~ Special Chapter ~ WEALTH AND THEIR DEATH BATTLES NAME

88 2 1
                                    

(Para hindi lang kayo malito hehehhehe)

#1 {SOUL REAPER} OR {VALKYRIE WARRIORS}

Kristoff Andrei Skye  aka  DARK REAPER – Skye Hotel & Casino Resort, Skye Airline and Skye Photoshops.

Joevan Mitch Dorel  aka  DARK STAR –  Dorel Car Company, D’s Flower Farm.

James Carlo Casimiro  aka  DARK KING – Casimiro Shipping Line, Casimiro Security INC.

Jerome Andrew Fontanilla  aka  DARK ICE – Fontanilla Sports Clothing, Fontanilla Resort.

July Gerald Lee  aka  DARK SHADOW – Lee Real State Company, Lee Modelling Agency.

Andi Anderson Co  aka  DARK PRINCE – AC Hospital, AA’S Bar.

Gian Alvin Pantosa  aka  DARK BLOOD – Pantosa’s Engineering Firm, Money Echange INC.

CAFÉ HEAVEN – THEY BUILD IT BECAUSE THEY LOVE COFFEE.

#3 [BLOODY MOON] OR [LUNAR JUDGE]

Meliza Fe Colina  aka  DEATH JUDGEMENT  - A’s Jewelry Shop, A’s Law Firm and A’s Rancho State.

Argentina Madrid  aka  DEATH ANGEL – Nation Agency, La Madrid Bar and Resto.

Charmaine Barriso  aka  DEATH QUEEN – Bank of Philippines, Eniahm’s Beauty Product Company.

Ma. Cristina Marinas  aka  DEATH WITCH  -  Architectural Firm, M’s condominium.

Hirome Okawara  aka  DEATH STORM – Okawara Travel Agency in Japan, Kimichiland Restaurant.

Ma. Angelica Lariosa  aka  DEATH PRINCESS – AA Mall, Real State Company.

Judel Balase  aka  DEATH ROSE – Philippines Bookstore, JB Security Agency.

SIMPLE SWEET BAKESHOP – FRIENDSHIP FOUNDATION

****

Heartfiliajean

Sorority GirlsTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon