-Ема!Взе ли книгата?
-Естествено ,че я взех Джес...
-Защо се набутахме в тази гора?
-Роуз няма страшно...-
*12 часа по-рано*
Ема беше сладка брюнетка с черни очи и имаше перфектен живот...Такъв го правеха нейните приятелки.Джесика-сравнително ниско момиче с детско изражение и светли очи, Роуз -като най-добрата си приятелка, нисичка и сладка с рижа коса и зелени очи и Кристиана... която може да бъде описана само по външен вид ,защото единственият човек, който разбираше личността ѝ беше Ема.
Достатъчно описания. Нека започнем с грешката ,която обърна живота на младите магньоснички на 180 градуса...
Ема и Кристиана влязоха в училище започнали доста интересен разговор...или по-точно спор
-Хайде де, Ееееем, вземи я моляяя-молеше се Крис ,като тийнейджърка на шопинг с майка си.
-Крис , малолетни сме не можем да правим магии!
-Ама искаш нали- с вече променен и по-нагъл тон
-Искам естествено ,ти да не си луда,че ти е минало дори за секунда през ума не искам-викна Ема и вече ги гледаше цялото училище включително и Джесика ,която се хилеше като психично болна до кабинета по математика.
- Не си ли я убедила да вземе маги-книгата?-намеси се Джесика в разговора още със сълзи по лицето от смеха преди малко.
-Не-с отчаян тон- тя си е сухар.
-Кой е сухар бе Кристиано?!-разгневи се Ема-Ще видиш ти!Не само ще взема книгата с магиите ами и ще направя магия на Роуз!
-Чакай защо на мен -каза учудено и стреснато Роуз ,която току що беше дошла.
-Спокойно, няма да ти втечнява органите-измрънка Крис с подигравателен тон...
*Дзърррррр*
-Звънеца би
-Чух Джес, просто не ми се влиза в география-каза с ревлив тон Ема.
*5 мъчителни часа училище по-късно*
-Отиваш ли?-пита Крис ентусиазирано
-Сама ли искаш да ходя?!Ти идваш с мен!
-Нееееееее,не искаааам!
-Искаш!-и Ем хвана Крис за ръката, замъквайки я в автобуса.
Една досадна разходка с автобуса по-късно
Двете момичета се огледаха предпазливо и измъкнаха дебелата книги с магии от рафта на родителите на Ема. Тя издуха дебел слой прах от тъмно червената книга на която пиеше с дебели сребърни букви
"Магии Отвари Заклинания". Двете магьосници се спогледаха една друга несигурно защото знаеха ,че все още могат да се откажат.
-Няма нищо лошо да се случи Ем-кимна Крис.
-Нека се правим на луди!-засмя се Ема и сложи книгата в раницата си.
****-Ема!Взе ли книгата?
-Естествено ,че я взех Джес...
-Защо се набутахме в тази гора?
-Роуз няма страшно...
-Джес дръж книгата ние отиваме да сложим свещите-и Ема връчи книгата на Джесика. Джесика се падаше шегаджийка и реши да направи шега на приятелките си като скъси леко магийята за левитация,която щяха да правят на Роуз. Джеси взе малко коректор и умело замаскира част от буквите на магията "ignisea" .
Ема и Крис седнаха една до друга, а срещу тях -Роуз. Джесика стоеше от страни и чакаше да види какво ще стане.
-Ignis -казаха високо и отчетливо двете момичета със затворени очи и стиснали здраво ръце.
-Какво по...
Роуз започна да се гърчи и да се зачервява.Тя пищеше от болка и кожата и се зачервяваше.Момичетата изпаднаха в ужас, особено Джесика.Кристиана скочи и се опита да помогне на Роуз,следвана от Джесика.Ема гледаше с ужас в книгата защото беше намерила какво прави "ignis".
Една сълза се търкулна по бузата ѝ.
-Мъртва е...
YOU ARE READING
Онази нощ
Teen FictionКакво ще се случи когато четири малолетни магьосници си играят с магии и случайно убият едната...