Тайни

51 5 1
                                    

Като за начало искам да изясня положението на любимия ни Джейс😁.
Така.Джейс и Джъстин МакКлейн (те. семейството е от американски произход)са родени в София,съответно на 12 януари 2000г.(17) и 17 януари 1997г.(20). Двете момчета се местят в Пловдив във фамилната къща,родителите остават в София.😁Това е!
          *Понеделник#ваканция разгеле*
Ема и Джейс стояха на дивана и гледаха някакво предаване.(не че много гледаха😉💋)
    *Телефон звъни*
-Еееее!-врътна глава Ема и се пльосна назад на дивана.
-Майка ми.-констатира Джейс-Ало....
Да?...Не!...Що?....Ама....А Джъстин?...Хубаво....Чао.
-Какво има?-Ема надигна глава от възглавницата,в която се веше забила.
-Трябва да ходя при наш'те в София.Джъстин!Отивам в Софияя!
-Защооо!-чу се вик от втория етаж.
-Да взема нещо там...ъъъ...Забравих вече!
Ема наблюдаваше объркано крещящия диалог,като местеше поглед от Джейс към стълбите за втория етаж с всеки вик.🙉
-Чао Ем!-Джейс целуна Ема бързо по челото и излетя през вратата.
-Ама..ъ..-заекна Ема.
По стълбите на долу слезе Джъстин.Той имаше тъмни очи и кафява коса.Тялото му си беше доста стегнато и изваяно като на брат му.Косата му беше рошава,но нямаше перчем като Джейс ,а беше една такава като на Зак Ефрон😜. Или по-точно такава.Ама само косата!!😁

Ама само косата!!😁

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Дам,нека продължим...
-Зарязаха ли те?-Джъстин нацупи устни и направи кучешки очички.
-Дам...-Ема се облегна рязко на дивана и се разплю на него като картофено пюре 🥔.
-Тогава ще те забавлявам!-Джъстин слезна бързо по стълбите и застана пред Ема.
-Хубаво-момичето се настани удобно и зачака.👀
Джъстин се врътна и превключи канала на телевизора. Денсинг старс!Той се разкълчоти пред телевизора с роза в устата и докато "танцуваше" се усмихваше на Ема,търсейки одобрение.💃🕺
Тя пък се търкаляше по пода от смях.😂
-И сега грандиозен завършек!-Джъстин се завъртя и подскочи и изведнъж *ПРАС*
Изчезна от погледа на Ема и пропадна в пода.
-Джъстин!-Ема изтича на четири крака (какво?!)до дупката в пода и погледна вътре.
-Господи!-ококори се Джъстин.
-Какво има там?!
-Стой горе!-тръгна напред.
-Я си гледай работата!-извика Ема,извади пръчката си и скочи вътре като Тарзан.🐒
Намираха се в някакво запечатано мръсно мазе и в дъното се виждаше кръг от свещи,а в него някаква баба стоеше със затворени очи и с изпънати напред ръце.Тя тръскаше ръцете си и мърмореше нещо.Те се доближиха за да чуват по-добре.
-Стой зад мен.-подшушна Джъстин.
-Няма да чакам втора покана-Ема притърча зад Джъстин.
-Маг Трави ще предскаже бъдещвто виии!-мрънкаше бабичката.
-Няма начин!-вцепени се Ема-Вещица!
-Какво?!-Джъстин изгледа странно момичето.
-Това е вещица предсказвач!Педсказва бъдещето и усеща,когато причината за смъртта ѝ е на близо!-обясни магьосницата.
-Ти си луда!-спря се Джъстин.
-Не съм.Да ти докажа ли?Redignis!
Ема махна с пръчката си и запали едно камъче.
-Ъ.Яко!-ухили се Джъстин.
-Децаа!-извика вещицата.-Маг Трави ще ви предскаже бъдещето.
Ема и Джъстин се спогледаха и престъпиха на пред.Вещицата пак затвори очи и затрепери.След две секунди отвори очи,подпря глава на ръцете си,ухили се и каза:
-Вие заедно ли сте?
-Ъъъ...не.Тя е с брат ми.-отговори Джъстин.
-Странно-учуди се вещицата-видях ви да да правите...ъъъъ...няма значение.
Маг Трави се ухили.Джъстин и Ема разбраха намека на вещицата и се спогледаха уплашено.Вещицата пак затрепери.След малко отвори очи и се разяри:
-Тииии!-сочеше към Джъстин-Заради теб ще умраааа!-тя се разкрещя и завъртя ръце.
-Бягай и ми донеси вилица!-извика Ема-Бързо преди заклинаието ѝ да те хване!!
Джъстин тръгна с такава скорост ,ме дори Ема-магьосницата остана смаяна.За две секунди той беше пак при нея.
-Какво си..-Ема заекна.
-После ще ти обясня!Взимай тая вилица.
-Stupefaciunt!
Джъстин започна да се задушава.
-Господи!-Ема хвана Джъстин преди да падне на земята.Момичето хвърли вилицата с всичка сила и тя се заби право между очите на вещицата.Джъстин най-накрая си пое въздух.
-Какво ѝ направи?!
-Спокойно не е мъртва!-Ема тръгна напред към зашеметената Маг Трави-Поне сега ще мога да я извадя от кръга.
Момичето хвана Маг Трави за краката и я задърпа с всички сили...Премести я с два сантиметра.💪🏻
-Дай аз.-разочарова се Джъстин и избута Ема в страни с едната ръка.После хвана Мак Трави за крака и я метна на рамо.
-Каква е тази суперсила,супер бързина супер коса?!-ококори се Ема.
-Супер-Магьосничество!А косата...тя си е дар.-по лицето на Джъстин плъзна една самодоволна усмивка и той тръгна пред Ема.
-Уау-момичето имитира пистолет с ръка и се "застреля".
                                    *****
-Та сега,обясни ми...Супер-Магьосничество?-Ема повдигна вежди.
-Шегувах се.-разсмя се Джъстин-На времето имах едно омагьосано куче.Преди да умре то ме захапа и с ухапването си ми предаде от
силите си.То беше куче вампир и ми предаде сила,бързина и контрол над ума.
Но не и безсмъртие и жажда за кръв,за което се радвам изключително много.
-Яко!-усмихна се Ема и погледна телефона си-Малей,трябва да тръгвам!Чао!
Ема грабна раницата си и изхвърча от къщата.
                                 ******
-Ема разгеле!-изкрещя се Ейприл през двора на къщата си.
-Извинявай!-Ема връчи един опакован пакет в ръцете на Ейприл и я прегърна🛍-Честит рожден ден!
-Дийн ще дойде на партитоо!-извика Кристиана от вътре.
-Супеер!-Ема хвърли раницата си на тревата.-Предупреди ли да си носят бански?
-Дам!-усмихна се Ейприл-Ти вече си с твоя нали?
-Мхм!-Ема свали блузата си,изхлузи дънките и както се беше вече събула си върза косата на бързо и скочи в басейна със засилка.💦
                                    ******
Вече беше седем и нещо и гостите за рождения ден на Ейприл вече прииждаха .Очертаваше се страшен купон.🎉🍾
                   *През това време*
-Наистина ли повярва на вампиро-кучето?!
-Мхм...-Джъстин окова Маг Трави.
-И няма да ѝ кажеш,че си вампир?Джейс измъкна вилицата от челото на вещицата.
-Няма да е нужно.Все пак открихме това,което ни трябваше.Нали Маг Трави.-Джъстин подритна вещицата.
-Няма да ти кажа къде е лекът!-изкрещя Маг Трави.
-Няма нужда-усмихна се момчето-ще си намеря сам картата.Все пак ако умреш ще се изпише на гърба ти, нали.
Очите на Джъстин почервеняха и той заби оголените си зъби във врата на вещицата.
                                  *****
-Ето я-Джъстин обърса с ръка устата си.-Сега ще ни трябва магьосничето ти.
-Не!-извика Джейс-Ще намерим друга!
-Е къде ще намериш друга магьосница от този род?-дяволита усмивчица плъзна по лицето на Джъстин.Той вдигна трупа на Маг Трави за крака и го метна на рамо.
-Лека нощ,братко...

Със специалното участие на IliyanaKostadinova
(Маг Трави😜❤️)

Онази нощ Where stories live. Discover now