Prolog

42K 1.5K 147
                                    

©Toate drepturile de autor strict rezervate. Orice reproducere de orice fel fara acordul detinatorului va duce la incalcarea legii dreptului de autor. Utilizatorii nu pot distribui copii sub niciun fel, sau sa traduca fara acordul in scris al detinatorului dreptului de autor. 

! Cartea contine scene de violenta, scene şi limbaj cu conotaţie sexuală, limbaj injurios sau licenţios. Cititi pe propria raspundere. !

Lectura placuta!

*****


 L-am lasat sa faca cativa pasi mici, dar totul facea parte din plan.

Inca un pas .. Bingo !

I-am articulat un pumn cu toata forta ce l-a lipit de podea. Am trecut peste el si am inchis balconul, apoi am iesit repede afara. Am luat liftul pana la penultimul etaj in speranta sa castig timp. M-am privit in oglinda in timp ce urcam. Eram de-a dreptul mutilata la fata .. dar era ultima problema de care sa-mi fac griji. Usile s-au deschis in sfarsit si am intrat in prima camera.

O fata bruneta, drogata moarta ii facea un dans de toata frumusetea unui tip. M-am indreptat spre el si l-am tras de camasa pe care inca o avea pe el.

- Da-mi telefonul tau.

- Cine naiba esti tu?

I-am dat un pumn destul de urat apoi am tipat in gura mare.

- Da-mi dracului mobilul ala.

Si-a scos telefonul din pantalonii de pe jos. L-am luat rapid si am iesit. Cineva luase liftul la acelasi etaj si mai aveam doar cateva secunde. Nu aveam timp sa-l sun asa ca doar am tastat un mesaj.

Te implor sa nu fi gresit numarul.

Usile s-au deschis si nervos a inaintat spre mine. N-am vazut decat ca m-a izbit cu capu de perete, apoi totul s-a intunecat.

Scoala de corectie[vol.I]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum