De woorden van de man bleven hangen in mijn hoofd "je hebt zijn ogen " Wat zou hij daar mee bedoelen ? Ik schudden zijn woorde van me af . Na een halfuur te hebben gereden zei jolande We zijn er . We woonde in het rijkere gedeelte eerst waren we door arme wijken gegaan nou arm niet zoals een sloppe wijk veel beter dan dat maar niet zoals een normaal gezin leeft . Is er wat zei Jolanda , Ik schudde van niet. Ze deed de deur open en ik zag........................
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het Huis was gigantische groot . Er waren overal balkonnen, die sierlijk waren versierd . Het gaf zo'n kijk alsof je in het boek van romeo en Jullia zat . Er was zelfs een fontein waarin romeo en jullia stonden in de armen van elkaar . Voor de rest was de voortuin versierd met rode en witte rozen . De deur was een groot en zwart. Wil je na binnen ? ja knikte ik . Ze duwde de rolstoel vooruit , ik bleef maar rondkijken . Ik wist dat ze rijk waren maar dit is gewooon overdreven . Een man in een zwart pakje liep naar Jolanda toe . Waarmee kan ik u van dienst zijn , Mevrouw ? klonk een zware stem . Sirieus , hebben ze ook al bedienden .Kunt u zorgen dat de kok over een halfuur een vegatarische pizza maakt ? zei Jolanda . Jazeker Mevrouw , ik ga het hem nu vertellen . Zei een meneer . Toen ik op zijn naamkaartje keek stond er " Paul " . Mijn pleegmoeder duwde de rolstoel vooruit . We liepen door een helehoop gangen we kwamen langs de kamer van Austin mijn broer en mijn zus Amy . Ik wist dat omdat er een naambordje opstond , op elke kamer trouwens .Uiteindelijk kwamen we op een kamer uit waar mijn naam " Mira " opstond . De deur ging open en er kwam een oude vrouw van tussen de 50 en 60 in . Ze had grijs haar dat tot haar kond kwam . Ze had een heel vriendelijk gezicht . Ze zag er goed verzorgd uit . Halo Mira meteen herkende ik die stem die stem was van miranda . Mevrouw verwijte de kamer is schoongemaakt . Jolanda knikte . Miranda liep weg . Jolanda duwde de deur open . Het eerste wat me opviel was dat het ongeloofelijk groot was en de muren wit waren . In mijn kamer paste wel een olifant in . Er waren speciale dingen in , voor mijn benen die het niet meer deden . Er was een twee persoonbed tegen de muur aan en er zat een rekje bij voor als ik het bed uitzou vallen . Er was ook een grote klerenkast waar ik in kan gaan met mijn rolstoel . Als je zin hebt kunnen we binnekort je kamer mooi gaan maken en na jouw smaak maken . Ik knikte maar van ja ik wilde haar goede hurmeur niet verpesten . En je kan binnekort na school . Ja knikte ik . Alweer om haar humeur niet te verpesten . In mijn hoofd sloegen al mijn gedachte op hol . Ik misde zo erg . Waarom had ik dit verdiend . Had het anders kunnen lopen . waarom had ik nou dat gezegd toen ze vroegen wat ik wilde voor mijn verjaardag . Waarom moest die chauffeur nou dronken zijn . De rechtspraak is nog steeds niet geweest omdat de man nog steeds in een coma ligt . ze zeggen dat het nog maar paar maanden duurd en dat hij dan wakker zou moeten woorden . Ik zou met hem willen praten vragen waarom ? Misschien zou ik dan kunnen begrijpen waarom hij dronken reed . En misschien ook niet . Ik hoop in iedere geval dat ik het aankan om hem te zien , om hem te confreteren . De boosigheid die ik eerst voor hem voelde was allang weg . Ik wist niet waarom dus ik kon niet oordelen dat zei mijn moeder altijd . Toen ik vroeger gepest werd en Lila mijn zus kwam erachter draaide de tafels om . Toen mijn moeder erachter kwam wat we deden heeft ze een uur een preek gegeven . Uiteindelijk hebben we met hem gepraat en hij bleek ouders te hebben die gingen scheiden . Na dat ik met hem heb gepraat werden we beste vrienden tot dat hij moest verhuizen omdat zzijn moeder verhuisde naar Zwolle en hij bij zijn moeder ging wonen . We hadden toen nog veel contact maar na dat hij en ik na een middelbare school gingen . Het contact verzwakte omdat we allebij nerds waren .Hij was wel nog op de begrafenis gekomen .Hij zij toen dat ik hem moest bellen als ik wou praten . Zijn naam was Jesper . Hij kreeg ook een vriendje op de middelbare . Ooh ja Jesper was homo dat wist hij al in groep acht . Niemand had het verwacht en Niemand maakte het ook wat uit . Ik vond het toen heel goed van hem dat hij het aan zijn moeder en vader vertelde . Zijn moeder maakte het niet uit en vond goed dat hij het vertelde . Zijn vader werd boos maar na paar maanden , draaide hij bij . En vertelde hij waarom , hij zo deed hij dacht dat als hij verliefd was op meisjes hij tips kon geven en het feit dat zijn vader dat niet kon vond hij moeilijk . Hij was bang dat Jesper afstand van zijn pa ging nemen . Hij ging in de carnavalsvakantie en de herfstvakantie na zijn vader . Dan belde hij me vroeger en praate we vaak over vanalles . TIK TIK TIK ik probeer al een minuut je aandacht te krijge . zei jolanda Je moet eten . Ik at een halfuur en daarna ging ik alleen maar een tv kijken en uiteindelijk viel ik in slaap op mijn bed . Het laatste waar ik na keek waren de foto's naast mijn bed van de begrafenis .
Hey sorry voor de late updat was op vakantie . vandaar extra lange . hoe meer vote's hoe sneler update :)
JE LEEST
weird colours (on hold)
ParanormalAls Mira 15 word , gebeurt er een ernstig ongeluk. Door dit ongeluk verliest ze haar ouders en is ze blind geworden .Mira is depressief en ziet haar leven niet meer zitten . Ze komt in een rijk pleeggezin terecht met een dochter en een zoon di...