Сутринта беше като извадена от картичка. Чисто небе и ярко слънце. Тук таме се виждаше някое малко бяло облаче и дърветата леко жълтееха.
Бяха изминали две седмици от както Ема и Джъстин се бяха върнали. Джъстин официално се водеше партньор на Съмър.Връзката им беше странна,защото той така и не я беше целунал,не я прегръщаше или нещо подобно, само се използваха за с*кс вечерта.
Всеки път,когато Джъстин подминеше Ема я гледаше по един много сладък начин, а Ема правеше същото, но никой не я забелязваше.
Училището трябваше скоро да започне и затова Кристиана отиде в София при леля си, да я види, докато има възможност.
14 септември изглеждаше удивително и всички ученици бяха навън да се насладят на последния си ден свобода.
Повечето деца излизаха с половинките си,като например Ейприл и Дийн, Джесика и новото ѝ гадже и много други щастливи двойки. Ема пък беше в парка с Джъстин.
-Хайде сега да играем на опознаване! -Джъстин изпревари Ема и се обърна към нея.
-Нее... -замисли се тя-На опознаване,но само с неща, които са ни общи.
Джъстин се засмя и както си вървеше назад, се блъсна в една кофа за боклук и падна в нея. Той съобрази много бързо да използва вампирската си скорост и се измъкна от неловката ситуация преди някой да го види.
-Океей.-засмя се Ема- Значи и двамата сме доста внимателни и умни хора.
-И сме напълно нормални хора, които стареят и не могат да си изключат емоциите.
Двамата се засмяха. Джъстин успя да си поеме въздух и пак хвърли този поглед.
-Защо ме гледаш така? -усмихна се Ема и повдигна брадичката му,за да му види физиономията.
Той ѝ се усмихна. Тя също му се усмихваше. Както стояха и си се усмихваха, Джъстин я грабна за кръста и я завлече нанякъде със супер скоростта си. Когато спря двамата се намираха в едно затънтено кътче на най-близкото тепе. Джъстин тръгна към Ема и я заклещи до една скала. Ръцете му стояха изпънати от двете страни на лицето ѝ.Двамата се гледаха и единствено, което се чуваше беше дишането им. Ема се отблъсна от скалата, сложи ръка на тила на Джъстин и го погледна. Той пусна една слаба усмивка и залепи устните си за тези на Ема. Тя се остави да я притисне на скалата и сложи ръце на раменете му. Както си се натискаха на скалата Ема се отблъсна от устните на Джъстин и сложи ръка на устата му,в знак да спре.Джъстин погледна Ема и отмести един кичур коса от лицето ѝ.
-Вчера осъзнах нещо... -тя го погледна и прехапа устната си.
-Какво има?-Джъстин се отдръпна от нея, за да не ѝ пречи да говори.
-Амии-започна тя-Нали бяхме много време заедно иии аз....Ами вчера като бях с Джейс и нещо си говорехме и ти като мина и се сетих колко по-приятно ми е да си говоря с теб и...
-Емс.
-Не ме прекъсвай! Иии аз...
-Ем!
-Стига си ме прекъсвал! И...
Джъстин сложи ръка на тила на Ема и я целуна бързо.
-Млъквай вече...-той ощипа бузата ѝ.
-Ти си идиот. -усмихна се Ема и погледна в телефона си-Той ме вика утре вечер. -тя се измъкна изпод ръката му и избяга с вампиро-скоростта.
-Така става като се привързваш към малки магьоснички... -той тръгна бавно по пътя на обратно.
*Междувременно*
/Намираме в разговор по телефона /
(Между Кристина и Джейс)
-Ти си луд!
-Значи ми казваш,че не искаш да се разделям с нея?
- Дай да повторим,ти си я поканил у вас, специално за да ѝ кажеш,че вече не изпитваш същото към нея и си се влюбил в някой друг и после най-безцеремонно да ѝ заявиш, че този друг е сестра ѝ!
-Ти не си ѝ сестра!
-Не кръвно!По душа....
-Ами значи да.Пък и ти я видя как гледа брат ми!Бяха сумати време заедно и сега са заедно и в градската.
-Параноик...
Крис затвори телефона.
*****
Джейс стоеше сам в големия хол и си гледаше телефона, когато вратата се отвори и вътре влезе Джъстин с обичайното си надменно изражение.
-Какво става бе? -Джейс се извърна-Къде е Ема?
-Прибра се. -той седна до брат си на дивана и го погледна закачливо -Щоо, искаше да я доведа ли?
-Не.Аз всъщност я поканих утре вечер.
-Защо? Малката магьосника ще я зарязват ли?
-Да.-необмислено изстреля Джейс.
-Ти си идиот. Гледай да не те зареже първа.
-Нещо си много щастлив.-смени темата Джейс -Да не сте се натискали?
-Нееее...-Джъстин обърна глава,за да не може брат му да види как се ококори.
-Базикам се! -разсмя се Джейс.
Джъстин също се разсмя и извика:
-Въпросник! Първо-Защо зарязваме малката магьосничка
Второ:Коя е новата??
Трето:Спал ли си с нея? -при последното той пусна една злорада усмивка.
-Ти си идиот! -измрънка Джейс-Първи отговор:Ами защото,докато вие си бяхте на околосветско пътешествие и се "опознавахте", аз
се "опознах" с друго момиче към което имам по-силни чувства.Пък и не се прави на луд, виждам как се гледате.
-Не отричам.-ухили се Джъстин.
-Ще се направя, че не чух това. Второто няма да ти го кажа. А третото-Не, ама съм я целувал.
-Много си скучен.-Джъстин стана -Аз зарязвам едната чак след като оправя другата,... или я изям...
-Идиот... -Джейс изгледа брат си осъдително и се замисли:
-Какво става със Съмър?
-Не знам.
-Не се ли виждате,нали сте заедно?
-Ако под "заедно" имаш предвид,че се забавляваме, значи да.-той седна на дивана и взе дистанционното.
-Като те знам колко "лесно"-прави жест с ръка-се влюбваш,добре,ще е и тя да мисли като теб.
-Ало?-Джъстин вече не слушаше брат си,а говореше по телефона.
Джейс завъртя очи и седна на фотьойла срещу брат си.
-Да Съмър още ти пазя номера.
Момчето се засмя.
-Не не искам да идваш....Такива неща не се правят през деня!.... Кой ти каза, че те обичам?....Не.... Ама грам.... Защо ревеш?......Дразниш ме....Искам да се разделим..... Да, зарязвам те..... Да докато ревеш...
Джейс слушаше разговора на брат си и се превиваше от смях.
-Не Съмър няма да размисля.... -той изведнъж отдръпна телефона си.
-Затвори ли ти?-изсмя се Джейс.
-Дап... -Джъстин остави телефона върху масата и се облегна пак на дивана-Абе Джейс къде се попива оная патица Роуз с лека?
-Не знам. -опули се Джейс-Пак ли го искаш?
-Дап! -той стана и и тръгна към вратата-Отивам да ям.
*********
-Ема! -извика Ейприл и отиде да посрещне приятелката си-Къде са губиш.
-Гладна съм. -измърмори Ема и се промъкна в къщата на Ейприл.
-Ще отида да проверя дали имаш кръвни банки тук.-Тя затвори вратата и тръгна към стълбите за мазето.
Ема седна на дивана и пусна телевизора.
-Нулева положителна и А отрицателна. -Ейприл се изкачваше по стълбите и носеше две кръвни банки.
-Мерсиии! -извика гостенката и прегърна приятелката си-Ти си най-добрия еднорог на света.
Двете момичета се засмяха и се пльоснаха на дивана.
-Все още ли ги държиш така? -Ема изтръгна със зъби капачката на банката-Нали ти казах да ги държиш в кутия от сок,да не ги намери майка ти.
-Имаш кръвни банки навсякъде у вас,у нас, у Крис и у Джейс,всеки си ги прибира различно. -Ейприл взе дистанционното и заразглежда каналите.
-Мхм-измрънка Ема, докато се наливаше с кръв направо от прозрачния плик.
-Свиня... -Ейприл заклати глава.
-Аз съм вампир, не дебелея. -ухили се Ема и избърса кръвта от устата си.
-Червилото ти беше размазано преди малко.-момичето хвърли дистанционното и се сви на дивана с лице към Ема-Кога си била при Джейс.
-Не съм. -изплю магьосницата без да се замисли и веднага сложи ръка пред уста.
-Не си ли? -Ейприл сви вежди.
-Не съм ходила при него... -запелтечи Ема-Видях го в парка.
-Не си, той досега ми пращаше снимки от супермаркета. Помолих го да ми донесе чипс. -тя се доближи до Ема и я погледна в очите- Неееее...-проточи.
-Какво не. -Ема стана и отвори другата кръвна банка.
-Не си. -Ейприл скочи от дивана.
-Какво не съм?
-С Джъстин ли? -тя хвана Ема за рамената.
-Не. -отсече тя и измъкна една чаша от шкафа.
-Ужасна сии! -извика Ейприл и пусна приятелката си.
-Спокойно де! -Ема си наля още една чаша кръв-Джейс ме покани у тях утре вечер да говорим. Сигурно иска да се разделим. Пък и не си ли го видяла как гледа Крис.
-Повярвай ми,знам как я гледа, но точно с брат му ли?
-А той гледа сестра ми!-Ема тръгна към дивана.
-Не ти е сестра! -Ейприл тръгна след нея.
-Не кръвно!По душа... -тя пак се пльосна на дивана.
-Хубаво де, според теб как ще те зареже?
-С някой цитат от Хари Потър. -засмя се хибридката и отпи от чашата си.
-Кой филм ти се гледа?
-Scream Queens! -извика Ема и се просна назад-Между другото аз ще спя от дясната страна
-Ти си лоша!
Двете момичета се засмяха.
*Следващия ден*
-Ама мамо! -викаше Джейс по телефона-Не мога сегаааа!....Да зает съм!.... Как така не ти пука!.... ..Защо?!... Ама как?!..... Защо не го направи Джъстин?.... Той е по-добър във всички ремонти!...Не майко не съм!... Олеле!!.... Гати и логиката!..... Не.... Да... Хубаво... Само една вечер.... Да само една!... Чао ти.
Той затвори телефона и се развика на брат си:
-Джъстин!
-Кажи бе урод? -чу се глас от втория етаж.
-Отивам в София!
-Нали щеше да късаш с Ема тази вечер?
-Ще и' се обадя после!
-Хубаво!Не прави бели с Кристина там! -чу се и смях.
-КристиАна!
-Не ми пука особено...
-Чао!
Джейс грабна телефона и ключа за колата си и излетя от къщата. Качи се вътре и завъртя ключа. Колата потегли,а той се замисли за Крис, която беше в София.Много ясно помнеше думите и'.
*Ретроспекция*
-Аз обичам теб не нея! -Джейс хвана ръцете на момичето пред себе си. Тя се издърпа от него и го целуна много бързо.
-И аз изпитвам нещо много силно, но моля те не ми говори, не ме докосвай,не ме търси,не ме гледай докато все още си с Ема!
-Крис, моля те. -той хвана лицето и'.
Тя се издърпа от него и избяга.
****
Небето беше тъмно синьо и уличните лампи осветяваха пътя към супермаркета.Джейс вървеше с ръце в джобовете и се оглеждаше завеяно. Той влезе в магазина и започна да обикаля. Спря се на един щанд с крушки за лампа и измъкна едната слушалка от ухото си. Както разглеждаше и избираше той усети как някой се блъсна в него. Той забеляза с периферното си зрение дребно тъмнъкосо момиче и се завъртя на мига. Джейс хвана момичето за ръката и я дръпна. Тя се завъртя на високите си платформи и заби тъмно-зелените си очи в неговите.
Синята и' коса се завъртя около врата и' и покри за секунда лицето. Джейс отдръпна косата от лицето на момичето, чиято ръка не пускаше и разшири очи.
-Крис!?
-Джейс! -извика Кристиана и издърпа ръката си от неговата.
Момчето се намръщи и пак хвана ръката и'. Той тръгна към задния изход на магазина и завлече дребното момиче след себе си. Джейс блъсна вратата с крак и излезе зад магазина. Той пусна Крис до една стена и застана пред нея.Чуваше се само дишането им. Крис се завъртя в опит за бягство,но момчето я хвана за ръката и дръпна. Тя се завъртя и се облегна на гърдите му. Джейс я хвана с една ръка за кръста и я придърпа достатъчно, че да успее да залепи устните си за нейните.
Крис не се съпротивляваше. Тя сложи ръцете си на тила му и се повдигна на пръсти,за да го стига по-лесно. Джейс тръгна напред, опирайки момичето в една стена.
-Джейс.-тя се раздели с него рязко- Още ли си с Ема? -отпусна се и махна ръце от него.
-Ема! -Джейс сложи ръце на главата си-Бях я извикал тази вечер, за да говорим и да се разделим!
-Тя вече е там! -Кристиана също прокара ръце през косата си.
*Междувременно*
-Ехо?-огледа се Ема и влезе навътре в къщата.
-А.-Джъстин се подаде над стълбището-Джейс не каза ли на малката магьосничка,че отива в София?
-Мне. -Ема просна раницата си на дивана и затвори вратата -Ще се облечеш ли?
Джъстин вече слизаше към първия етаж и беше само по дънки.
-Не.
-Не ми се ходи до вкъщи ще спя тук. -момичето седна на дивана и впери поглед в Джъстин- То и без това този разговор не беше важен. Сигурно щеше да иска да се разделим.
-Вампир, малка магьосничка и медиум. -вампирът изви устни надолу в изумление.
-Оле наистина ли? -Ема скочи.
-Дап. -Джъстин имитира Ема.
-Разгеле! -тя започна да подскача и да ръкопляска-Аз съм свободна!Като птицаа!-вече подскачаше наляво надясно и ръкомахаше (имитираше птица 😂😐🐦).
-Тая се радва!-той сега се засмя,но изненадано-Аз ще пусна телевизора.
Джъстин взе дистанционното и едва избегна ръката на Ема, която вече подскачаше и по дивана.
-Денсинг Старс! -извика той.
-Йеее! -момичето продължи да подскача по дивана, но стъпи на криво и залитна.
-Майкоу! -Джъстин хвана хвърчащата магьосница и се завъртя в ритъма на танца от телевизора.
-Идиот! -засмя се Ема и скочи от ръцете на вампира. Тя погледна към него и двамата срещнаха погледите си. Ръцете на момичето все още стояха на врата на Джъстин. Тя се усмихна игриво.
-Хайде да продължим играта от вчера.
-Хмм, какво ли ни е общо?-той сложи ръце на кръста и' и я придърпа по-близо.
-Обичаме да правим грешки.-Ема пак се усмихна и се доближи към Джъстин....
Следва продължениеОт шматката,която пише историята ❤:
#😢Сбогом вечна Ема и Джейс любов😢
Тази глава е най-дългата за цялата история и е пълна боза.(нищо лично към бозата)Тази и следващата глава ще се въртят повече около любовните драми и после започва интересното. (може да се сбогувате с някои герои 😉)
До 13 глава!
ПП.
Главата има 2310 думи,повече няма да се повтори. 😐
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Онази нощ
Подростковая литератураКакво ще се случи когато четири малолетни магьосници си играят с магии и случайно убият едната...