🖤Умри🖤

37 4 2
                                    

Ема и Крис се бяха облегнали гръб в гръб една на друга и си гледаха в телефоните на задната седалка,докато Джейс и Джъстин спореха кой е по-добър в ...някой неща...🙊
Тяхната кола беше последвана от още една,в която на предните места стояха Съмър и Кристофър,а отзад Дийн и Ейприл.
*В колата на Джъстин*
-Абе дребен-ухили се Джъстин-Няма как един сладкар,например,който е направил три торти да е по-добър от друг,който е направил трийсет.
-Понягока ученикът е по-добър от учителя!-упорстваше брат му.
-Кат' ти шибна един...-засмя се Джъстин.
-Ема!-Джейс се обърна,а Ема щеше да се задави с кръвта,която пиеше от една спортна бутилка-Ти какво ще кажеш?
-А не ме намесвайте в спора.-Ема облиза устни,за да ги изчисти от кръвта останала по тях-Пък и тук нямам второ мнение-обърна се към Крис-Нали?
-Нее!-подскочи Крис-Нямам намерение някога да имам опита да ги сравнявам!
-А Съмър?-Ема се облегна на двете седалки и подаде глава напред-Има ли този"опит".
-Не.-сбърчи чело Джъстин в опит да си спомни-Мисля,че не.
-Много мислиш.-засмя се Джейс.
-Каквоо?-Крис също се подаде.
-Аматьор.-ухили се брат му.
-Тихо бе!-извика Ема-Вече ѝ звъня.....
Алоо...Да Ема съм...Да на Джъстин телефона е....Да та исках да те питам....Да....
Тук се води спор между братя кой е по-добър в леглото.....Не хич не ми пука колко прилично говоря....Пускам те на високоговорител.
-Интересен спор водите-чу се от телефона-
Ама с много лесен отговор.Ема давай заедно.Три,две,едно...
-Джъстин!-извикаха момичето и телефона и се разсмяха.
-Какво да ти кажа.-ухили се Джъстин злорадо.
Смях се разнесе в двете коли.
                                     ***🖤***
Ема и Крис слязоха от колата и се заизкачваха по стълбите към верандата на огромната къща на леля Аби.Ема почука на вратата и се усмихна ентусиазирано.От вътре се чуха бързи и леки стъпки и след няколко секунди на розовия праг застана,ухилена до уши,около четиридесет  годишна жена с дълга мръсно руса коса,искрящо розово червило и същите тъмно-черни очи,като на Ема:
-Еми!Криси!Мои слънце и луна!-извика леля Аби и прегърна момичетата-А къде са моите звезди?-усмихна се тя и ги пусна.
-Ейприл ще дойде след мъничко.-усмихна се Ема и се заигра с гривната си с талисман луна.Леля Аби наричаше Ема,нейна луна от малка и затова ѝ подаряваше все някакви малки бижута с лунички по тях. За шестнадесетия си рожден ден Ема отказа да приеме всякакъв подарък от леля си и тя ѝ даде пари,с които Ема си направи татуировка луна на вътрешната страна на китката.Крис си татуира слънце на същото място ,а тази година Ейприл си направи звездичка.Трите момичета обожаваха леля Аби и тя тях.
-Как върви с приятеля ти Ема?-полюбопитства жената докато чакаха другите да дойдат.
-Ъъъ...-запелтечи Ема.
-Джейс сега е с мен.-поясни Крис и побутна приятелката си окуражително.
-Ми супер бе.Така или иначе повече си отивате.
-Лельо!-ококори се Ема и се засмя.
-Ми какво?Да не казах нещо грешно.На теб ти трябва някой по-висок и по-як.-леля Аби се обърна и намигна на племенницата си
-Като си спомням какво добро дете беше до четвърти клас в София...-усмихна се тя- Ама брат му,такова дете беше.Учителите не го харесваха защото знаеше повече от тях. Много начетен беше Джъстинчо.
Ема се засмя като психопат,представяйки си  Джъстин с неговото мусколесто тяло и разкопчана риза,седнал на чина в училище с черни кръгли очила и учебник по химия.
-Какво ти има Ема?-очуди се леля Аби.
-Нищо.-момичето сложи рука пред устата си-Преподавала ли си на Джъстин лельо?
-Да.Много начетено дете.Допуснах някаква грешка в датата на нещо и той веднага ме поправи.
-Оле ще му спукам перчема от базик-засмя се вампирката и извади телефона си-Виж.
Тя показа на леля си снимка на себе си и Джъстин,на която бяха седнали някъде и той прокарваше пръсти през косата си.Перчемът му между другото беше пораснал доста и изглеждаше дори по-добре от буйната русолява коса на Джейс.
Снимката беше правена скоро и Джъстин беше с бяла леко разкопчана риза,която си вървеше с бялата дантелена блузка на Ема.
-Уау!-ококори се леля Аби-Изглежда по-млад.Нали на двадесет?
-Да.-усмихна се Ема и понечи да прибере телефона си,но беше възпряна от ръката на леля си:
-Чакай малкоо.-тя си сложи очилата-Кой снима?
-Най-вероятно тя.-момичето посочи Крис.
-Къде сте?
-В някакво заведение.
-Къде му е ръката?
-Тук.-Ема мина с показалец по ръката на Джъстин на екрана,която минаваше върху рамото ѝ и тя я беше хванала от другата страна.Леля Аби сбръчи чело и погледна Ема.
-Какво...-започна тя,но беше прекъсната от идващ от врата вик.
-Малка магьосничке Ейприл има проблем с...-погледът на Джъстин спря върху леля Аби-Госпожо Киаренска?!
-Джъстин МакКлейн...Радвам се да те видя момчето ми.-усмихна се тя и го огледа-Изглеждаш точно като на снимката,даже по-добре.-след което сбръчи чело-Да си обмислял да вземеш да се научиш как се закопчава риза до горе?
-Емаа-намръщи се Джъстин -Ела малко отвън.
Джъстин излезе с двата куфара,които беше понесъл и Ема го последва.
-Да имаш нещо да ми кажеш?-започна той доста тихо.
-Не.-сбръчи чело Ема-Какво да ти казвам?
-Може би,че леля ти е учителка и е преподавала в София?-Джъстин се ухили намеквайки.
-Ааа.-засмя се момичето-Много начетено дете беше Джъстинчо и учителите го ненавиждаха,че знае повече от тях.-Ема си преправи гласа и имитира леля Аби.
-Ах ти долна маймуно.-усмихна се вампирът и придърпа момичето в прегръдките си.
-Между другото тя сега разбира,че вече не съм с Джейс така че...-тя се засмя,измъкна се набързо и влетя в къщата.
-Проблеми?-вдигна вежди Джейс и потупа брат си по рамото.
-Малки магьоснички.-поклати глава той и се запъти към къщата.
-А ето ги!-извика леля Аби при вида на братята МакКлейн на прага си.
-Здра..-започна Джейс,но беше прекъснат от Ейприл,която ги избута и влетя в хола и в прегръдката на леля Аби.
-Мои звездии!-изчурулика жената и хвана ръката на момичето-И ти ли?
-Дап!-ухили се Ейприл-Много ми харесва.
(Говорят за татуировката звездичка на китката на Ейприл😜⭐️)
-А твоят приятел няма ли да идва?
-Ето го.-Ейприл посочи Дийн,който се беше наредил до Джъстин и Джейс.
-Аууу,трябва да ги снимам!-развълнува се леля Аби и измъкна един фотоапарат от джоба на огромния си розов анцунг.
Той издаде някакъв странен звук и на екрана се появи снимка на трите неуспели да реагират,момчета.
-И вас!-леля Аби се завъртя и насочи апарата към момичетата.
        *една дълга фотосесия по-късно📷*
-Какво ще кажете за 20 въпроса?-вдигна вежди Съмър и седна на пясъка пред огъня,около който бяха насядали.
-Защо не?-Дийн се почеса по главата и се усмихна.
-Аз започвам!-Съмър плесна с ръце и се огледа-Дийн!Как се запозна с Ейприл?
-Хванах се на бас...-започна Дийн и като осъзна какво е казал сложи ръка на уста.
-Какво каза?-присви вежди Ейприл.
-Амии-той започна да мисли как да се покрие-Хванах се бас...-провали се.
Ема се изпъна и му хвърли злобен поглед,след което сложи ръка на мястото където стоеше пръчката ѝ.
-Ема,спокойно.-Ейприл я беше забелязала-Искам да чуя какво представлявам за гаджето си-ухили се тя,натъртвайки на гадже.
-С Джесика винаги сме имали отворена връзка,за това-започна Дийн-не отказвах басове от сорта на,ще успееш ли да я вкараш в леглото за една седмица...
-Ще те вкарам в болницата за една седмица-процеди Ема и се усмихна невинно и нагло.
-Та това беше такъв бас...
-Шибаняк.-Ейприл стана и тръгна на бърз ход.
-Ейприл!-извика Ема и скочи след нея,но беше възпряна от някаква невидима стена-Какво по...
Всички започнаха да удрят по ограждението си докато Съмър стоеше отвън и се смееше.
-Съмър какво ти става?!-извика Кристофър.
-Не само вие имате приятелки магьосници,-ухили се тя и направи кучешка джучка-Ейприил чакай!-извика-Чакай да те убияя-каза тя по тихо,за да я чуят само затворените.Съмър се врътна и тръгна след Ейприл.
•Хайде сега да накараме Сири да тегли чоп и да видим от къде ще пишем първо•Ези-Ейприл,Тура-Ема,Крис...•

•Ейприл!😁•Съмър намери Ейприл свита на края на една скала

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


•Ейприл!😁•
Съмър намери Ейприл свита на края на една скала.
-Ейприл?-направи се на загрижена.
-Дда?-Ейприл се обърна избърсвайки сълзите от лицето си.
-Ооо.-Съмър се усмихна нагло-Горката.Изиграха гаджето да си каже.
-Какво?-Ейприл сбръчи чело все още неразбирайки.
-Аз съм братовчедка на Джесика.Знам всичко за любовния ѝ живот.И освен,че знаех за Дийн бях и влюбена в него.
-Съмър не те разбирам.-Ейприл се изправи бавничко.
-Скъпа-ухили се Съмър-Умри!
Ейприл се изпъна при вида на Съмър,по която започнаха да излизат люспи и краката ѝ бавно се сливаха.Тя посегна за пръчката си,но не я напипа.
-Това ли търсиш?-падналата на земята русалка вдигна тънката дървена пръчка-Опс!-и я захвърли на долу по скалата във водата.Тя тръгна на ръце и със скоростта на змия достигна до Ейприл и заби дългите си остри нокти в гърдите ѝ.
-Много мъжествен релеф имаш бе!-разсмя се тя и вдигна глава-Дийн!?
Дийн беше застанал пред Ейприл и едвам дишаше.Съмър се опули и изтръгна ноктите си от гърдите му,оставяйки го да падне в ръцете на плачещата си приятелка.
-Обичам те.-едвам отрони Дийн и издъхна.
Ейприл вдиша няколко пъти,изправи се и изпъна ръцете си напред:
-Мorietur!-извика тя и от нищото се спусна една светкавица,падна върху лежащата на земята русалка и я изпържи.
-Ейприл!-извика Ема от другия край на скалата-Господи.-тя сложи ръка на устата си ,обърна към Джъстин и се сгуши в него.Цялата група стоеше зад изпъната ръка на вампира,вцепенена и потресена от гледката пред тях- Изпържената Съмър, мъртвият Дийн и разплаканата,окървавена Ейприл.
                        *********🖤*********
Ейприл,Кристиана и Ема стояха сгушени в едно одеало на дивана пред камината.
-Спокойно,всичко ще бъде наред.-леля Аби подаде на всяка от тях по една чаша горещ шоколад.
Тя погали Ейприл по меката руса коса и тръгна към прозореца,който гледаше към скалата.
-Всичко ще бъде наред...-повтори тя ,гледайки как Джъстин и Кристофър хвърлят увитите трупове във водата-Наред...
The End
                         (Of the chapter 😜)

•Тя е злица ( дума смесица м/у зла и вещица)-това ми го пише Vicky123456779 като коментар на Съмър,след като ѝ пратих част от главата😂😂😘(Love u🖤)

Онази нощ Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang