Na een paar minuten kwam Miranda binnen . Hey wat is er? Vroeg ze . Ik wrijfde met mijn hand ovef mijn buik . Ern glimlach bekroop Miranda's gezicht. Heb je honger? Vroeg ze met een glimlach . Ik knikte van ja . Ik maak wel effe wat klaar voor je : zei ze . Na een halfuur kwam ze terug met een glas sinaasappel sap en een broodje gezond . Ik knikte van dankbaarheid na miranda toe . Ik ga de was doen eet jij maar wat en kijk maar wat tv , je moet uitrusten van de dokter . Als je mijn hulp nodig heb piep me dan op hè? Zei ze . Ik knikte weer van ja . Met moeite at ik de helft van het broodje . De andere helft gooide ik weg .De rest van de dag keek ik spongbob .Miranda kwam rond avondeten mijn nutridrink dosis en uiteindelijk lag ik in bed . Ik was de vorige gebeurtenissen al helemaal vergeten ......
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het was donker tot dat ik een toeter hoorde . De toeter hoorde als een van een vrachtwagen aan .In een flits kwam er een vrachtwagen in het donker op me af . Ik gilde het uit en voelde een zware klap op me voorhoofd . Alles werd weer zwart .Ik hoorde een stem schreeuwen opeens werd mijn beeld verlicht maar wel wazig . Daar lag mijn zus weer met het glas in de mag . Alles lag op de zelfde plaats mijn ouders ook maar toen me zus dit keer na begon ze te schreeuwen ze sloeg met het beetje wat ze nog had mijn hoofd tegen de muur .Jij hoer , Het is allemaal jouw schuld jij moest weer zo nodig op vakantie . Het is allemaal jouw schuld jij moet dood zijn kutwijf ! schreeuwde ze en toen was haar laatse adem gehoord ik voelde aan haar pols maar ik voelde niks meer geen hartslag niks , helemaal niks alleen stilte . Alles was stil en mijn beeld werd weer zwart . Het geluid van de toeter begon weer maar dat keer zat ik in de vrachtwagen . Mijn handen kon ik niet bewegen en deden wat ze willen ik reed op mijn ouders en mijn zus in . NEE NEEM MIJ NIET HUN ! HET IS MIJN SCHULD NEEM MIJ NIET HUN please , please kwam er nog met een beverig stemmetje uit .
Ik werd met een ruk wakker getrokken . Mira probeer te kalmeren . Klonk de stem van Miranda maar het lukte niet . Mijn gedachtes sloegen op hol en mijn lichaam ook mijn arme sloegen alles om me heen de wekker op mijn nachtkastje en de foto's , de lamp en de stoel . alles ging met een geluid op de grond mijn ademhaling werds steeds sneller en op een gegeven moment kon ik geen adem meer halen . Mijn benen bleven liggen zoals gewoonlijk en hierdoor raakte ik verder in paniek . Ik had niet in de gate dat Richard met wat personeel me vast probeerden te houden . Er werd me een masker opgedaan en ik probeerde niet in te ademen maar naar een tijd lukte het niet en viel ik in diepe slaap ................
Hey ben ik weer en ik weet wat je denkt het is kort , maar als ik ze zolang blijf maken kan ik wrs wel iedere week een publiceren en kom ik niet me school in de knoei , hoop dat jullie het hoofdstukje luek vonden .
JE LEEST
weird colours (on hold)
ParanormalAls Mira 15 word , gebeurt er een ernstig ongeluk. Door dit ongeluk verliest ze haar ouders en is ze blind geworden .Mira is depressief en ziet haar leven niet meer zitten . Ze komt in een rijk pleeggezin terecht met een dochter en een zoon di...