Aşka Mağlup Hileon(1)

1.5K 24 6
                                    

Gözlerinden düşen yaşları elinin tersiyle silerek odaya girer.
Yıldız merakla ona bakar.
"Hilal? Ne oldu?Ağlamana sebep veren şey ne?"
Hilal göz yaşlarını tutamaz. Hıçkırmaya başlar.Deniz mavisi gözlerinden süzülen her damla yaş onun hayal kırıklığının göstergesidir.
Yıldız Hilal'in yanına gider ve sarılır ona.
"Hilal ahmaklık ediyorsun!Ağlamayı kes. Neden bu halde olduğunu biliyorum.O Yunan Teğmeni yüzünden bu haldesin!"
Bu cümle Hilal'in kafasında yankılanır."Yunan Teğmeni".Hilal gözlerinin ıslak mavisiyle Yıldız'ın yeşiline bakar.Kekeleyerek:
"S-sen nereden biliyorsun?"
"Siz konuştuğunuz vakit bende hastahanedeydim.Leon'un ihanetini duydum.Eğer beni dinleyip Leon'a daha doğrusu TEĞMENE itimad etmeseydiniz böyle olmayacaktı."

###

Ertesi sabah Leon saklandığı yerden çıkar.Kumandan Vasili aşağıda bekliyordur onu.
"Kumandan,telgrafı benim bozduğumu anladılar. Artık bana itimad etmiyorlar."
Kumandan'ın bu durumdan hoşlanmadığı yüzünden anlaşılıyordu.
"O vakit üniformanızı giyin Teğmen!"
Leon şaşkınlıkla ona döndü.
"O üniformayı istemiyorum Kumandan..."
Vasili Leon'un sözünü bölerek:
"Ağzından çıkanı kulağın duysun Teğmen! O üniformayı giyin derhal ve vazifenizin başına geçin!Zira, seni Smryna'dan sürer Hilal'i de seni suça teşvik ettiği için infaz ederim!"
Leon sertçe iner konuştukları faytondan.Gözünden süzülen yaşlarla baş edemez.

###

"Buyurun Kumandanım."
"Teğmen Leon'un vazifesine döndüğü herkese duyurulsun."

###

Hastahaneye doğru yol alan Hilal, Yunan askerinin sesli bir şekilde bir şey okuduğunu görür. Dinlemeye başlar.
"Herkese duyurulur! Teğmen Leon,Kumandan Vasili'nin emriyle vazifesine geri dönmüştür."
Bu cümleler tekrarlanıp durur. Hilal şaşırmaz.Lâkin kalp kırıklığı hala devam eder. Bir an başı döner. Yere doğru yaklaşırken kolunda bir el hisseder.Dönüp kolunu kavrayan ele bakar lakin yüzüne bakamadan gözleri kararır...

***BÖLÜM SONU***
İlk bolum biraz kısa oldu.
Yorum ve oylarınızı eksik etmeyin :))
Okuduğunuz için ayrıca teşekkür ederim <3


AŞKA MAĞLUP HİLEONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin