De woorden van mijn pleegzus Amy bleven steken was ik een aandachttrekker? Ja dat ben ik dacht ik en er rolde een traan over mijn wang snel veegde ik mijn traan weg nu maar hopen dat niemand mijn traan heeft gezien .........
Ik was zo bang dat mijn pleegouders mijn traan hadden gezien .Ik wil ze niet ongerust maken en mijn pleegzus nog meer zeik bezorgen . Als je weer wat kunt zien dan kunnen we je kamer opnieuw gaan decoreren en gaan shoppen lijkt dat je een goed plan? .klonk mijn pleegmoeder's stem.Ze hadden mijn traan dus niet gezien opgelucht haalde ik adem .Het voelde alsof er een gewicht van mijn schouder was afgehaald maar het werd verplaats door het shoppen gedeelte . Wat als andere mij zagen zouden ze medelijden met me hebben . Ik wou geen medelijden maar ik wou mijn pleegmoeder ook niet teleurstellen.
Dus knikte ik ja met een neppe glimlach erbij . Ik heb een paar nieuwe luisterboeken voor je klonk mijn pleegvader deze keer was mijn glimlach voor een klein deel echt . De boeken zijn het enigste wat me op de been houd . Ik kon me altijd al goed verplaatse in anderen , door zo'n boek was ik even ontsnapt van de realiteit dan was ik even iemand anders .Ook was dit mijn grote tijd verdrijf in het weekend wat kon ik anders doen ? Zien kon ik niet praten wou ik niet . En vandaag was zondag vroeger had ik spelle avond met mijn ouders . Ik voelde weer een por in mijn zij . Je ouders zijn al van tafel af en aan het werken Klonk Miranda's stem Wil je een luisterboek horen ja knikte ik . Na al 2 luisterboeken te hebben gehoord besloot ik de tv aan te zetten met de afstandbediening spongbob was op , mijn lievelings programma omdat de afleveringen vaak herhaald worden en toen ik 15 was ook na spongbob keek kon ik mij het beeld voorstellen na een kwartier spongbob te hebben geluisterd kwam Miranda . Het is nu 6 uur tijd voor te eten .je moet alleen eten je vader en moeder zijn nog werken en je zus en broer zijn naar een feest . Je ouders hebben mij duidelijk gezegd dat je veel moet eten voor de operatie dus verwacht ik dat gesnopen? Ja knikte ik het blije gevoel om weer te kunnen zien bekroop zich van mijn tintelende tenen naar mijn hoofd en daar bekroop zich een kleine glimlach . Ik heb spaghetti gemaakt zei Miranda . Spaghetti is mijn lievelings eten altijd al geweest vroeger aten we het altijd op zondag, voor het ongeluk . het denken aan het ongeluk deed pijn ik at zo snel mogelijk veel spaghetti op en wou gaan slapen eenmaal in bed kreeg ik buikpijn ik drukte op een rond knopje met drie puntjes en Miranda kwam onmiddellijk . Ik wees naar mijn buik ahhhaaaaa buikpijn . Ja knikte ik . Miranda liep weg en paar minuten later kwam ze terug . Recht op zitten lieverd ik ging zitten en deed mijn mond open meteen voelde ik een kleine smaakloos snoepje naar binnen glijden . Ik kreeg een glas in mijn handen geduwd drink maar is water na dat ik het pilletje door had geslikt ging ik liggen na een tijdje begon het pilletje te werken en meteen viel ik in slaap ......
JE LEEST
weird colours (on hold)
ParanormalAls Mira 15 word , gebeurt er een ernstig ongeluk. Door dit ongeluk verliest ze haar ouders en is ze blind geworden .Mira is depressief en ziet haar leven niet meer zitten . Ze komt in een rijk pleeggezin terecht met een dochter en een zoon di...