsa tabi böyle bir durumda olurum.
"Kaan yavaşla"
"Kızım az önce 'çabuk ol onlara yetişmemiz lazım' diyordun. Şimdi 'yavaşla' diyorsun. Amacın ne?"
"Evet az önce öyle söyledim ama şimdi böyle söylüyorum biraz yavaşla!"diye var gücümle bağırdım.İnadıma hızı arttırdı. Şu an 280'le gidiyorduk.
"Yavaşla! Lütfen bak korkuyorum! Birşey olacak şimdi. Ben sana bu kadar hızlı ol demedim. Tamam yetişmemiz lazım ama sağ sağlim! Yaa yeter! Yavaşlaa! Yaa sayende konuşamıyorum bile!"bağırarak konuşuyordum.
"Bu konuşmamış halinse, iyiki konuşmuyorsun. Hem beynini kullanıp emniyet kemerini taksan dakikada 50 defa kafanı çarpmassın. Gerçi sende haklısın olmayan beynini nasıl kullanacaksın ki? Hata bende, sana birş- bi dakika yaa, ben sana o kadar sey söyledim sen neden hala bana cevap vermedin?"__Kaan'dan__
15 saniyedir susmuş ve bana cevap vermeyen Ecrin başımı çevirdigimde gözlerinin kapalı olduğunu, bilincininde yerinde olmadığını gördüm.
Bayılmışmıydı şimdi bu?
"Ayy Ecrin ayy"
Arabayı bir köşeye çekip indim.
Hemen Ecrinin kapısını açtım ve dizimi koltugun küçük bir köşesine koydum. Yanaklarına sert olmayacak bir şekilde tokatlamaya başladım.
"Ecrin Ecrin! Kızım uyansana. Ecrin!"Aklıma gelen fikirle sırıttım. Torpido da bulundurduğu parfümümü çıkartıp Ecrin'e koklatmaya başladım. Ecrin kokuyu alınca gülümsemeye başladı. Demek ki parfüm kokum hoşuna gitmiş. Kokumu sevdigini bilmiyordum, öğrenmiş oldum.
"Ecrin uyan!"
Yavaş yavaş gözlerini açtı. Beni görünce sırıtan yüzü bir anda düştü. Benimkide arttı. Ona parfümü koklatırken Ecrin'e eğildiğimi bana tokat atmasıyla fark ettim.
"Kalk üstümden pis sapık!"Ellerini sıkıca tuttum ve "Kızım manyakmısın? Bak bu ikinci tokatın oldu. Üçüncüsünde intikamımı alırım. Hem az önce parfümümü koklarken kizıyormuş gibi görünmüyordun. Aksine çok hoşuna gitmişti. Beğendin mi parfümümü?"deyip sırıttım.
"Ne beğenecem be! Bırak elimi intikam alacakmış mış. Nasıl olacaksın beyefendi?"
"Dene ve gör."deyip göz kırptım.
"Aaa geç kalıyoruz çabuk sürücü koltuğuna geç. Ama 280'e basma. Acaba şimdi nerdeler?"
"Telefonun yok mu? Ara sor."
"Yaa ama sen çok zekisin. Bu kadar zeki olma. Hem yakışıklı hem zeki ikisi bir arada olmuyor."dedi.Gülümseyip "Yani benim yakışıklı olduğumu kabul ediyorsun?"dedim.
"Kalk üstümden hadi geç kalıyoruz."
"Konuyu değiştirme!"
"Yaa çok ağırsın nefes alamıyorum. Kalkk!"
"İyi be! senin dediğin gibi olsun ama bu seferlik."deyip üstünden kalktım ve koltuğuma geçtim.Arabayı yavaş yavaş sürmeye basladım. Ecrin sinirlenmeye başlamıştı ama belli etmemeye çalışıyordu.
Ecrin" Kaan bas gaza!"diye bağırdı.
Bende ona gıcık olduğum için arabadan 'bas gaza aşkım' şarkısını açtım ve arada Ecrin'e bakarak şarkıya eşlik etmeye başladım.
Aynı zamanda arabayı hızlı hızlı sürüyordum. Amacına ulaşan yakisikli ve zeki bir Kaan gibi gülüyordum. Ecrin ise sinirden kuduruyordu.
Ecrin şarkıyı kapattı.
Ben açtım.
Ecrin kapattı.
Ben açtım.
Ecrin kapattı.
Ben açmadım."Demek sesimi beğendin ve şarkıyı benim söylememi istiyorsun o yüzden şarkıyı kapatıyorsun. Tamam söylerim."deyip şarkıyı söylemeye başladım. Ecrin kulaklarını kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANKİ RÜYA
Teen Fictionİki farklı kutuptuk biz. Birimiz Kuzey, Birimiz Güney... Küçüklüğümüzden beri Fen Bilimleri dersin de hep ögrenirdik; zıt kutuplar birbirini çeker... Ne zaman bu karşımıza çıkar diye düşünürdük meğer o iki zıt kutup bizmişiz.. Aramızda her zaman...