Партито

61 5 0
                                    

Намираме се в мола където се разхождат мацки от всички видове.Някои са с надути джуки и цици,други са съвсем естествени,а трети с толкова грим, че често падат по лице🙃🤡.В мола има всякакви хора, включително и нашите три магьосници, които си се смеят както си знаят и нагъват картофки(в които най-вероятно няма нищо картофено🍟).Времето навън беше доста приятно,но момичетат имаха по-важни задължения.Все пак бяха на парти същата вечер,а какво е едно парти без правилния тоалет?😁
-Хайде да влезем тук!-викна Крис и избута с една засилка двете си приятелки в един магазин.
-Майната ти Крис-засмя се Ема-titillationem!
И  Крис се започна да се гърчи от смях, защото "titillationem" беше магия за гъдел.
Това ѝ действие беше последвано от бурен смях от страна на двете други магьосници.
-Prohibere.
Крис успя най-после да си поеме дъх.
-Виж сега тази блузка-Ейприл посочи една доста дълга,тясна и ярко розова блуза.
-Майкоо...Цирк Балкански-озадачи се Ема
-Хахаха!Дай пет-Ема и Крис пляснаха шумно ръцете си.
- Много сте мрачни!Трябва да се вгледате в съзнанието си и да намерите вътрешното си цвете...-издекламира Ейприл махайки с ръка и със затворени очи.
-Това в кое списание го прочете-прекъсна Ема(последва смях).
-Ужасни сте с вашите модерни дрехи и айфони и плажни вълни-намуси се магьосницата.
- Плажните вълни са хит- ухили се Крис и се набута с Ема в най-голямата съблекалня.
*****
Джейс живееше в много хубава къща в края на града.Вратите бяха широко отворени и от вътре се чуваше силна музика.Най-важното също беше там...чипсът и алкохолът.😜🍾
Момичетата застанаха отпред и погледът на Крис веднага падна върху големия басейн по средата на двора.Ейприл точеше лиги по купата с чипс,а относно Ема...тя по-точно гледаше някого.
-Най-накрая момичета!-викна Джейс и извърна поглед към Ема- Здрасти Ем.
-Джейс!
Момичетата се извърнаха и видяха един около 20 годишен мъж само по дънки и разкопчана риза.
-Джейс какво съм ти казал за партитата без мен?!Здравейте дами.Извинете не способния ми да флиртува брат-аз съм Джъстин.- и той подмина момичетата и брат си,като се запъти към една група пиещи момчета.
-Това беше неловко-разби тишината Крис.
-Дам-усмихна се Джейс-Някой навит за бира-понг?
-Ооо най-накрая мислех ,ме няма да попиташ-отдъхна си Ема и тръгна навътре.
                                     *****
Джейс започна да обяснява правилата: накратко ако уцелиш чаша -не пиеш,ако не уцелиш-пиеш😁
Крим имаше крив мерник и се напи като свиня ,заедно с Ейприл,която се натискаше с някакво момче на дивана.Джейс и Ема бяха все още трезвени (много озадачаващо ако се съди по държанието им).Момчето беле понесло Ема на ръце и се запъти към басейна.
-Нееее ,пусни ме-викаше Ема,докато се смееше и се наливаше с бира от чашата на Джейс.
-Гледай си работата- засмя се Джейс и скочи в басейна заедно с ценния товар.💦
Изведнъж силен вик разцепи забавлението.
Ема, която вече си изяждаше лицето с Джейс ,извърна глава -викът ѝ беше познат.
-Ти кучко долна-крещеше Джесика помъкнала Ейприл за косата- как смееш да целуваш гаджето ми!!
Всички се измъкнаха от басейна.
-Ами той не се дърпаше-ухили се Ейприл докато се опитваше да се измъкне от хватакта на Джесика.
-Джес!-извика Кристиана-Какво те прихваща?!
-Мълчи Крис!-и Джесика бутна Ейприл в басейна-Electricae!- Джесика измъкна пръчката си и пусна ток във водата.
- Джесика!-извика Ема и извади пръчката си-Prohibere!
Кристиана вече беше стигнала до Джесика и  ѝ заби един юмрук в лицето.
Ема измъкна Ейприл от басейна.
-Извикайте бърза помощ!Не диша!
                               *****
-Момичето е в кома.-съобщи докторът в спешното.

Онази нощ Where stories live. Discover now