Hoofdstuk 5 : zenuwen

109 3 0
                                    

Bij dit hoofdstuk kan je  het lied : Absolute Kidz - Ace Of Base - Beautiful Morning luistern is onbekend maar wel bij dit hoofdstuk gepast

Oke als je weer een nachtmerrie krijg maak ik je wakker  . Goed?  ja knikte ik .  Ik voelde de rolstoel bewegen  en even later lag ik in  bed . slaap zacht hoorde ik nog voordat ik  mijn ogen sloot  en in een rustvole slaap afdwaalde .
------------------------------------

Vandaag was de dag , dinsdag  ,de dag dat ik mijn oog operatie krijg .
Ik deed mijn ogen voorzichtig open , en ik zag alleen zwart .

Maar binnenkort zal dat veranderen , binnenkort zie ik weer  ! Ik had vannacht eindelijk eens geslapen zonder een nachtmerrie .                                   Ik had niet gedroomd althans , ik herinnerde me  niets over een droom toen ik wakker werd .Ik drukte op een hartvormig knopje en Miranda kwam eraan . enne lekker geslapen  ja knikte ik . Ik zet je dadelijk in de douche  en dan kleed ik je aan .  Daarna ga ik ontbijt voor je maken en dan om 12 uur breng ik  je na het ziekenhuis voor je operatie . Nog wachtte to twaalf uur en dan de operatie en dan zou ik weer kunnen zien . Op mijn gezicht bekroop zich weer een kleine gemeende glimlach  .                    Nog even dacht ik , Als ik me ouders nou eens kon zien  . Ik probeerde die gedachte uit mijn hoofd te halen ,  Maar het lukte  niet de gedachte bleef , het voelde aan als een steek in mijn  hoofd .Opeens voelde ik mijn  kleren uit worden gedaan  .What a beautiful morning                              The best in life is free, mmm              What a beautiful morning            Believe me    . Een hele mooie stem zong  die tot Miranda behoorde . Ik gaf  een  glimlach  in mijn hoofd naar haar omdat ze me had afgeleid van mijn gedachtes  .Even later voelde ik een warme straal en even vergat ik alles  . Al mijn verdriet en al mijn problemen . Het was als of al je zonden en zorgen werden weg gewassen  . Jammer genoeg bleef dat gevoel niet voor altijd want even later stopte de warme waterstraal . Het gevoel van kippenvel bekroop mij en al snel kreeg ik twee zachte handoeken  omgeslagen eerst een om mijn haren  en daarna  om mijn lijf .Na dat ik afgedroogd en aangekleed was  werd ik weer in mijn rolstoel gezet  .Miranda was nog steeds niet  gestopt met zingen  .      Ze zong steeds hetzelfde liedje opnieuw maar haar mooie gezang verveelde mij niet  , omdat iedere keer opnieuw gaf ze een twist aan het liedje . Bijvoorbeeld een noot of 2 lager of hoger . Ik voelde een  tafel onder mijn handen .           Even later kreeg ik wat warm eten opgediend  . Miranda gaf mij vaak eten als of ik een baby was   , maar dat gaat veranderen want binnekort kan ik  weer zien  . Ik voelde iets wat warmte afstraalde langs mijn hoofd gaan . Als if ik op auto-pilioot sta doe ik mijn mond open  .Ik proefde kleine korreltjes waar niet veel smaak aan te brenen viel  .Rijst dus . Na dat ik gegeten had  voelde ik mijn rolstoel weer bewegen  . Ben je zenuwachtig voor  de operatie   . ja knikte ik  .Ik duw mijn nagels in mijn vel van mijn armen  omdat mijn buik pijn doet van de  zenuwen  .  Dit was mijn grote moment nog effe en dan kan ik weer zien !

Hey wat vonden jullie ervan , vanwege dat ik vaak ziek ben geweest heb ik zo laat  de update geplaats . Ik probeer omdat ik nu twee weken meivakantie heb  veel nieuwe hoofdstukken  te updaten  ook ga ik wat spellings fouten veranderen in de vorige hoofdstukken  en dit hoofdstuk doe ik later  checken . Ook wil ik een nieuwe cover en  omschrijving van het verhaal maken  .

weird colours (on hold)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu