###"Hilal."
"Leon."
İkiside gülümsemeye başlar. Nihayetinde yan yana gelebilmişlerdir. Leon Hilal'in yanına gidip yatağın kenarına oturur.Saçlarını okşadıktan sonra eliyle Hilal'in elini kavrar."B-ben çok korktum." der kekeleyerek Leon. Gözlerini bir an için sevdiğinin gözlerinden ayırmıyordur. "Bir daha mavilerine bakamamaktan çok korktum."
"Ben iyiyim Leon. Korkmana lüzum yok. Ben buradayım." der Hilal narin bir gülümsemeyle.
"Ben de buradayım. Her zaman senin yanında olacağım. Lakin sen yine de başını belaya sokma küçük hanım." der ve sırıtmaya başlar.
Kapı açıldığında Azize içeri gelip Leon'un artık gitmesi gerektiğini söyler. Daha sonra Azize Hilal'in yanına gelip kokusunu içine çeker.Hilal'in mutluluğu yüzünden anlaşılıyordur.
"Hayırdır kızım, çok keyiflisin." diye sorduğunda Azize, Hilal cevap vermeden önce gülümsemesini genişletir.
"Anne,babamın gerçek vazifesini öğrendim!"
Azize Cevdet'in gerçek vazifesini bildiği halde bunu Hilal'e yansıtmamaya çalışır."Nasıl yani? Ne dersin sen kızım?"
"Babam bir Yunan Generali değil. O hala bir Türk askeri!"der Hilal heyecanla."Kızım nereden çıkardın bunu?!"
"Buraya geldiğinde söyledi. Yani beni uyuyor sanıyordu lakin uyumuyordum. Buna güvenerek konuştu. Yunanı denize dökeceğine and içti. Kendi ağzıyla söyledi. Bende kendi kulaklarımla duydum!"
"Biliyordum Hilal." Azize böyle söyleyince merakla bakar Hilal.
"Nasıl yani?"
"Çadırları yaktıklarında Cevdet'in andına şahit oldum. O vakit öğrendim her şeyi. Hepinize söylemek istedim lakin bu çok mühim bir şey. O yüzden söylememem icab etti. Sende şimdi kimseye söyleyemezsin. Kardeşlerine babaannene de söyleyemezsin. Kimseye,sakın!"
"Anne!" diyip gülümsemeye başlar Hilal. Ardından sarılırlar.###
Leon hastahanenin çıkışına doğru ilerliyordur. Hastahanenin dışındaki bir banka oturur. Dirseklerini dizine yaslar. Daha sonra yanına birinin oturduğunu hisseder.
"General Cevdet?"
"Konuşmamız icab ediyor Leon."###
2 gün olmuştur. Hilal hastahaneden çıkmıştır. Yıldızla beraber odalarındadırlar.
Hilal ayaklanır. Yıldız tek kaşını kadırıp meraklı gözlerle Hilal'e bakar."Hayırdır Hilal? Bir yere mi gidiyorsun?"
"S-sadece hava alırım diye düşündüm."Yıldız ayaklanır ve Hilal'in koluna girer.
"Tamam bende geliyorum."
"O-oolmaz abla. Ben bizimkileri göreceğim. Sen sıkılırsın."der ve Yıldız'ın kolundan çıkar Hilal."Bir şey mi saklıyorsun küçük hanım? Yoksa Leon ile mi buluşacaksın."
"Ablaa!"
"Cevap ver bana Hilal!"
"H-hayır , evet, bilmiyorum!"
"Tamam git Hilal. Bir şey olursa eğer anneme kendin izahat verirsin."###
Hilal daha önce de Leon ile buluştuğu yere gelir.(ormanlık olan 23.bölümde.)Leon bir ağaca yaslanmış onu bekliyordur.
"Leon. Benimle görüşmek istemenin..." Leon Hilal'in lafını bölerek ona sıkıca sarılır.Saçlarının kokusunu içine çeker.
"B-ben seni koruyamadım." der Hilal'in saçlarının arasından. Sonra Sarılmayı bırakıp konuşmaya başlarlar.
"Leon sen hâlâ orada mısın?!" Leon bir şey diyemez. Yaklaşık 30 saniye kadar birbirlerine baktıktan sonra Leon gözlerini kaçırır.
"Leon?" kaşını kaldırarak bakar Hilal."Gözlerini kaçırıyorsun.Bir şey mi oluyor?"
"Hilal. Hilal,özür dilerim.Ben yapamıyorum."Leon'un bu sözleri Hilal'in şaşırmasına sebep olur."Ne demek yapamıyorum. Anlamıyorum."
"Hilal ben sana bir şey olmasını istemiyorum. Sen ölüyordun neredeyse.Benim baba dediğim insan yüzünden. En iyisi eski Hilal ve Leon olmamız."
"Leon ne dediğinin farkında mısın? Sen benim için üniformandan,ailenden vaz geçtin. Şimdi bana gerekirse senin için ölmeyi çok mu görüyorsun!"
"Hilal seni çok seviyorum ama özür dilerim. Lakin ayrı kalmamız daha iyi olur."
"Benden özür dileme! Seni seviyorum da deme! Hani her zaman yanımda olacaktın..."
"Hilal.."İkiside göz yaşlarına hakim olamıyordur.
"Eğer şimdi elimi bırakırsan bir daha tutamazsın Leon!"
"Üzgünüm…"
Hilal kafasını olumsuz yönde sallamaya başlar. Kafasını sallarken Leon'u sertçe ittirir. Ve ardından arkasını dönüp orayı terk eder.
Leon ise yakınındaki ağaca bir yumruk atar. Daha sonra yumrukladığı ağaca yaslanarak göz yaşlarının daha çok akmasına izin verir.
###
Akşam olunca Yunan konağında yemek için toplanır herkes lakin Leon yemeğe katılmamıştır. Vasili bu duruma sinirlenir ve Leon'un odasına çıkar.
"Leon?! Artık yemeğe de mi teşrif etmeyeceksin?
"Γιατί να σε σκοτώσει σε αυτό (Neden,bunun içinde mi öldürürsünüz?)"
"Yemeğe gel!
"Όχι! (Hayır!)"
"O kız yüzünden değil mi bunlar?!"
"Ona dokunmayacaksın."
"Ben ona dokunmayacağım o da istediği gibi yazılar yazabilecek öyle mi?"Leon gözlerini devirir.
"Ona bir daha yazmamasını söyle. Ona dokunmamamı istiyorsan o yazı yazmayacak!"###
Ertesi gün olur. Azize Cevdet ile Hilal'in durumunu konuşmuştur aynı zamanda. Leon Hastahaneye gelir. Hilal'i ararken Yıldızı görür.
"Yıldız."
"Ne var Leon? Ne hakla gelirsin buraya?"
"Bak Yıldız, sadece bir şey söyleyeceğim. Hilal ile konuş. Artık yazı yazmasın.Eğer yazarsa bu sefer ben bile kurtaramam onu! Söyle ona!" der ve hastahanenin dışına çıkıp hava alır.Yıldız Hilal'i kenara çeker.kollarından sarsarak "Bana bak Hilal, bir daha yazı falan yazmıyorsun!" der.
Hilal Yıldız'ın kollarından kurtulunca geri çekilir. "Neden ya?"
"Hilal yazmayacaksın dedim o kadar!"
Hilal"Hayır!" diye çıkışıp oradan uzaklaşır. Gözü dışarıdaki Leon'a takılır.Öfkeyle onun yanına ilerler. Leon onu görünce oradan gitmeye başlar.
"Teğmen!"diye seslenir Hilal, Leon durmaz.
"Teğmen Leon!" dediğinde yine durmaz.
"Leon!" diye seslenir bu sefer. Leon durduğunda arkasına döner. Birbirlerine ilerlerler."Hatırlatırım küçük hanım. Ben artık Teğmen değilim."
"Her neyse işte. Sen ablamla konuştun değil mi? Sen konuştun!"
"Evet!"
"Sana ne benim yazı yazmamdan ?!"
"Hilal anlamıyorsun! Bu sefer öldürürler seni!"
"Öldürsünler. Kaç kere öldüm zaten. Bir kez daha Ölsem bir şey olmaz."Hilal arkasına dönüp gitmeye yeltendiğinde Leon onu kolundan tutarak kendisine döndürür.
"Hilal biraz laf dinle. Bu işin ciddiyetini anlamamışsın sen. Biraz akıllan."
Hilal onu ittirir."Sana ne yahu?!Ne olursa olsun,Halit İkbal yazmazsa bir başkası yazar öyle değil mi?"
"N-ne? Hilal?!" diye seslenirken Leon , Hilal onu aldırmaz Hastahaneye gitmiştir bile.
Bu sefer Hilal Yıldız'ı köşeye çeker.
"Leon'un dediklerini mi söylüyorsun bana abla?!"
"Neden kızıyorsun? Kavga mı ettiniz siz?"
" 'Biz' diye bir şey yok ! "
"T-tamam Hilal sakin ol!"
"Sakin olamam. Bana kimse bu şekilde emir veremez."
"Ama Hilal sende biraz laf dinle!"
Hilal bir an düşünür.
"Haklısın galiba. Biraz laf dinlemeliyim. Dün bana 'gitme' dediğinde gitmemeliydim."
"Hilal?"Hilal daha fazla dayanamaz ve Yıldıza sarılır. Göz yaşlarını ardı ardına bırakır. Hıçkırıklarını durduramaz. Daha sıkı sarılır ablasına...***BÖLÜM SONU***
EN uzun bölüm oldu.Bunun şerefine bol yorum ve vote olsa harika olur!
Okuduğunuz için ayrıca teşekkürler.
İstediğiniz replikler sahneler varsa bana fikir verin bende bölüme eklemeye çalışayım.
<3<3<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA MAĞLUP HİLEON
Fiksi PenggemarVatan savaşının ortasında yaşanan gerçek AŞK. Hilal ve Leon'un düşünceleri onları farklı yere sürükledi. Lâkin "Aşksız bir yürek çorak bir ülkedir. Hiçbir şey yetişmez orada.","İnsan sevmeyi bilmeyen memleket sevmeyi nereden bilecek!","Kim derdiki b...