YENİ MİRAN HİKAYESİ!!

124 4 2
                                    

Merhabalaaar!!
Başlıktan da anlayacağınız gibi yeni bir MirAn hikayesi yayımlayacağım. HiLeon'a olan aşırı özlemimden dolayı MirAn hikayesi yazmaya karar verdim. Kaç tane HiLeon veya MirAn seven kaldı bilemem ama bu hikayeyi yinede yazmak istedim. Destek olursanız beni çok mutlu edersiniz.

Hikâyenin ana karakterleri tabiki Miray ve Boran. Ama benim hikâyemde daha gençler hatta hemen hemen aynı yaştalar.

Kısaca hikayeden bahsedecek olursam eğer : Miray geçmişi birçok şeyle dolu olan genç bir kadın. Boran ise kendi rahatsızlığının ilacını arayan genç bir adam. Ya Miray'ın geçmişi Boran, Boran'ın ilacı da Miray'sa?

Hikâye açıklaması:
İçindeki yarayı bastırabildiği gibi dışındaki yarayı da bastırabilir mi bir insan? Unutabilir mi böylesine bir yaraya sahip olduğunu, yaşadıklarını, gördüklerini? Unutabilir mi tüm bunların nasıl hissettirdiğini, acı hissettirdiğini ?

++

Kendi yatağıma ilerleyip uzandım ve pikeyle üzerimi örttüm. Gözlerim bir an bile ayrılmıyordu Boran'dan. Suratımdaki aptal gülümsememden kurtulduktan sonra gözlerimi kapattım. Belki de ilk defa bu gece rahattım bu kadar. İlk defa korku yoktu içimde. İlk defa Mesut kirletmeyecekti rüyalarımı. Çünkü o vardı, Boran vardı.

Ve en önemlisi ilk kez bu gece anlamıştım ona karşı olan duygularımı, hissettiklerimi. Bu dostluk sevdaya dönüşmemeliydi belki de ama...

Multimedya: Hikayenin kapağı ve hikâyenin adı KİRLİ ANI .

Hikaye  7 Nisan Pazar veya 8 Nisan Pazartesi akşamı yayımlanacak.

AŞKA MAĞLUP HİLEONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin