Hoofdstuk 1 : Nachtmerrie

199 4 5
                                    

Mam en pap keken me lief aan ik had zo'n zin in vandaag . We gingen op vakantie voor mijn verjaardag , ik was 15 geworden  .Toen mijn zus 15 werd gingen we ook op vakantie .mijn zus Lila begon keihard te lachen om het verhaal van de ontmoeting van mijn vader en moeder : mijn moeder was gestruikeld op het strand over mijn vader en mijn moeder liep toen een gebroken neus op . Mijn vader had haar toen naar het ziekenhuis gebracht . Ze waren meteen smoorverliefd hij gaf zijn nummer en ze bleven contact houden .Best een grappig verhaal maar als je het honderd keer heb gehoord dan is het een beetje irritant aan het worden . Mijn moeder was ook aan het lachen en mijn pa had een glimlach op zijn gezicht  .Toen we op een smal stuk wegreden kwamen  we een vrachtwagen tegen . Hij reed verkeerd . De vrachtwagen toeterde en mijn vader ook . Er rolde een traan over mijn vaders wang , de eerste keer dat ik hem heb zien huilen .Het ging zo snel de vrachtwagen remde maar het was te laat . De vrachtwagen ramde in onze auto . Alles werd zwart . Ik werd wakker toen ik mijn zus hoorde schreeuwen .Ze had een stuk glas in haar maag . Overal was bloed. Ik had stukken glas in mijn benen en ogen , ik schreeuwde het uit van de pijn . Mijn zus belde de ambulance . Toen ik na mijn zus gekropen was zei ze "wat er ook gebeurd ik hou van je" en toen deed ze haar ogen dicht . Ik huilde en met het glas in mijn ogen deed het gruwelijke pijn .Mijn gezicht was wazig  . Ik voelde aan mijn zus haar pols  . Ik voelde nog een kleine en onregelmatige hartslag , opgelucht zocht ik na mijn ouders . Toen ik hun levenloze lijven zag begon ik te schreeuwen . Ze leken niet meer op mij ouders ze waren lijkbleek mijn moeder had een grote snee door haar hoofd . mijn vader had zijn nek verdraaid .

Het was een gruwelijk gezicht tranen liepen over mijn wangen  . Mijn stem deed steeds meer pijn van het schreeuwen en het gillen mijn knieën voelde aan als pudding mijn hoofd had een steeds bonkend ritme  , mijn benen voelde ik niet meer maar mijn ogen voelde aan alsof er met een brander langs mijn netvlies ging en het gevoel stopte niet . Mijn ogen voelde zwaar en pijnlijk aan .Het laatste wat ik hoorde was een ambulance toen werd alles zwart.

wakker worden klonk een stem Mira alsjeblieft  word wakker je hebt een nachtmerrie die stem herken ik maar waarvan weet ik niet . Ik deed mijn ogen open , alleen maar zwart  .In paniek begin ik in het rond te zwaaien . Al snel pakte vrouwelijke zachte armen mijn hand vast  .rustig meisje toen herinnerde ik alles . over de pleegouders waarbij ik nu woonden .de stem behoorde aan Miranda het dienstmeisje germ je bent helemaal bezweet ik voelde een was handje langs mijn hoofd gaan fijne 16e verjaardag , ik ga je klaarmaken voor het ontbijt met je ouders . ze tilde me op en zetten me in mijn rolstoel op na de douche vroeger vond ik het vervelend om naakt voor die vrouw te zitten maar naar een tijdje raakte ik aan haar gewend . Het moest maar dacht ik .Miranda is in een half jaar een echte moeder geweest voor mij . Miranda trok mij een zachte broek aan waarschijnlijk een lange sport broek en een T-shirt en mijn hartjes ketting ,  die deed ik alleen af als ik bang ben dat het beschadigd word . ik kreeg nog een hesje aan. en daarna gingen we naar onder en daar wachtte een verassing op mij .....

CLIFHANGER

haha ik ben Mirthe en ik ben  15 dit is mijn eerste boek . dus wees aub mild . ik sta open voor suggesties en ik probeer minimaal een keer in de maand up te daten .

ik heb problemen met spellen en ik probeer zo weinig mogelijk fouten maken . dus let aub niet zo veel op spellingsfouten

weird colours (on hold)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu