Een wat vollere vrouw kwam het kamertje binnengelopen Het bezoek uur is afgelopen . Zei ze op een vervelende toon . Jolanda gaf me nog snel een kus op me voorhoofd .Slaap zacht . De vrouw was de hele tijd met haar tanden aan het kliken en toen mijn ouders weggingen deed ze de duur met een harde maar niet te harde klap dicht . Een gevoel van slaap kwam op . Ik deed mijn ogen dicht en viel in een diepe slaap.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik liep door een donker en groot bos . Het bos was achter mijn huis van mijn ouders . Ik ging daar altijd met mijn zus spelen . De bomen waren hoog en hadden verschillende kleuren .Het maanlicht scheen door de bomen en gaf een magisch effect . De vogels in het bos floten een liedje , het liedje wat mijn moeder me altijd voor mij zong toen ik klein was . Ik was op weg naar huis . De vogels stopten na een paar minuten met fluiten . Ik liep al lang door het bos . Vroeger ging ik vaak naar het bos om te kalmeren . Ik kon de weg maar niet vinden . Ik liep al zeker een half uur rond toen ik een jongen zag van mijn leeftijd . Halo riep de jonge .Wat is je naam ? vroeg hij . Mira is mijn naam antwoorde ik . Wie ben jij als ik vragen mag ? Ik ben bram zou je mij kunnen helpen de weg naar mijn huis te zoeken ? Met plezier zei hij op een vriendelijke toon . Hij keek me aan als of ik zijn alles was . Hij bleef me maar aankijken met verlangen en verdriet in zijn ogen . Ik begon me een beetje ongemakkelijk te voelen en moest blozen . Hij wende zijn hoofd af .Ik leid wel loop me maar achterna zei hij . Toen hij voor me liep kon ik hem eens goed bekijken hij had donker bruine haren en hij was gespierd en een kop groter dan mij . Zijn prachtige gezicht kreeg ik maar niet van mijn netvlies af . Na nog een halfuurtje te hebben gelopen was mijn huis in zicht . Hoe weet je eigenlijk waar ik woon , vroeg ik .Ik kom hier wel eens langs .zei hij . Opeens verdween hij als sneeuw voor de zon . Vreemd dacht ik , maar ik negeerde het rare gevoel .Een koude windvlaag ging me voorbij . Ik begon te klapper tanden en wou naar binnen gaan . Ik klopte op de deur maar niemand deed open . Ik zag op mijn ouders kamer licht branden . Dus ze moesten wel thuis zijn . Ik keek door het woonkamer raam en tot mijn grote schrok zag ik daar een getrouwd stel met 4 kinderen voor de tv zitten . Toen ik verder rond keek zag ik dat alles anders was .Was dit wel mijn huis ? Ik keek rond en herkende alles maar wat binnen in het huis was herkende ik niet .Mijn tanden waren nog steeds niet gestopt met klapperen dus klopte ik op het raam maar niemand deed open . Het leek wel alsof ze me niet konden horen . Na een tijd draaide de man zich met het gezicht naar mij en liep naar het raam . Hij deed recht voor mijn neus het gordijn dicht . Ik draaide me om en zag dat het aan onweren was . Onweer was mijn lievelingsweer . De bliksemflitsen vond ik prachtig zoveel energie die zich in een keer toeslaat . De macht van de energie was geweldig om te zien . Na een tijd nagedacht te hadden , liep ik het bos weer in . De bomen beweegde snel heen en weer . Ik dacht na over waarom daar andere mensen in waren , opeens kwam de gebeurtenis van het ongeluk opduiken in mijn hoofd . Mijn hoofd begon pijn te doen en een stekend gevoel kwam opdagen mijn benen lieten me opeens in de steek . Toen opeens was hij er weer .Nog even zei hij en verdween weer zo snel als hij gekomen was . Ik schreeuwde : LAAT ME NIET ALLEEN ! WAT BEDOEL JE ! WIE BEN JE ! mijn ogen begonnen zeer pijn te doen . Mira wakker worden je hebt een nachtmerrie . Mijn ogen begonnen pijn te doen en opeens was alles zwart . De pijn die ik eerst had was totaal verdwenen . Er werd hevig geschud aan mijn schoulders . Ik voelde dat mijn ogen dicht waren . Heel rustig opende ik ze ..................................
Cliffhanger :)
Sorry voor late update ik had dit hoofdstuk al lang af maar heb het herschreven omdat het eerst te overdreven was . Wat vonden jullie ervan ? Nieuwe lezers bedankt voor de leuke reacties en bedankt voor mijn boek te lezen . Ik word helemaal happy door jullie . Ik probeer de update zo snel mogelijk te doen , maar ik heb het nu druk in verband met mijn verjaardag zondag (op vaderdag :( , dus moet vroeg opstaan ) en heb over twee weken proefwerkweek en daarna heb ik vrij :) dus dan update ik veel :)
JE LEEST
weird colours (on hold)
ParanormalAls Mira 15 word , gebeurt er een ernstig ongeluk. Door dit ongeluk verliest ze haar ouders en is ze blind geworden .Mira is depressief en ziet haar leven niet meer zitten . Ze komt in een rijk pleeggezin terecht met een dochter en een zoon di...