Изненада!

40 1 0
                                    

Лунната светлина,огряваше семейната къща на семейството МакКлейн и я правеше още по-страховита от колкото си беше. Вътре от друга страна си беше доста приятно.
На Хелоуин децата обичаха да минават от там редовно и да пускат някой измислен слух, че е обладана от духове, или че вътре е имало някакво масово убийство. Преди няколко години, по Хелоуин, Ема, Кристиана,Джесика и Роуз редовно идваха да оглеждат къщата.
*Преди 3 години*
-Знаете ли, че всъщност това е някаква семейна къща?-подшушна Джесика-Семейство с две момчета. Едното е колкото нас.
-От къде разбра? -Ема погледна невярващо.
-От мама.Каза ,че идват на Великден през година,две.
-Яко. -ухили се Крис-Хайде на бас,че някой ден една от нас ще се събуди там(посочва един прозорец -дн. вр. стаята на Джъстин), ще започне да пипа до себе си и ще се чуди"Че къде ми отиде момчето"!?
Последва смях. 😂😂😂
-Да бе,сигурно.-засмя се Ема.
*Връщаме се в настоящето*
Сега много често се случваше Ема да върви след Джейс, по хавлия и да му трие сол на главата, че я е оставил сама.
А точно в момента,в 12 часа вечерта, Ейприл,Джейс и Дийн стояха на дивана в хола у Джейс и гледаха някакви ужаси. Ейприл си крадеше пуканки от купата на Дийн с помощта на малко магия ,а Джейс говореше по телефона с някакъв Кристофър.
-Даа,добре дошли сте.... Няма проблем...Наистина.... В пет ви чакам утре.... Добре....Айде!
Джейс хвърли телефона на дивана. -Какво става? -прозя се Ейприл се гушна в Дийн.
-Едни приятели ще идват да преспят у нас.
-Ахъм.Аз чух само мъжко име ама ако има и момиче и с нея ли ще се натискаш?
-Ейприл! Кристофър има сестра-Съмър, ама нея не я харесвам така.
-Нали каза,че било само"нощна свалка"
-Стига деее! -събуди се Дийн и се обърна на обратно-То и аз казвах на Джесика, че си само за една вечер, ама...
-Дийн! -Ейприл скочи от дивана и заби един шамар на Дийн.(по баджака)
*Един здрав смях по-късно*
-Съмър ли? -Дийн снана от дивана и се почеса по главата.
-Да ,Съмър и Кристофър.
-Съмър,коя?
-Дейл, Лейл нещо от този сорт.
-Хейл?
-Хейл! -Джейс погледна телефона си и се хвана за главата-Четири е!
-Майка ми ще ме убие! -подскочи Ейприл и изхвърча навън.
-Чакай! Трябва да те закарам! -развика се Дийн и остави Джейс сам в огромния хол.
                           *******
На магистралата от София до Пловдив попринцип има много коли 24/7.В една от колите,на шофьорското място стоеше чернокосо момче със избождащо сини очи, а до него едно светло и ниско момиче със същите очи, си ровеше в телефона. Платинено-русата ѝ коса едва докосваше раменете ѝ и се поклащаше с всяко нейно вдишване.
-Съмър, вдигни си главата от този телефон, имам чувството ще те погълне.-момчето разтърси събеседницата си.
-Млъкни бе Кристофър! Ровичкам в на Дийн инстаграма!
-Ти си обсебена от този.До колкото чух има приятелка.
-Това търся! Имам намерение да удавя тая кучка.
-Това, че си русалка,не ти дава право да давиш,който ти падне.
-А ти си формопроменящ, на всичкото от горе си десетократно по-силен от Дийн и не се забавляваш изобщо!
-Ти си уникално проста. -Кристофър зави и паркира пред къщата на семейството МакКлейн.
-Ейприл Бриджитс! -подскочи Съмър и си удари главата в тавана на колата-Уфф.
-Дай да я видя. -Кристофър посегна и взе телефона от ръцете на сестра си. Той погледна снимката и вдигна глава-Я виж, халюцинирам ли? -той посочи пред себе си.
Съмър врътна глава и видя Джейс, Дийн и Ейприл да се задават към колата, за да ги посрещнат.
-Ще го накарам да ревнува много яко. -намуси се момичето преди да излезе от колата.
-Господи...
-Хеей! -Джейс удари ръката си в тази на Кристофър -Как ее?
-Пирфекну. -ухили се той и кимна към Дийн-Здравей брат,кога се видяхме за последно?
-Преди две години?! -засмя се Дийн и поздрави познатите си.
-Къде е Джъстин,ще ни игнорира ли? -подметна Съмър.
-Джъстииин... -проточи Ейприл- Не е тук в момента.Ъъъ...Замина!...За лятото...
-Ахаа... -вдигна вежди Съмър и подаде ръка за да се запознае -Аз съм Съмър.
-Ейприл. -тя стисна протегнатата ръка.
Дийн притича до Ейприл, прегърна я през рамото и я целуна шумно по бузата.
-И е моета приятелка! -усмихна се той и я стисна още по-силно.
Съмър си сложи една престорена усмивка и се обърна към Джейс-Може ли да използвам банята?
-Да, естествено.-той се почеса по перфектния перчем и пак отвори уста-Ела да те заведа!
-Мерси. -Съмър тръгна след него и пусна един злобен поглед на брат си.
                          ********
Джейс настани Кристофър и Съмър в стаята за гости.
-Тази ми идва да я одера жива!-вилнееше Съмър.
-Я се поспри! Какво ти е направило момичето? -Кристофър ровеше из багажа си и дори не внимаваше в думите на озверялата си сестра.
-Ти си ужасен. Понякога ми се иска и теб да удавя,ама ще се превърнеш и ти в нещо. -намуси се Съмър.
-Яаа...отиди да поплуваш, че да охладиш страстите.
-Ще ти охладя главата!...Ще тръгна с Джъстин!
-Ти си луда! -Кристофър вече се изправи-Нали ти казаха, че го няма.
-Ще се върне. -усмихна се Съмър и се заслуша.
-Джеееееейс! -чуваше се от долу.
-Ела да проверим!
Двамата тръгнаха надолу по стълбите. Джейс вече беше долу с ръце върху раменете на Кристина, а тя го беше хванала за лактите и говореше нещо,едва поемайки си въздух.
-Джейс, намерих ги!
-Къде са?
-Били са в последния хотел,...ама са били.
-Значи?
-Те са т...
-Изненадаааа!
Всички се обърнаха и видяха нещо,което ги срази. Кристина и Джейс веднага се пуснаха и буквално с най-бързата си скорост се качиха до края на стълбите и прегърнаха отдавна чаканите бегълци.
-Най-накрая се прибра! -извика Крис точно преди да се хвърли върху Ема и да я събори на земята.
-Идиот! -Джейс удари приятелски брат си, след което го прегърна.
Съмър и Кристофър се гледаха объркано и се чудеха какво се случва.
Когато Ема успя да се изправи погледна Джейс.Усмихна му се за секунда,преди тя се хвърли в него и да го прегърне силно.
-Знаеш ли колко те мразя? -засмя се той и се отдръпна леко от нея за да я погледне в очите.
-И аз! -усмихна се Ема а и го целуна бързо.
Кристофър и Съмър все още си хвърляха объркани погледи и гледаха тъпо. Ема слезе от Джейс и се огледа. Когато забеляза гостите се усмихна приятелски и слезе по стълбите:
-Здравейте! Аз съм Ема!
-Кристофър!-той протегна ръка и стисна тази на Ема-Предполагам приятелката на Джейс?
-Даа... -засмя се тя и отметна един кичур коса от лицето си.
-Завиждаш ли?-Джейс прегърна Ема през рамото и я целуна по бузата.
-Да и аз съм тук. -Джъстин слезе надолу по стълбите и прегърна Кристофър и Съмър:
-Съмър, запознай се де. -усмихна се той и я потупа по гърба.
-Аз съм Съмър... -проточи тя отегчено и се изниза .
-Ъъъъ, добре. -извърна се Ема след Съмър и погледна Крис,която все още стоеше на стълбището и говореше (викаше) по телефона.
В стаята цареше неловка тишина след изпълнението на Съмър. Изведнъж вратата се отвори с трясък и вътре влетя Ейприл. Ема тръгна към нея и когато се стигнаха ,двете се стиснаха толкова силно,че едвам дишаха.
-Ти си най-ужасната приятелка,която е съществувала някога! -извика Ейприл и цапна Ема по главата.
-Цапни ме пак. -тя наведе глава.
-Защо?
-Защото съм ужасна и не се прибрах веднага щом са включих чувствата.-Ема надигна леко глава и погледна Ейприл.
-Че това беше преди един месец, когато сте били в Калифорния.
-Олеее, тя си мисли,че сме били веднъж в Калифорния!-засмя се Джъстин и потупа Ема по рамото на път към стълбите.
-Че аз бях един месец без чувства и направих такава поразия в Холивуд... -ухили се Ема точно преди да поеме един шамар по тила от страна на Ейприл.
-Сърдиш ли ми се? -тя направи кучешка муцунка.
-Не. -усмихна се Ейприл тъпо-Това беше за разгрявка.
-Олее. -Ема пак прегърна Ейприл,а върху тях се хвърли Крис.
-Ти ще останеш ли за тази вечер? -почеса се Джейс.
-Дааа, ама не. -Ема се обърна и вдигна вежди на Джейс.
-Ахаа, добре разбрах. -той побърза да избяга нагоре по стълбите.
Последва смях.😂😂😂
                             *******
Луната освети нощта на първи септември. Джъстин и Съмър така и не се присъединиха към пиянското парти на долния етаж. Кристофър,Ема и Джейс изпразваха бутилките и играеха на предизвикателствата,докато не заспаха на дивана.
                                ****
Съмър обмисляше плана си в банята и се чудеше кое е най-разкриващато ѝ бельо.
Когато завърши с мисленето и довърши извратения си план,тя излезе от стаята си и се появи на прага на стаята на Джъстин.
-Съмър?! -вдигна вежди той.
-Знаеш какво искам, не се прави на луд.
Джъстин се ухили и стигна със вампиро-скоростта си до Съмър.
Тя пусна една злорада усмивка и се нахвърли на вампира.

                             The end
                     (of the chapter 😉)

Онази нощ Where stories live. Discover now