Затишие

37 3 2
                                    

Джейс се субуди и се завъртя в леглото си.Той гледаше белия таван в стаята си и се чудеше дали изобщо да става от леглото за още ден съществуване.Въпреки мрачните си мисли,Джейс се насили да стане,насърчаван от надеждата,че в другата стая или на долния етаж ще го чака брат му. Разочарованието от празната къща се образува като студена буца в гърлото и се настани в гърдите му. Той си пое дълбоко въздух и се усмихна.Представи си Ема и брат му,как се смеят и ядат палачинки в някой хотел в София,където последно ги бяха видели.Джейс хвана крачола на дънките си от вчера и ги изтръска.От джобовете на пода паднаха монети и хартийки.Той се наведе и взе една от тях.Разгъна я и погледна последната дума.
-Поздравления...-усмихна се той и  смачка хартийката.
Джейс се облече бавно и пъхна смачканото листче в джоба на дънките си.Взе ключовете и телефона и излезе.
                          *******
Денят беше слънчев. Перфектен за разходка или среща.И именно в този ден в един парк,едно специално момиче празнуваше седемнадесети рожден ден.
Джейс се задаваше от ъгъла и гледаше с усмивка събралите се на куп хора.
-Какво става?Не можете да я нагушкате ли?-извика той и се доближи.
Групата се размърда и от средата излезе рожденичката.
-Имам подарък от Ема!-извика Кристиана и се хвърли в прегръдката на Джейс.
-Уау...Тя ни помни все още.-измрънка Джейс и погледна картичката-Нищо не пише.Само „Обичам те”.От къде разбра,че е от Ема.
Крис се намуси и навря пакета в лицето на момчето.Представляваше малка розова кутийка и на нея имаше малко листче- Разкрий и прочети.
Тя обърна кутията и посочи надписа ”Честит рожден ден лудо.Извинявай,че не съм тук.Знам,че искаше това от доста време,та взех ти го.Ще се видим скоро. Ема”
-Ааа-Джейс избута  пакета от лицето си-Добрее.
-Идиот.-Крис се объна и отвори кутийка, в която имаше една тънка сребърна гривна със сърчице, висящо от нея.
                         ********
Прелестният ден вървеше към края си,но празнуващите,нямаха намерение да приключват. Рожденият ден се беше преместил в къщата на Ейприл.Музиката бучеше от колоните и всичко живо и пияно танцуваше или просто дивееше.Само Джейс,потънал в мислите си стоеше на дивана до едни,които се мляскаха и го бутаха в страни.
-Не ти ли пречат-усмихна се Крис пред него.
-Като се замислиш,аз им преча на тях.
Той стана и хвана Крис за ръката.
-Ела да ти кажа нещо.
Джейс я изведе отвън .
-Знам,че днес имаш рожден ден и не искаш да говорим за Ема и Джъстин,но не мога да се примиря с факта,ме ти ще ходиш да ги търсиш в София,а тя ти е написала,че ще се върне скоро и е опасно и...
Крис сложи ръка на устата на Джейс и му се усмихна.
-Няма да ме има само за малко.Отивам да проверя няколко хотела,за които имам предположения.Защо не искаш да я намеря,нали я обичаш.
-Да,но тя е вампир и е с брат ми,а ти ще си сама...
-Какво ти пука?!-ядоса се Крис и отстъпи по-далече от него.
-Не знам.Просто имам едно такова чувство,имам нужда да те защитавам и да съм близо до теб,а не знам какво е.Не съм го изпитвал до сега.Дори и с Ема.
Той вдигна глава и погледна Кристиана в очите.Тя го гледаше със същия поглед.Двамата стояха пред къщата и се гледаха...(като в индийски сериал😂😜)Изведнъж Джейс тръгна към момичето,вдигна брадичката ѝ
  и я целуна. Кристиана се замисли дали това е правилно за момент, но чувствата ѝ я накараха да отвърне и в следващия момент той я беше затиснал до стената и двамата не можеха да се отлепят.
-Криис,свърши бирата!!-развика се Ейприл и олюлявяйки се оказа свидетел на приятелите си, които се любиха на стената.
-Ъъъ, окееей...
Кристиана чу приятелката си и се измъкна под ръката на Джейс:
-Здравееей-усмихна се Крис, всякаш Ейприл нищо не е видяла.
-Свърши бирата. -Ейприл връчи на момичето едно празно шише -Май се отказа от ходенето в София,а?
Ейприл се врътна и си тръгна,а Крис тръгна след нея,оставяйки Джейс сам да се чуди какво прави с живота си.
                          *******
Сутрин пукна, ключът врътна, двигателят запали -"Чао, пази се",
Крис отпраши и остави Джейс и Ейприл сами на улицата.
-Какво ще обяснявам сега на Ема?! -ядосваше се Ейприл.
-Нищо.-Джейс я потупа по рамото-Нищо не е станало аз още обичам Ема. За една нощна свалка ли се притесняваш?
-Вие МакКлейн сте страшна работа. Представи си сега, Ема и Джъстин се връщат и една сутрин Ема я намираш в леглото на брат ти.
Ейприл се ухили и потупа Джейс по рамото в отговор.
-Ха ха, много смешно.
                             *******
От автора:❤❤❤😘
Сега,ако пиша още няма да ми остане материал за следващата глава, а тя ще е нещо голямо обещавам, та спирам за сега. Доста е кратка в сравнение с другите,но сега за компенсация ще има пояснения. 😁

1.Възраст
Появи се неразбиране, че Ема е на 15 години и вече е била с Джейс. Това не е вярно, ако прочетете по-внимателно втора глава, ще разберете, че тя е на 16 години и ще навърши 17. (14 ноември, тази дата ми хареса за нея).
А за другите (само някои)
Кристиана-17
Ейприл -17
Джейс-17
Джъстин-20
Дийн-18
И т.н.

2.Фамилии
Едно момиче(моя приятелка)спори с мен, че Ейприл имала фамилия. Та когато и казах, че не съм писала фамилии на никого освен на Джейс и Джъстин (МакКлейн-шеста глава-Тайни), тя препрочете цялата история на ново.След като си доказа сама, че не е права,им измисли сама фамилии и ето ги и тях:
Ейприл Бриджитс (April Brigits)
Кристиана Алис (Kristiana Alice)
Джесикаа Паркър (Jessica Parker)
Ема  Флоренс  (Ema Florence)
Дамм, с това се занимаваме. 😐

Ако имате някакви въпроси,
задавайте ги в коментарите и се надявам главата да ви е харесала😀
 
*Въпросче
Кой ви е любимия герой? Интересно ми е.😀

Онази нощ Where stories live. Discover now