Боза #2

56 4 1
                                    

...Джъстин повдигна вежди и избута Ема до един нисък скрин ,опрян на стената,с вампирската си скорост.За секунда успя да я сложи отгоре на дървената мебел.Двамата започнаха да се натискат до стената до момента,в който Ема се отблъсна и падна върху Джъстин на пода до парапета на стълбите.Тя го притисна в него и пак започна да го целува.В ръцете си стискаше яката на ризата му,която за очудване на всичко живо беше закопчана.Ема се отдели бързо от Джъстин и преди той да успее да ѝ пусне игрива усмивка,тя вече беше разкъсала ризата и беше избягала на горе по стълбите пак с вампиро-скорост.
Вампирът се изправи и изтръска остатъка от дрехата си на стълбите,пускайки игривата усмивчица на свобода.Той стигна до стаята си и се огледа.Джъстин усети как нещо тежко тупна на гърба му и обви ръце около врата му.Той хвана двете тънки ръчички, обърна момичето и го просна на леглото под себе си.Ема го завъртя и се озова отгоре му.След като се понатискаха Джъстин пак беше отгоре и се отдели за малко от Ема,за да ѝ се усмихне преди да намачкат чаршафите.
******
Един нахален слънчев лъч се просмука през пердето и огря косата покрила лицето на спящата красавица(мързелана-савица).Раздразненото същество се размърда и отметна косата от лицето си.Ема се завъртя на гръб и се разпростря на цялото легло.Тя присви вежди в очудване и започна да търси с ръка до себе си.Физиономията ѝ се измени в нещо по-скоро издраздено и тип "ще ти откъсна главата" изражение.Тя отвори уста,за да извика,но я затвори в секундата,в която чу познат глас.
-Джъстин какво по дяволите си вършил туууук?!-викаше Джейс на долния етаж.
-Нали я знаеш каква е пияница Ема,правихме си пиянско парти.-извика Джъстин в отговор.
-А какво се случило с тази риза?!-все още викаха.
-От къде да знааам?!!
Ема скочи от леглото и се погледна.За нейно щастие беше с тениска на Джейс.Тя намери чорапите си на пода и ги нахлузи.
-А ето я и нея.-вдигна ръце Джейс като видя Ема да слиза надолу по стълбите-На вас двамата трябва да ви издадат ограничителна заповед към алкохола!
-Това е свят,в който няма да живея.-Ема седна на стълбите.
Джейс се пльосна на дивана и се почеса по гърба:
-Ти къде спа?-прозя се той.
-На покрива.Къде мислиш?
-В моята стая?
-Не!Нали ти казах!На покрива.-засмя се Ема и пак тръгна да слиза,но се спъна в разкъсаната риза на Джъстин.
-Какво е станало?-престори се тя и вдигна останалото от някогашната дреха (r.i.p. риза 2017-2017😢)
-Напили сме се здравата.-Джъстин се обърна с гръб към брат си и подшушна на Ема толкова тихо че само вампир да го чуе-Имали сме пианско парти...-и направи виновна физиономия.
-Ааахъм.-завъртя очи момичето.-Къде?-тя извърна глава след Джейс,който бързаше по стълбите.
-Да си оправя леглото.
-Аз го оправих!-Ема скочи след него и хвърли уплашен поглед на Джъстин.
-Ти не го оправяш така.-обърна се Джейс на прага на стаята си-По-непохватно изглежда.
-Ъ мерси.-момичето направи обидена физиономия.
-Чакай...-свъси вежди той и тръгна към другия край на коридора.
Джъстин и Ема се изпънаха в момента,в който Джейс бутна притворената врата и надникна в стаята на брат си:
-Майкоо-разсмя се той и се наведе.
Вампирите се ококориха и се спогледаха.
Джейс се изправи и се обърна към Ема със сутиена ѝ в протегнатата му към нея,ръка:
-Ти си свободно домашно духче Ема.-ухили се той.
-Знаех си,че е ще е с цитат от Хари Потър.-тя си взе сутиена.
-Значи ти си знаела защо те викам?-Джейс се обърна към брат си.
-Като дойде знаеше,аз само потвърдих.-Джъстин вдигна ръце.
-Абе ти си нагазил в дълбокото достатъчно.-усмихна се нагло брат му.
-А аз?-Ема сложи един кичур от косата си зад ухото.
-С теб сме квит.
-Квит ли?-момичето се опули-Какво си направил?
-Целунах Кристиана...Няколко пъти.-Джейс сложи ръце пред лицето си,за да се предпази.
-В противен случай бих те набила,за дето си целунал сестра ми...
-Тя не ти е сестра.-прекъсна Джъстин.
-Я да мълчиш!-Ема го плясна по главата-Ама сега всички сме виновни и няма да се караме.
-И вие сте на училище след два часа.-обяви Джъстин загледан в телефона си.
-Два часа?!-подскочи Ема и се втурна в стаята на Джъстин.След секунда излезе с дрехите си на ръце и хвърли ключа за колата на Джъстин...демек му го подаде,ама хвърляйки.
-Закарай ме!-извика тя и излетя от къщата с вампирската скорост.
-Олеле в какво се забърках...-завъртя очи вампирът и последва момичето със същата скорост.
Джейс се засмя и прокара пръсти през косата си.
                                     ******
-Леля иска да ходя при нея и ми каза да си доведа дружки.-Ема отдели за малко поглед от екрана на телофона си и се излегна на задните седалки.
-Леля ти не живееше ли на морето?-Джъстин отдели за секунда погледа си от пътя.
-Именно.-тя се поизправи-Можем да се домъкнем сумати хора.
-Кои за сега в бройката?
-Ти!-Ема гушна седалката до шофьорското място.
-И Ейприл и Кристиана и техните хора,в това число Джейс.-засмя се Джъстин лукаво.
-Майната ти.-момичето го удари по рамото-Мислех да поканя и Кристофър.-усмихна се. нагло.
-Нее-Джъстин разбра на къде бие.
-И Съмър-усмихна се още повече.
-Малката магьосничка е лоша?
-Нее,как можа да си го помислиш?Просто съм дружелюбна.
-Ти си много далече от дружелюбна.-Джъстин спря пред училището.
-Чао!-сопна се момичето и излезе от колата.
Вместо да продължи обаче тя се завъртя и се облегна на прозореца на шофьорското място.
-Здравей.-ухили се Джъстин преди Ема да му залепи една целувка.
-Сега вече чао.-вдигна вежди тя и тръгна към Ейприл,която и махаше качена на оградата.
-Май разговора снощи е минал добре?-двете  момичета се прегърнаха.
-Да защото това беше Джейс.-подшуна си Ема.
-Здравейте момичета.-Джейс и Дийн се присъединиха към момичетата.
-Мамка му.-изруга под носа си хибридката.
-Ема...-вдигна глава Ейприл-Да имаш да ми казваш нещо?
-Ъъъ...-запъна Ема -виж Крис!-тя изпъна ръка и посочи идващата си приятелка.
-Дай малко!-извика Джейс,грабна бутилката с вода от ръцете на Дийн и се поля с останалата вода преди да отиде до Крис и да я целуне:
-Аз съм мокър,а Ема е свободно домашно духче и ти си тук и аз...-Крис го прекъсна с целувка.
-Ти си идиот.-усмихна се тя-Моя идиот.
-Оооу.-Ейприл започна да подскача-Да не си мръднала.-хвана измъкващата се Ема за ръката.
*Клаксон от кола*
-На някой да му липсва телефона?-извика Джъстин и се показа от прозореца на колата,размахвайки розовия айфон 7.
Ейприл се опули и погледна Ема.
-Ще те смачкам.-каза тя през зъби и пусна момичето.Ема притича до колата и се облегна на прозореца.
-Брат ми оправи ли се с Кристиана?-ухили се вампирът.
-Да.А мен Ейприл ще ме набие.
Джъстин направи физиономия -Какво да се прави и вдигна рамена.
-Мерси ,че ми донесе телефона.-усмихна се Ема и избяга от колата,оставяйки Джъстин разочарован.
-Таа-започна тя-Леля Аби иска да отидем при нея за почивните дни,докато още е топло.
-О супер ,най-накрая на море.-Ейприл тръгна към сградата на училището-Между другото звънецът ще бие след две минути,а първия ни час е на четвъртия етаж.
-А моя къде е?-почеса се Дийн.
-Ще видим по път!-развика се приятелката му и всички се затичаха към училището.

От автора🖤💎🖤
Първо: Искам да благодаря на IliyanaKostadinova Vicky123456779 и Gergana_T , за помощта и идеите за тази глава.Обичам ви🖤🖤🖤🖤🖤(тези момичета са ми приятелки и ги познавам не са случайни хора)😘
💎💎💎
Ами свършихме с главите,които се въртят изцяло около любовните драми.👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

От следващата глава ще се върнем малко в миналите проблеми и ще се простим с някои герои.😁😁Продължавайте да следите историята!🖤
Пп.
За тези които прочетоха онази глава за сериала-Не си оставяйте телефона без наблюдение.🚫❗️

Онази нощ Where stories live. Discover now